Gravid fru
Jag är orolig för min fru, hon är nämligen gravid hon sökte sig till akutmottagningen för illamående och kräkningar, där tog de ett graviditets test som visade positivt, jag fick ett test med hem som jag sedan tog och kollade och det var också positivt, <nu hör det till saken att min fru har alla symtom på att hon är gravid, men hon tror inte själv på att hon är gravid, hon tror att sjukvården ljuger om detta test att de hittar på att hon är gravid för enligt henne själv kan hon inte bli gravid, vilket hon nu är och när jag meddelade att jag som hennes make sa att vi skulle bli föräldrar så blev hon förbannad och sa att testet inte stämmer och att hon inte kan bli gravid alls, nu är hon gravid och jag är naturligtvis super glad men jag blir orolig, ledsen och förtvivlad, min fru vägrar att gå till bvc och kolla trots att jag påtalat min oro och att jag vill veta, hon äter dåligt och bara kräks varje dag och hon är illamående, därför blir jag ledsen orolig och förtvivlad. vad skall jag göra för att få henne och inse att hon måste försöka gå till BVC och kolla? Detta är vårt första barn, Vad skall jag göra för att hon skall förstå/ Kan jag göra någonting alls, eller ska jag bara låta det vara som det är och fortsätta låta henne tro att hon inte är gravid ????? och vad händer med fostret om det inte följs upp eller tas ultra ljud, snälla hjälp någon som kan ?????????