• Anonym (Svårt och hårt)

Kvinnor - vad tycker ni om cuckold?

Det finns ju ett antal cuckoldtrådar här och det är väl 99% män som skriver i dom. Detta är ju en ständigt återkommande fetish hos många män. Men hur ser ni kvinnor på detta fenomen? Hur ser ni på en man som har cuckoldfantasier? Hur tänker ni om er egen man har en trigger på området? Hur skulle ni resonera om er man föreslog något sådant?

• Svar på tråden Kvinnor - vad tycker ni om cuckold?
  • Anonym (Snww)

Kollar denna typ av porr ibland och det jag tänder på är (tanken på) främst att ha en i mig och en som slickar/pullar och suktar och just suktandet blir väl en slags bekräftelse på att det ser sexigt ut.
    Det skiljer sig från  trekant för det är verkligen mer fokus på att jag ska njuta här i detta sammanhang, inte att jag är i fokus som i någon form av att jag är dominant utan bara att kunna vara helt bekväm med att ta för mig helt och slappna av och bli omhändertagen och njuta  

Det är inte själva tanken på att min partner skulle vara undergiven eller bli förödmjukad utan bara att det krävs två killar kanske för att tillfredsställa helt en kvinna ibland haha, att man blir lite omringad från flera håll men med säkerhet en som inte kommer ta en i röven eller sticka in sin kuk i min mun utan den som inte är i mig är med säkerhet den som tillfredställer mig med mun/fingrar och suktar som sagt 

hade dock nog aldrig kunnat göra detta med min kille haha mer en fantasi 

• Pungvax
    Anonym (Snww) skrev 2023-11-15 17:45:13 följande:

Kollar denna typ av porr ibland och det jag tänder på är (tanken på) främst att ha en i mig och en som slickar/pullar och suktar och just suktandet blir väl en slags bekräftelse på att det ser sexigt ut.
    Det skiljer sig från  trekant för det är verkligen mer fokus på att jag ska njuta här i detta sammanhang, inte att jag är i fokus som i någon form av att jag är dominant utan bara att kunna vara helt bekväm med att ta för mig helt och slappna av och bli omhändertagen och njuta  

Det är inte själva tanken på att min partner skulle vara undergiven eller bli förödmjukad utan bara att det krävs två killar kanske för att tillfredsställa helt en kvinna ibland haha, att man blir lite omringad från flera håll men med säkerhet en som inte kommer ta en i röven eller sticka in sin kuk i min mun utan den som inte är i mig är med säkerhet den som tillfredställer mig med mun/fingrar och suktar som sagt 

hade dock nog aldrig kunnat göra detta med min kille haha mer en fantasi 

ja det handlar inte om att vara undergiven eller förnedring för mig heller jag älskar min tjej så otroligt mycket och vi har varit tillsamman över 10 år. men jag tänder på någon annan kille är med henne veta att någon annan tillfredställer henne och älskar när jag får en bild / film från henne eller få titta på och få hålla hennes händer och älskar få se hennes ögon medans någon tillfredställer henne. och efter åt är det våran stund tillsammans och det är det bästa sexet
  • Anonym (Snww)
    Pungvax skrev 2023-11-15 21:15:12 följande:
    ja det handlar inte om att vara undergiven eller förnedring för mig heller jag älskar min tjej så otroligt mycket och vi har varit tillsamman över 10 år. men jag tänder på någon annan kille är med henne veta att någon annan tillfredställer henne och älskar när jag får en bild / film från henne eller få titta på och få hålla hennes händer och älskar få se hennes ögon medans någon tillfredställer henne. och efter åt är det våran stund tillsammans och det är det bästa sexet

Låter som din kvinna kan skatta sig lycklig! 
    får jag fråga om du tänder på samma tanke fast tvärtom också? att du är med någon annan tjej och hon kollar på och önskar att hon blev tänd av det? Eller att hon är med en tjej och du får leka lite med båda? Eller tänder du inte på någon annan kvinna än din trots att du tänder på att se henne vara med andra män? 

bara nyfiken :)) tycker sånt är så spännande 

• Anonym (Anonymen)

Inte det minsta intresserad av någon av alla dessa sexuella anomalier som dykt upp i ämnestrådar på sistone. Likt de flesta kvinnor. 

• Pungvax
    Anonym (Snww) skrev 2023-11-15 22:25:52 följande:

får jag fråga om du tänder på samma tanke fast tvärtom också? att du är med någon annan tjej och hon kollar på och önskar att hon blev tänd av det? Eller att hon är med en tjej och du får leka lite med båda? Eller tänder du inte på någon annan kvinna än din trots att du tänder på att se henne vara med andra män? 

