• nevermind

Vilken är den bästa pappaboken??

Någon som kan rekommendera en bok?

• Svar på tråden Vilken är den bästa pappaboken??
  • elyse

"Koka makaroner" är läsvärd.

• Annika L

Pappalogi av Manne Forssberg är super! Min sambo fick den rekommenderad av sin kompis och sträckläste den. Både humoristisk och informativ!

• Fru89

Grattis du ska bli pappa! Den är helt fantastisk. Min man älskar den och jag har "tjuvläst" i den och tycker också om den völdigt mycket. Rolig och realistisk och med glimten i ögat.

• Nyfikna72

Man behöver ingen bok, bättre att tro på sig själv och inse att det går olika bra eller dåligt. Man behöver inte vara bäst på allt och göra alla rätt. Låt magkänslan styra och väx i rollen istället. Att göra som nån annan gjort behöver inte vara rätt i just din situation heller.

• Joannagal

Boken om barn - av pappor är bra! Den skiljer sig från de andra på det sättet att den även ger mycket matnyttig information om barnet. :)

• Sommarskuggan
    Nyfikna72 skrev 2017-04-09 19:22:35 följande:

Man behöver ingen bok, bättre att tro på sig själv och inse att det går olika bra eller dåligt. Man behöver inte vara bäst på allt och göra alla rätt. Låt magkänslan styra och väx i rollen istället. Att göra som nån annan gjort behöver inte vara rätt i just din situation heller.

Och du har helt missat grejjen med varför man vill ha en pappabok.
Svar på tråden Vilken är den bästa pappaboken??