• Anonym (TS)

Kvinnor, vad tycker ni om trekant med två män?

Hej. Jag kvinna, 32 år. Tillsammans med världens bästa kille. Jag älskar honom och han är faktiskt min bästa vän och jag är kär i honom. Vi har en djup känslomässig relation och alla korten ligger på bordet utom ett.

Jag insåg det inte när jag var yngre och singel för dumt nog trodde jag att de va något att skämmas för. Jag vill ha trekant med två män! Jag har fantiserat i flera år.

Tittar på porr ibland, det vet min kille om och han tycker bara att det ör sexigt. Speciellt om han är borta och jag messar honom att jag onanerat precis. Då kan de bli åka av när han kommer hem.

Han vet inte riktigt exakt vad för porr jag tittar på men han hade nog inte blivit ledsen.

Däremot känns det ju helt onödigt att uttrycka den här önskan eftersom jag aldrig skulle vilja sätta oss i den positionen. Jag tror nämligen att de hade förstört lite av vår närhet. Förhoppningsvis så kommer vi att vara ihop resten av livet så jag kommer aldrig att testa

Men jag är ändå nyfiken. Har inga vänner som haft en sån trekant. Hur är det och hur känns det? Är det extra skönt?

• Svar på tråden Kvinnor, vad tycker ni om trekant med två män?
  • Anonym (Lingus)
    Anonym (Vidrigt) skrev 2025-08-05 15:32:50 följande:
    Är fullt seriös av rent logiska skäl. Binyfiken är bara ett annat ord för just bi och att titta på en annan man som håller på med ens fru är inte heller straight. Inte det minsta. 
    Jag tycker inte att man behöver sätta upp så hårda gränser mellan homosexualitet och heterosexualitet. Jag tror att vi alla är "på en skala".

En del män kan inte tänka sig att krama en annan man, en del fantiserar om att se sin fru med en annan man, en del tänder på en snygg kuk men skulle aldrig bli kär i en man. Och så vidare. På en skala. Det är inget farligt i det.

Det finns en del röster i FL som är väldigt måna om att värna "dikotomin", alltså att det ena ska utesluta det andra. Antingen är man det ena eller det andra. Men så tänker inte jag.
  • Anonym (Vidrigt)
    Anonym (Lingus) skrev 2025-08-05 15:40:49 följande:
    Jag tycker inte att man behöver sätta upp så hårda gränser mellan homosexualitet och heterosexualitet. Jag tror att vi alla är "på en skala".

En del män kan inte tänka sig att krama en annan man, en del fantiserar om att se sin fru med en annan man, en del tänder på en snygg kuk men skulle aldrig bli kär i en man. Och så vidare. På en skala. Det är inget farligt i det.

Det finns en del röster i FL som är väldigt måna om att värna "dikotomin", alltså att det ena ska utesluta det andra. Antingen är man det ena eller det andra. Men så tänker inte jag.

Då tycker vi olika. För mig är det viktigt att sätta gränser då jag vill veta var jag har en partner. Bisexuella går bort direkt då jag finner den läggningen enormt oattraktiv.

Skulle därav aldrig vara med någon som hade såna önskemål. 

• Anonym (Coop X-tra)
    Anonym (Vidrigt) skrev 2025-08-05 15:45:08 följande:

Då tycker vi olika. För mig är det viktigt att sätta gränser då jag vill veta var jag har en partner. Bisexuella går bort direkt då jag finner den läggningen enormt oattraktiv.

Skulle därav aldrig vara med någon som hade såna önskemål. 

Du skulle bli chokad om du fick veta hur många kvinnor som fått två snoppar i sig samtidigt.
  • Anonym (Vidrigt)
    Anonym (Coop X-tra) skrev 2025-08-05 18:33:48 följande:
    Du skulle bli chokad om du fick veta hur många kvinnor som fått två snoppar i sig samtidigt.
    Det finns inget att bli chockad över då dina uppenbara porrfilmsfantasier har ungefär noll att göra med hur det ser ut i verkligheten.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Coop X-tra) skrev 2025-08-05 18:33:48 följande:
    Min fru fantiserar i alla fall om det. Hon har inte fått det än. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Vidrigt) skrev 2025-08-05 15:32:50 följande:
    Är fullt seriös av rent logiska skäl. Binyfiken är bara ett annat ord för just bi och att titta på en annan man som håller på med ens fru är inte heller straight. Inte det minsta. 

Då har vi olika syn i den frågan och det är ju bra tänker jag. Att få titta på när en annan man ligger med min fru ska göra mig homosexuell känns långsökt i mina öron. 

Inte norm, ja så kanske det är men att man inte skulle vara straight när man går igång på att se sin fru njuta känns konstigt. 

• Anonym (Fantasi)

För mig är det en fantasi som kommer att stanna vid det. 

Jag har nämnt det för nuvarande, som testat det när han var yngre och mest tyckte det var krångligt när det kom till dp (en del av min fantasi). Sedan faller det även på att jag vill kunna känna någon form av sexuell attraktion till den andre mannen och jag finner inte någon annan än nuvarande attraktiv rent sexuellt. Vi löser den extra kuken med leksaker istället när andan faller på. Plus att jag läser böcker med reverse harem etc.

Med exet hade det inte ens kunnat föras på tal då han sett det som otrohet.

• Anonym (Vidrigt)
    Anonym (Man) skrev 2025-08-05 20:28:39 följande:

Då har vi olika syn i den frågan och det är ju bra tänker jag. Att få titta på när en annan man ligger med min fru ska göra mig homosexuell känns långsökt i mina öron. 

Inte norm, ja så kanske det är men att man inte skulle vara straight när man går igång på att se sin fru njuta känns konstigt. 

Det konstiga är att det överhuvudtaget krävs en man utöver dig själv för att du ska kunna uppskatta synen av din fru som njuter. Detta kan lätt uppnås på andra sätt som inte involverar en annan man. Det du påstår dig hålla på med är ett gay beteende. 
  • Peter38
    Anonym (Vidrigt) skrev 2025-08-06 00:34:25 följande:
    Det konstiga är att det överhuvudtaget krävs en man utöver dig själv för att du ska kunna uppskatta synen av din fru som njuter. Detta kan lätt uppnås på andra sätt som inte involverar en annan man. Det du påstår dig hålla på med är ett gay beteende. 

Man kan absolut se saker annorlunda och olika, det är inga konstigheter.

Men vem är du att döma alla andra i denna eller andra frågor? 

• Anonym (Rita)

Har enbart haft en bisexuell trekant, det var härligt. Häftigt att kunna skifta uppmärksamheten mot varandra och så. Nu var vi alla tre vänner, men ingen av oss var i ett förhållande.

• Anonym (Vidrigt)
    Peter38 skrev 2025-08-06 14:58:36 följande:

Man kan absolut se saker annorlunda och olika, det är inga konstigheter.

Men vem är du att döma alla andra i denna eller andra frågor? 

Handlar om att se saker realistiskt och för vad de verkligen är. Rent logiskt så finns det inget straight i att vilja se sin flickvän med en annan man, det går emot naturen rentav. Ingen normal man med självrespekt vill se nån annan man kladda på hans partner. Det kommer aldrig ses som normalt eller sunt i samhällets ögon så sluta försöka framställa det på det viset. Det är en störning och en sjuk avvikelse, inget annat. 
Svar på tråden Kvinnor, vad tycker ni om trekant med två män?