• Svensksommar83

Hur många barn har du?

Som frågan lyder; hur många barn har du? Du får gärna ge en tilläggs- kommentar ang. hur gammalt barnet/barnen är, om du/ni är nöjda eller vill ha fler, om du förlorat något barn i magen eller utanför oh då skulle haft fler/har änglabarn. Och vad som skulle vara riktigt intressant att veta är om du har något/några barn med funktionsnedsättning/Funktionshinder, diagnos eller sjukdom och om detta påverkat antalet barn så att säga. Hoppas ingen tar illa vid sig på nåt sätt.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många barn har du?
  • Anotherone

Ett barn i mellanstadiet och gravid i v 39 med syskon!
    Kommer inte att bli fler, efter den här är vi 100% nöjda.

• Gurkan25

Försöker bli gravid med första, tror det tog sig denna gången, då blir det en november/december bebis

• Svensksommar83
    Gurkan25 skrev 2017-04-18 13:36:26 följande:

Försöker bli gravid med första, tror det tog sig denna gången, då blir det en november/december bebis

Mysigt! Håller tummarna!
  • Svensksommar83
    Anotherone skrev 2017-04-18 10:38:25 följande:

Ett barn i mellanstadiet och gravid i v 39 med syskon!

Kommer inte att bli fler, efter den här är vi 100% nöjda.

Då kan det vara dags när som helst nu då?!Spännande!!
  • Anotherone
    Svensksommar83 skrev 2017-04-18 13:49:34 följande:
    Då kan det vara dags när som helst nu då?!Spännande!!
    Ja i teorin haha
    Med första barnet gick jag över rätt mycket så min hjärna har nog lagt på ett par veckor även den här gången. Men han skulle kunna komma vilken dag som helst!
  • Alvina

2 barn. En dotter på snart 3 år och en son som är sex månader gammal. Jag är nöjd med antalet barn och kommer inte vilja skaffa fler. Båda är friska så vitt jag vet. Eventuella diagnoser är för tidigt att uttala sig om.

• woodley8

har fyllt 27 år och har en son på 2 månader! han är helt frisk. har aldrig gjort abort innan då min son är det enda barnet jag blivit gravid med (har då uppenbarligen inte haft missfall)

dröm scenariot är väl 2 barn! kön spelar absolut ingen roll. kan dock säga att 3 barn (om det nu blir 3) är nog max antalet för mig ????

• sofin526

Jag har en 5-åring, en 3-åring och en bebis på snart 3 mån. Inga funktionsnedsättningar vad vi kan se än så länge på någon av dem.

• Anonym (undrar en sak)

Ni som har steriliserat er, eller ska, tror ni att det är 100%? Att jag frågar beror på att vi har gjort tre kejsarsnitt och blivit starkt avrådda att skaffa fler. Men när jag läser om sterilisering så sägs det att det inte är 100%. Vad tror ni?

• Nandez
    Nandez skrev 2017-08-10 09:36:41 följande:
    En dotter som är 20+.
    Ska tilläggas att jag är nöjd med ett barn.
  • KCL

Vi har tre barn födda 2005,2010 och 2013. Vill ha en fjärde om det vill ta sig någon gång... Har försökt i snart två år. Försöker ha is i magen för tredje var också svår att få till Friska och krya. Har, vad jag vet, aldrig fått missfall. 

Svar på tråden Hur många barn har du?