• Anonym (TS)

Kvinnor, vad tycker ni om trekant med två män?

Hej. Jag kvinna, 32 år. Tillsammans med världens bästa kille. Jag älskar honom och han är faktiskt min bästa vän och jag är kär i honom. Vi har en djup känslomässig relation och alla korten ligger på bordet utom ett.

Jag insåg det inte när jag var yngre och singel för dumt nog trodde jag att de va något att skämmas för. Jag vill ha trekant med två män! Jag har fantiserat i flera år.

Tittar på porr ibland, det vet min kille om och han tycker bara att det ör sexigt. Speciellt om han är borta och jag messar honom att jag onanerat precis. Då kan de bli åka av när han kommer hem.

Han vet inte riktigt exakt vad för porr jag tittar på men han hade nog inte blivit ledsen.

Däremot känns det ju helt onödigt att uttrycka den här önskan eftersom jag aldrig skulle vilja sätta oss i den positionen. Jag tror nämligen att de hade förstört lite av vår närhet. Förhoppningsvis så kommer vi att vara ihop resten av livet så jag kommer aldrig att testa

Men jag är ändå nyfiken. Har inga vänner som haft en sån trekant. Hur är det och hur känns det? Är det extra skönt?

• Svar på tråden Kvinnor, vad tycker ni om trekant med två män?
  • Anonym (Vidrigt)
    Anonym (JJ) skrev 2025-09-01 21:47:21 följande:
    Bjuder ut sig😂 så skriver ingen under 60 iaf. Köp en bingolott och några mandelkubb nu och låt oss ungdomar prata sex ifred. Du måste tänka på hjärtat också vettu.
    Gör det själv. Aldrig spelat vare sig bingo eller äter torra mandelskorpor.
    Tänk på din porrskadade hjärna istället och sluta tro att det är något normalt att bete sig som om man vore med i en billig p-rulle. 
  • Anonym (Znark)

Vad tråkigt att ni ska sabba den här tråden också! Det händer överallt på FL, lättkränkta typer som vill ha rätt och tror att de är ensamma på planeten med sin sanning... Starta en egen sajt vet ja, och låt vanligt folk få skriva av sig och diskutera vuxet. Det är som att läsa om bortskämda 4-åringar som skriver eller skriker och måste ha rätt över alla andra. Sansa er, vet hut! Ni borde ha stryk hela bunten. Kan inte FL få vara en sajt om relationer, och inte en sandlåda. Hur gamla är ni egentligen, på insidan?
    /Litteraturälskaren

• Anonym (JJ)
    Anonym (Znark) skrev 2025-09-01 22:44:32 följande:

Vad tråkigt att ni ska sabba den här tråden också! Det händer överallt på FL, lättkränkta typer som vill ha rätt och tror att de är ensamma på planeten med sin sanning... Starta en egen sajt vet ja, och låt vanligt folk få skriva av sig och diskutera vuxet. Det är som att läsa om bortskämda 4-åringar som skriver eller skriker och måste ha rätt över alla andra. Sansa er, vet hut! Ni borde ha stryk hela bunten. Kan inte FL få vara en sajt om relationer, och inte en sandlåda. Hur gamla är ni egentligen, på insidan?
    /Litteraturälskaren

Ja, det är uppenbart bittra äldre personer som är avundsjuka på att andra uppfyller sina fantasier. Tåget har gått för dessa boomers och de är bittra över att de aldrig fick nåt kul i livet. 

De tror att det är de själva som är normala men i själva verket är dom avarten då människan är en ytterst sexuell varelse. 

vågar inte ens tänka på hur deras sociala liv ser ut IRL, kan inte vara kul att umgås med en sån person. 

• Mandel
    Anonym (Vidrigt) skrev 2025-09-01 20:53:59 följande:
    Samma gamla tröttsamma projicerande från ditt eget torftiga liv. Känner man behov av att skapa fjantiga sextrådar anonymt på familjeforum så har man knappast mycket till sexliv i verkligheten, haha!

