Underbart, spännande, upphetsande och fantastiskt.
Trekant har jag fått chansen uppleva ett antal gånger.
Dessa erfarenheter har varit helt underbara upplevelser nästan varje gång, och helt ok de andra gångerna. Jag har bara positiva minnen omkring detta.
Inte en enda gång har det varit negativt, inte vare sig för mig själv, för min man eller för oss som ett par.
Premiären skedde för mer än tio år sedan och senare har jag fått uppleva det ett antal gånger under de flesta år som passerat.
Utan att jag någon gång tidigare har tänkt på att räkna så borde det väl handla om minst 30 tillfällen, kanske några fler, som jag har fått chansen uppleva det.
Alltid tillsammans med min man och någon av mina älskare.
Men både min man och jag är överens om att jag får göra det med två älskare, om tillfället, personerna och känslorna är rätt vid något tillfälle i framtiden. Vi är öppna för alla varianter, att också min man deltar (då kanske det blir fyrkant..?), eller att min man tittar på, eller att han inte finns närvarande i rummet.
Kärleken och närheten mellan mig och min man är mycket starkare och bättre än vad den var när vi var yngre och mer oerfarna, då vi var mer osäkra och ängsliga...
Min allra första date med en älskare, min allra första upplevelse av detta slaget, var det min man som tog initiativ till och arrangerade, efter att vi kommit överens om det och efter att vi pratat om det och förberett oss under flera år.
Trekant hade vi redan vid vår första date.
Penetrerande sex med två män samtidigt har jag bara fått uppleva några få gånger, hittills. Då har det varit "en fram och en bak" (älskaren fram och min man bak), alltså s k DP.
Dessa upplevelser har jag fått uppleva tillsammans med två olika älskare vid separata tillfällen, älskare som vi lärt känna under en tid och träffat ganska många gånger.
Upplevelserna har varit helt underbara.
Om det händer en dag att allt känns rätt för alla inblandade så är jag också lite nyfiken att prova DVP. När jag fantiserar om denna variant så är det med två älskare, utan att min man är närvarande. Men jag vet inte vad som är orsaken till att min fantasi ser ut på just detta sätt?
Vi har alltid (nästan alltid..) varit mycket grundliga i vårt val gällande vilken älskare jag och vi vill träffa.
Ett antal gånger har vi tillsammans, eller den ena av oss, valt att tacka nej.
Men hittills har vi aldrig gått på någon mina, aldrig någon negativ upplevelse, men många upplevelser som har överraskat positivt, alltså blivit ännu bättre än vad jag och vi hade förväntat oss.
Mot den bakgrunden har vi numera lättare till att bejaka chansen till en häftig upplevelse, numera vågar jag och vi oftare säga ja.