monkees skrev 2017-04-20 17:15:01 följande:
Nä det har jag hört talas om ........men inte blir jag klokare av det! Vad är meningen? När jag försöker hitta en mening så tänker jag att många homosexuella män (typ Gardell och Levengood) är enormt kreativa och sådana individer behövs alltid i en population!...men när man tänker på djurvärlden! Finns det djur som tar hand om andra djur utan egen vinning och utan att själva skapa egen avkomma?
Inom många djurarter är det bara en hane och en hona i flocken som fortplantar sig, övriga hjälper till att ta hand om ungarna och flocken.
Många djurarter jobbar för flockens överlevnad och inte sin egen (insekter tex).
Det finns en fladdermusart (minns inte vilken) där de som inte hittat mat får mat av andra flockmedlemmar. De har nämligen klurat ut att de själva kan misslyckas med jakten ibland, och då är det himla bra att kunna få mat av en polare.
"Meningen" med homosexuella, transsexuella och heterosexuella är att på något sätt före släktets utveckling framåt, oavsett om det är genom egen eller annans avkomma.
Det är bara människan som är egotrippad och tror sig vara förmer än andra och därmed ha rätt att fördöma alla som inte tycker som de. Det är den typen av individer som får samhället och släktets utveckling att stagnera och de utgör därmed det absolut största hotet mot artens fortlevnad.
Grattis, du är direkt farlig för mänsklighetens framtid!