• Annaivarson

Vi som har BIM runt 12 maj!

Efter att jag inte fått mensen på en månad så kom ägglossningen istället så glad att något hände i kroppen så man slipper undra ! Nu är det bara och vänta in bim hoppas fler vill följas åt !!<3 min är 12 maj vilket datum är ert ?

• Svar på tråden Vi som har BIM runt 12 maj!
  • Lillafisfia
    jaha, nu började jag blöda, inte jättemycket men ändå... Började som brun flytning men blevganska snabbt röd. Fick mf i april och imorgon är första mensen beräknad... Fått svagt plus på två olika test så antar att det är ännu ett mf om än tidigare än förra gången... suck
  • Candysweet
    Lillafisfia skrev 2017-05-15 08:38:40 följande:

jaha, nu började jag blöda, inte jättemycket men ändå... Började som brun flytning men blevganska snabbt röd. Fick mf i april och imorgon är första mensen beräknad... Fått svagt plus på två olika test så antar att det är ännu ett mf om än tidigare än förra gången... suck

Åh vad tråkigt! :(

Beklagar :(

Men men... påt igen bara! Ge inte upp!
  • Tumvante

Blödning här också, så "tyvärr" ses vi i en juni-tråd. Grattis ni andra, såg en bild för ovan med svagt plus. Härligt!

• CrookedTail

Testade PLUS nu på morgonen!! Kan knappt tro att det är sant!?? Har stirrat på så många stickor med bara ett streck, men nu hade det två. Jissses vad jag har glädjebölat.

Lycka till alla ni som inte fått pos. än. Den som väntar på något gott...

• NLVK
    Lillafisfia skrev 2017-05-15 08:38:40 följande:

Man kan väl ha kvar gravidrester i kroppen ganska många veckor efter ett MF? Så inte säkert det var ett MF denna gången.
    Förlåt om jag uttrycker mig klumpigt. Ville mest stötta.
  • Jaacky
    CrookedTail skrev 2017-05-16 06:31:13 följande:

Testade PLUS nu på morgonen!! Kan knappt tro att det är sant!?? Har stirrat på så många stickor med bara ett streck, men nu hade det två. Jissses vad jag har glädjebölat.

Lycka till alla ni som inte fått pos. än. Den som väntar på något gott...

Grattis till plusset!
  • Jaacky

BIM+2 idag då, ingen mens i sikte & inget + än sålänge! kommer bli knäpp ... denna olidliga väntan alltså, hoppas innerligt på ett stort +

• Lillafisfia
    NLVK skrev 2017-05-16 06:39:13 följande:
    Man kan väl ha kvar gravidrester i kroppen ganska många veckor efter ett MF? Så inte säkert det var ett MF denna gången.
    Förlåt om jag uttrycker mig klumpigt. Ville mest stötta.
    Förstår hur du menar! Tänkte så med men de som förvirrar är ju att det vart positivt på stickan :/ Och att dom vist neg efter mf. Tycker mensen är rikligare än vanligt också.. Jaja, man kan ju bara vänta och börja om igen, hoppa spå nästa månad!
  • NLVK
    Lillafisfia skrev 2017-05-16 11:11:27 följande:
    Förstår hur du menar! Tänkte så med men de som förvirrar är ju att det vart positivt på stickan :/ Och att dom vist neg efter mf. Tycker mensen är rikligare än vanligt också.. Jaja, man kan ju bara vänta och börja om igen, hoppa spå nästa månad!
    Ah då förstår jag.
    Vad tråkigt! Lycka till <3
  • Jaacky

Kan även tillägga gaaalet ömma bröstvårtor och tycker mig känna lätt tyngdkänsla, ömhet och svullna bröst också. Molvärk som kommer å går... nån som känner igen sig??

• Lalalinda1234
    Jaacky skrev 2017-05-16 11:48:37 följande:

Kan även tillägga gaaalet ömma bröstvårtor och tycker mig känna lätt tyngdkänsla, ömhet och svullna bröst också. Molvärk som kommer å går... nån som känner igen sig??

Har du inte testat?
  • Jaacky
    Lalalinda1234 skrev 2017-05-16 12:03:12 följande:

Har du inte testat?

Jo, senast neg igår.. dock ej morgonurin.. läs lite högre upp!
  • Lojjjssan
    Jaacky skrev 2017-05-16 09:22:06 följande:

BIM+2 idag då, ingen mens i sikte & inget + än sålänge! kommer bli knäpp ... denna olidliga väntan alltså, hoppas innerligt på ett stort +

Samma här! Tog ett grav test idag som var negativt men ingen mens i sikte... Skrikandes
  • Jaacky
    Lojjjssan skrev 2017-05-16 13:18:44 följande:

Samma här! Tog ett grav test idag som var negativt men ingen mens i sikte... 

Usch! Ingen rolig känsla önskar att vi bara kunde få det där fina plusset!
  • Lojjjssan
    Jaacky skrev 2017-05-16 15:36:42 följande:
    Usch! Ingen rolig känsla önskar att vi bara kunde få det där fina plusset!
    Ja verkligen! Nu börjar man hoppas på att det inte kommer någon mens och att man är låghormonare... men samtidigt vill man ju inte bli besviken Förvånad
  • Jaacky
    Lojjjssan skrev 2017-05-16 20:36:35 följande:

Ja verkligen! Nu börjar man hoppas på att det inte kommer någon mens och att man är låghormonare... men samtidigt vill man ju inte bli besviken 

Så sant som det är sagt!
  • Kattblomma84
    Jaacky skrev 2017-05-17 19:18:31 följande:

Hur går det för alla??

Jag fick minus på bim-5 så tappade allt hopp. Har bim imorgon och har haft en väldigt obehaglig mensvärk. Började 10 i morse. Inget hjälper, vare sig ipren eller värmepåse. Haft konstant värk i 10 timmar. Börjar bli smått knäckt. Ska ta ett test imorgon så jag kan vara 100% på att jag inte är gravid. Ush hemsk önskar nästan att mensen ska komma så jag slipper ha ont. Gubben jobbar sent så kan inte åka hemifrån.
  • Jaacky
    Kattblomma84 skrev 2017-05-17 19:46:11 följande:

Jag fick minus på bim-5 så tappade allt hopp. Har bim imorgon och har haft en väldigt obehaglig mensvärk. Började 10 i morse. Inget hjälper, vare sig ipren eller värmepåse. Haft konstant värk i 10 timmar. Börjar bli smått knäckt. Ska ta ett test imorgon så jag kan vara 100% på att jag inte är gravid. Ush hemsk önskar nästan att mensen ska komma så jag slipper ha ont. Gubben jobbar sent så kan inte åka hemifrån.

Lät ju inget vidare hoppas du får ditt pluss!
Svar på tråden Vi som har BIM runt 12 maj!