• Papricorn

Precis plussat! BF runt jul-nyår 2017/2018

Hej

Fått tre relativt svaga plus i tre dagar nu men idag så blev det nog så pass starkt att jag vågar tro på det...

Givetvis tar ju nästa fundering över, känner jag tillräckligt med symptom osv.

Borde ha BF runt nyårsafton om jag räknat rätt och allt får vägen

Någon fler??!!!

• Svar på tråden Precis plussat! BF runt jul-nyår 2017/2018
  • Veronica3

Jag plussade igår, efter två års försök.

Trodde inte på det utan tog tre test ????????

Mår konstant illa och kan nästan inte äta alls.

Beräknad i början av januari om allt vill sig väl.

• Anonym (micec)

PRECOS PLUSSAT!!!! beräknat datum 4 januari! wohooo haha , kan inte fatta detta

• oONinniOo

Ringde till mvc idag då jag inte kan slå bort känslan av att något är fel. Har sen igår rosa-aktiga flytningar, men den ökade molvärken jag hade igår har lugnat sig. Fick tid på fredag att prata med bm och ska innan dess lämna blodprov. Blir troligen till samma barnmorska som med sonen, vilket känns skönt, för hon är jättebra. :)

• Papricorn
    oONinniOo skrev 2017-04-25 21:01:51 följande:

Ringde till mvc idag då jag inte kan slå bort känslan av att något är fel. Har sen igår rosa-aktiga flytningar, men den ökade molvärken jag hade igår har lugnat sig. Fick tid på fredag att prata med bm och ska innan dess lämna blodprov. Blir troligen till samma barnmorska som med sonen, vilket känns skönt, för hon är jättebra. :)

Skönt att få stilla sin oro.

Jag har också en lite skum känsla av att något är fel. Har ju inga symptom, de jag hade innan bim som gjorde att jag testade är puts väck sen bim dagen.

Va tvungen att köpa nya test och se om de blivit starkare och det hade de visserligen.

Har iaf ett inbokat vul nästa vecka sedan eftersom jag haft mensstrul så får hoppas man kan se nåt då!
  • sundbergT

Ååh blir så rörd över att läsa att ni alla ha plussat, vilket mirakel!! Plussade själv i söndags, BF 27 dec enligt en app. Har kontaktat MCV och fått tid där 2 Juni. Min mormor var den första att få veta, för att ha någon att prata med. Sen de andra i familjen får veta om cirka en månad. Vad heter den där Facebook-gruppen man kunde gå med i?

Stort grattis till er alla!!!

• sundbergT
    sundbergT skrev 2017-04-29 17:17:05 följande:

Ååh blir så rörd över att läsa att ni alla ha plussat, vilket mirakel!! Plussade själv i söndags, BF 27 dec enligt en app. Har kontaktat MCV och fått tid där 2 Juni. Min mormor var den första att få veta, för att ha någon att prata med. Sen de andra i familjen får veta om cirka en månad. Vad heter den där Facebook-gruppen man kunde gå med i?

Stort grattis till er alla!!!

Åh kan man få vara med i FB-gruppen??
  • Karriärskvinna

Hej! Jag plussade idag, BF 2/1 och har en 1,5-åring som blev till via ivf. Detta var helt oplanerat men vi är så glada! Kan inte tänka på något annat än graviditeten och hur mycket jag vill att det ska stanna kvar!

Har lite molvärk och kissar ofta, annars inga direkta symptom.

Om man går med i en facebookgrupp, kommer det synas nånstans då?

• oONinniOo

Jag får tyvärr lämna den här tråden då det började blöda i onsdags, så det min dåliga känsla stämde tyvärr.

• Anonymnorrland

Plussade i helgen med bf 23 januari 2018!

Svar på tråden Precis plussat! BF runt jul-nyår 2017/2018