Varför startar ni dessa töntiga frågetrådar då, om ni inte klarar av att folk har en annan åsikt än ni själva? Varför ens fråga något och sen klaga på att man får svar? Det är idiotiskt om något. 
    Man får självklart tycka olika och vara av en annan åsikt, men det är ju hur man för fram att man tycker olika som är själva grejen.

Jag gillar inte surströmming. Om andra vill äta det så är det helt upp till dem, men jag tackar nej till att delta vid en sådan måltid. Och jag tackar nej med motiveringen att jag tycker inte att det är gott, men tack ändå för inbjudan/frågan.

Jag behöver inte komma med nedsättande ord om intaget eller de som ägnar sig åt det.
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (HAHAHAHAH!)
    Anonym (Vidrigt) skrev 2025-09-01 21:17:26 följande:
    Tomten här är ju du, som inte ens läste rubriken. Ställer man frågan på det sättet så kan man inte vänta sig svar enbart från den lilla minoritet som ägnat sig åt avvikande promiskuösa beteenden som detta. 
    Är du kvinna och kan svara på TS fråga, eller är du en testerisk Prussiluskaman?

Svaret är givet för alla som ser ett inlägg av dig. 
  • Anonym (Mogen Q)

Underbart, spännande, upphetsande och fantastiskt.

Trekant har jag fått chansen uppleva ett antal gånger.
    Dessa erfarenheter har varit helt underbara upplevelser nästan varje  gång, och helt ok de andra gångerna. Jag har bara positiva minnen omkring detta.
    Inte en enda gång har det varit negativt, inte vare sig för mig själv, för min man  eller för oss som ett par.
    Premiären skedde för mer än tio år sedan och senare har jag fått uppleva det ett antal gånger under de flesta år som passerat. 

Utan att jag någon gång tidigare har tänkt på att räkna så borde det väl handla om minst 30 tillfällen, kanske några fler, som jag har fått chansen uppleva det.
    Alltid tillsammans med min man och någon av mina älskare.
    Men både min man och jag är överens om att jag får göra det med två älskare, om tillfället, personerna och känslorna är rätt vid något tillfälle i framtiden. Vi är öppna för alla varianter, att också min man deltar (då kanske det blir fyrkant..?), eller att min man tittar på, eller att han inte finns närvarande i rummet.

Kärleken och närheten mellan mig och min man är mycket starkare och bättre än vad den var när vi var yngre och mer oerfarna, då vi var mer osäkra och ängsliga...
    Min allra första date med en älskare, min allra första upplevelse av detta slaget, var det min man som tog initiativ till och arrangerade, efter att vi kommit överens om det och efter att vi pratat om det och förberett oss under flera år.
    Trekant hade vi redan vid vår första date.

Penetrerande sex med två män samtidigt har jag bara fått uppleva några få gånger, hittills. Då har det varit "en fram och en bak" (älskaren fram och min man bak), alltså s k DP.
    Dessa upplevelser har jag fått uppleva tillsammans med två olika älskare vid separata tillfällen, älskare som vi lärt känna under en tid och träffat ganska många gånger.
    Upplevelserna har varit helt underbara.

Om det händer en dag att allt känns rätt för alla inblandade så är jag också lite nyfiken att prova DVP. När jag fantiserar om denna variant så är det med två älskare, utan att min man är närvarande. Men jag vet inte vad som är orsaken till att min fantasi ser ut på just detta sätt?

Vi har alltid (nästan alltid..) varit mycket grundliga i vårt val gällande vilken älskare jag och vi vill träffa.
    Ett antal gånger har vi tillsammans, eller den ena av oss, valt att tacka nej.
    Men hittills har vi aldrig gått på någon mina, aldrig någon negativ upplevelse, men många upplevelser som har överraskat positivt, alltså blivit ännu bättre än vad jag och vi hade förväntat oss.
    Mot den bakgrunden har vi numera lättare till att bejaka chansen till en häftig upplevelse, numera vågar jag och vi oftare säga ja.

