• Papricorn

Precis plussat! BF runt jul-nyår 2017/2018

Hej

Fått tre relativt svaga plus i tre dagar nu men idag så blev det nog så pass starkt att jag vågar tro på det...

Givetvis tar ju nästa fundering över, känner jag tillräckligt med symptom osv.

Borde ha BF runt nyårsafton om jag räknat rätt och allt får vägen

Någon fler??!!!

• Svar på tråden Precis plussat! BF runt jul-nyår 2017/2018
  • LottaU

Har nyligen plussat efter ivf. Beräknad 21 eller 22 dec, beroende på vilken app en använder.

Iom att det var ivf visste jag att det fanns ett befruktat ägg i mig, frågan var bara om det skulle fästa. Så himla glad att det gjorde det!

Känner mig spänd i magen, och mår lite illa till och från. Och något ömma bröst. :)

Är gärna med i en Facebook-grupp, men vet inte hur en för såna.

• AngelicaB

Har också nyligen plussat så hoppar in här! Har någon av er skrivit in er hos MVC ännu?

• AngelicaB

Tänkte göra en FB grupp, villni skriva era e-post adresser så kan jag lägga till er ? :D

• LottaU
    AngelicaB skrev 2017-04-21 14:58:01 följande:

Tänkte göra en FB grupp, villni skriva era e-post adresser så kan jag lägga till er ? :D

AngelicaB skrev 2017-04-21 14:25:13 följande:

Har också nyligen plussat så hoppar in här! Har någon av er skrivit in er hos MVC ännu?

Hej, nej inte ännu. Vet inte när en borde göra det? :)
  • AngelicaB
    LottaU skrev 2017-04-21 15:08:59 följande:

Hej, nej inte ännu. Vet inte när en borde göra det? :)

Jag gjorde det idag faktiskt, gick in i v 5 igår.

Så om två veckor ska jag på mitt första besök, spännande :D
  • anonimo123

Hej tjejer! Jag plussade idag och är överlycklig! Enligt kalendern är jag i vecka 5 (4+4)
    Jag har ringt mödravårdscentralen och fått tid till den 2a maj! Allt känns så overkligt hehe det var länge sen man var gravid.. har en dotter som blir 4 år i oktober och har inte blivit gravid sen jag var gravid med henne :) är så sjukt glad! :)

• Anonym (anonym)

Plussade idag på vad som skulle vara mensen första dag. Tog 4 olika stickor som visade jäkligt gravid. Oväntat och oplanerat. Passar inte in i vårt liv nu när jag studerar och redan har en 3 åring hemma. Enligt app bf 30/12

• ungafruahlberg

Kan någon snälla lugna mig lite? Har tempat innan graviditeten, har dock tagit tempen vid lite olika tid på dygnet.. men i förrgår låg tempen på 37,3-37,4 grader och igår och idag ligger den på 36,8.... är livrädd att det är ett missfall...

Svar på tråden Precis plussat! BF runt jul-nyår 2017/2018