Min tjej är lite svartsjuk så hon skulle aldrig vilja se mig med någon annan tjej och jag känner inget behov av att vara med någon annan men visst tänder jag på andra kvinnor med. hon har pratat om att hon vill vara med en tjej och att jag är med då och om dom vill att jag ska vara med och leka så skulle jag inte säga nej. sen har vi ju lite regler med tex att vi träffas först alla tre och om det känns bra för alla så är det ok så inga krog ragg och så kysser hon ingen utom mig då.
  • Anonym (Busted)
    Anonym (Snww) skrev 2023-11-15 22:25:52 följande:

Varför ska hon skatta sig lycklig baserat på hans önskemål och fantasier? 

Sitter du och kommenterar dig själv?

• Elefantmannen2
    Pungvax skrev 2023-11-15 22:51:25 följande:
    Min tjej är lite svartsjuk så hon skulle aldrig vilja se mig med någon annan tjej och jag känner inget behov av att vara med någon annan men visst tänder jag på andra kvinnor med. hon har pratat om att hon vill vara med en tjej och att jag är med då och om dom vill att jag ska vara med och leka så skulle jag inte säga nej. sen har vi ju lite regler med tex att vi träffas först alla tre och om det känns bra för alla så är det ok så inga krog ragg och så kysser hon ingen utom mig då.
    Du är hennes hallick med andra ord. Du vill inte alls att hon ska njuta utan att hon ska uppfylla dina fantasier enligt dina kontrollerande regler. 
  • Anonym (Stina)
    Pungvax skrev 2023-11-15 22:51:25 följande:
    Jag tycker att du skulle behöva träffa en psykolog
  • Pungvax
    Elefantmannen2 skrev 2023-11-15 22:55:32 följande:
    Du är hennes hallick med andra ord. Du vill inte alls att hon ska njuta utan att hon ska uppfylla dina fantasier enligt dina kontrollerande regler. 
    Du kanske ska ta reda på vad en hallick är för något men det är nog som Stenmark sa det är inte lönt att förklara något för någon som inget förstår som sagt så är det hon som bestämmer om hon vill och när hon vill och hur hon vill
  • Anonym (Snww)
    Elefantmannen2 skrev 2023-11-15 22:55:32 följande:
    Öh? Han tänder på att se henne njuta, visst de är hans fantasi. Men snarare är på hennes regler och premisser än på hans om du övh läst vad han skrivit? 
    Nu är jag monogam men du  verkar inte påläst om ex hur öppna förhållanden funkar, där har man också regler precis som i vilken relation som  helst med vart gränser går för otrohet osv 
  • Anonym (Lycklig q)

Om man ska sätta etiketter så är nog jag och min man mycket mera Stag / Vixen.

Cuckold så som oftast menas med det ordet är inget som tilltalar oss.

Som flera andra i tråden så ägnar vi oss ibland åt swingers-livet. I dessa sammanhang har vi sett många olika sexuella läggningar och aktiviteter. Jag kan absolut tycka det är sexigt att titta på andra som ägnar sig åt cuckold. Men jag skulle aldrig kunna tänka mig att min egen man skulle vara undergiven och bli förnedrad.

Dominant och undergiven är inga framträdande saker i vår relation. Men det är ingen tvekan om att min egen man är den som mest håller i taktpinnen, som styr och ställer, oftast är det han som tar initiativ till om jag ska vara med en annan man, vid fler än ett tillfälle är det min egen man som har ordnat älskare till mig och det är oftast han som "bestämmer", åtminstone lite mer än vad jag gör.
    Och det är så jag vill ha det.

Jag vill ha en riktig man och jag tror inte jag skulle älska min man om han var en undergiven person. Jag skulle inte tända på om han skulle vilja bli förnedrad.

• Elefantmannen2
    Pungvax skrev 2023-11-16 14:05:36 följande:
    Du kanske ska ta reda på vad en hallick är för något men det är nog som Stenmark sa det är inte lönt att förklara något för någon som inget förstår som sagt så är det hon som bestämmer om hon vill och när hon vill och hur hon vill

Du skrev motsatsen. Att du satt upp regler och måste godkänna killen och hur hon beter sig. Då väljer hon inte själv varken vem eller hur. 

Den som bestämmer med vem och hur någon en kvinna sexar är en hallick. 

• Elefantmannen2
    Anonym (Snww) skrev 2023-11-16 14:23:38 följande:
    Öh? Han tänder på att se henne njuta, visst de är hans fantasi. Men snarare är på hennes regler och premisser än på hans om du övh läst vad han skrivit? 
    Nu är jag monogam men du  verkar inte påläst om ex hur öppna förhållanden funkar, där har man också regler precis som i vilken relation som  helst med vart gränser går för otrohet osv 

Varför korsposta med olika nick? 

Nej, så "fungerar" inte alls öppna förhållanden, det är din egen definition. 

Och nu handlar det inte om öppna förhållanden i varken tråden eller diskussionen du lägger dig i, utan om cuckolding. Och i hans fall inte ens om det utan kontroll/dominans. 

Svar på tråden Kvinnor - vad tycker ni om cuckold?