gravid vecka 6 men inga symtom
Hej!Jag är gravid i vecka 5+2 (vecka 6) men har fortfarande inga tydliga symtom.
Är det vanligt att inte ha några symtom? någon annan som känner lika?
Ja, det är nog lika vanligt att inte ha symptom som att ha symptom. Var bara glad så länge du mår bra, jag mådde uselt från v.9 och det blev bara värre för varje vecka. Njut!
Jag märkte inte av någonting tills jag var i v.8, då kom illamåendet som en smäll... :)
Jag är i v 12 och har bara känns av att jag behöver äta regelbundet. Inga övriga symptom. Förra graviditeten fick jag förstå tecknen först i v 19 ungefär. Hur vanligt det är vet jag inte, men det är ingen fara. Jag mådde bättre än någonsin under min förra graviditet och denna verkar bli liknande. Lucka till, och stort grattis :)
Ja, det är nog lika vanligt att inte ha symptom som att ha symptom. Var bara glad så länge du mår bra, jag mådde uselt från v.9 och det blev bara värre för varje vecka. Njut!
Jag är gravid i v 7-8. Känner inget alls... är också lite orolig. Har ett MA i bagaget. Har haft liiiite ömma bröst vid några tillfällen. Häromdagen stack det till lite nere i tjejmagen. Inte ont eller så. Lite som smygande mensvärk. Mådde illa och kräktes en dag men det kan likväl ha varit magsjuka då sonen också hade orolig mage.
Känner mig inte gravid.. Ska på första träff nu på onsdag. Hoppas bli lite lugnad då.
Grattis till graviditeten!!!