• Anonym (Man)
    Anonym (Mogen Q) skrev 2025-09-02 15:30:04 följande:

Underbart, spännande, upphetsande och fantastiskt.

Trekant har jag fått chansen uppleva ett antal gånger.
    Dessa erfarenheter har varit helt underbara upplevelser nästan varje  gång, och helt ok de andra gångerna. Jag har bara positiva minnen omkring detta.
    Inte en enda gång har det varit negativt, inte vare sig för mig själv, för min man  eller för oss som ett par.
    Premiären skedde för mer än tio år sedan och senare har jag fått uppleva det ett antal gånger under de flesta år som passerat. 

Utan att jag någon gång tidigare har tänkt på att räkna så borde det väl handla om minst 30 tillfällen, kanske några fler, som jag har fått chansen uppleva det.
    Alltid tillsammans med min man och någon av mina älskare.
    Men både min man och jag är överens om att jag får göra det med två älskare, om tillfället, personerna och känslorna är rätt vid något tillfälle i framtiden. Vi är öppna för alla varianter, att också min man deltar (då kanske det blir fyrkant..?), eller att min man tittar på, eller att han inte finns närvarande i rummet.

Kärleken och närheten mellan mig och min man är mycket starkare och bättre än vad den var när vi var yngre och mer oerfarna, då vi var mer osäkra och ängsliga...
    Min allra första date med en älskare, min allra första upplevelse av detta slaget, var det min man som tog initiativ till och arrangerade, efter att vi kommit överens om det och efter att vi pratat om det och förberett oss under flera år.
    Trekant hade vi redan vid vår första date.

Penetrerande sex med två män samtidigt har jag bara fått uppleva några få gånger, hittills. Då har det varit "en fram och en bak" (älskaren fram och min man bak), alltså s k DP.
    Dessa upplevelser har jag fått uppleva tillsammans med två olika älskare vid separata tillfällen, älskare som vi lärt känna under en tid och träffat ganska många gånger.
    Upplevelserna har varit helt underbara.

Om det händer en dag att allt känns rätt för alla inblandade så är jag också lite nyfiken att prova DVP. När jag fantiserar om denna variant så är det med två älskare, utan att min man är närvarande. Men jag vet inte vad som är orsaken till att min fantasi ser ut på just detta sätt?

Vi har alltid (nästan alltid..) varit mycket grundliga i vårt val gällande vilken älskare jag och vi vill träffa.
    Ett antal gånger har vi tillsammans, eller den ena av oss, valt att tacka nej.
    Men hittills har vi aldrig gått på någon mina, aldrig någon negativ upplevelse, men många upplevelser som har överraskat positivt, alltså blivit ännu bättre än vad jag och vi hade förväntat oss.
    Mot den bakgrunden har vi numera lättare till att bejaka chansen till en häftig upplevelse, numera vågar jag och vi oftare säga ja.

Wow, lät ju fantastiskt! 😊
  • Loverboy

Min tjej tyckte att det var helt fantastiskt med två killkroppar två styva kukar och fyra händer som utforskade hennes kropp, mun å fitta. När hon fått sju orgasmer var hon nöjd och vi oxå. Har aldrig sett ett sånt leende när vi låg å smekte hennes kropp efteråt. 

Varför gå miste om nått man kanske gillar genom att inte prova.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Eh)
    Anonym (Man) skrev 2025-08-15 10:44:46 följande:
    Berätta för din kille att du i huvudsak kollar på trekanter när du kollar på sex. Precis som du säger kommer han nog inte bli besviken men du sår ety frö i hans hjärna som i framtiden kan komma gynna dina chanser att få uppleva en trekant med två killar! 
    Manipulativt beteende. nu är tråden snart 10 år gammal, men vill bara påpeka det. Tycker inte man ?sår? frön i folks hjärnor. Kan man inte vara ärlig om sina fantasier bara ?
  • Anonym (Snyggmorsa)

Helt fantastiskt! Speciellt med två män man är bekväm med som vet hur man vill ha det. 

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Kvinnor, vad tycker ni om trekant med två män?