Hilda95 skrev 2017-04-07 11:54:19 följande:
Jag är mycket väl medveten om att han kanske har gått vidare. Det jag menade var att jag aldrig försökt uttryckt att jag kanske vill försöka igen? Sen så menar jag verkligen vill han inte va med mig igen så visst då är det så man kan inte styra någon annans känslor. Det ända jag ville va att få tips på att skriva på ett sätt så han förstår att jag fortfarande har känslor för honom utan att låta needy och får honom att känna sig pressad.
Jag stannade inte heller i det sinnestillståndet som han lämna mig i. Då va jag jättearg och skulle aldrig ha gått tillbaka till honom.
Det känns som om du tar ut någon slags irritation på mig. Jag ställde en simpel fråga och det hade räckt med att du säger att han antagligen gått vidare och inte vill prata elr nå liknande om du ville kommentera.
Jo det stämmer, det finns så många liknande inlägg och har haft den här diskussionen otaliga gånger med vänner osv som inte fattar att dom borde låta exen va.
Jag ska svara seriöst på din fråga. Ring. Eller maila. Fråga om ni kan ses och ta en fika. Ganska lättsamt och kortfattat. Sen när ni ses får du se hur det känns, om du ens vill säga att du saknar honom, annars gör det. Se hur det går. Det jag menade var att om han sen inte svarar eller verkar oåtkomlig så glöm det. Bli inte Helga :p