• Anonym (TS)

    Kvinnor, vad tycker ni om trekant med två män?

    Hej. Jag kvinna, 32 år. Tillsammans med världens bästa kille. Jag älskar honom och han är faktiskt min bästa vän och jag är kär i honom. Vi har en djup känslomässig relation och alla korten ligger på bordet utom ett.

    Jag insåg det inte när jag var yngre och singel för dumt nog trodde jag att de va något att skämmas för. Jag vill ha trekant med två män! Jag har fantiserat i flera år.

    Tittar på porr ibland, det vet min kille om och han tycker bara att det ör sexigt. Speciellt om han är borta och jag messar honom att jag onanerat precis. Då kan de bli åka av när han kommer hem.

    Han vet inte riktigt exakt vad för porr jag tittar på men han hade nog inte blivit ledsen.

    Däremot känns det ju helt onödigt att uttrycka den här önskan eftersom jag aldrig skulle vilja sätta oss i den positionen. Jag tror nämligen att de hade förstört lite av vår närhet. Förhoppningsvis så kommer vi att vara ihop resten av livet så jag kommer aldrig att testa

    Men jag är ändå nyfiken. Har inga vänner som haft en sån trekant. Hur är det och hur känns det? Är det extra skönt?

  • Svar på tråden Kvinnor, vad tycker ni om trekant med två män?
  • Anonym (wilma)
    baraenklajag skrev 2019-03-23 21:15:32 följande:

    Jag har mina behov och han har inte mina behov. Otrohet eller inte, jag har behov och tänker tillfredsställa dom


    Jag, jag , jag. Men så ta DITT ansvar över DITT liv och var inte hans kvinna längre.
  • Pussan
    Anonym (wilma) skrev 2019-03-24 09:44:41 följande:
    Jag, jag , jag. Men så ta DITT ansvar över DITT liv och var inte hans kvinna längre.
    Är du den som ska avgöra det?
  • Anonym (Kan tänka mig det)

    Jag skulle kunna tänka mig det om det var typen av killar som inte håller på med sådant vanligtvis. De skall inte ha någon slags fetisch för det, inget cuckhold, inget bisexuellt eller sådana grejer. Utan två vanliga killar som helst skulle vilja ha mig ensam för sig själv men skulle kunna tänka sig det för att få vara med mig. Inga våldsamma typer, inget förnedrande, inga typer som egentligen sysslar med sånt eller tänder på sånt, utan en romantisk fin stund tillsammans med två fina killar. De njuter av mig, jag njuter av dem, vi har sex ihop, jag blir inte knullad av dem utan jag knullar med dem. Det är viktigt, förstår de inte skillnaden så vill jag inte. Jag bestämmer och är någon dominant och styr vad som skall hända så är det jag. Helst yngre än mig. Jag är c:a 35, så de får gärna vara runt 20.

  • Anonym (Rödluvan)

    Jag tänder på att männen är bi och tar på varandra.

    Alla tre njuter av varandra.

  • Anonym (Kan tänka mig det)
    Anonym (Rödluvan) skrev 2019-03-25 04:48:35 följande:

    Jag tänder på att männen är bi och tar på varandra.

    Alla tre njuter av varandra.


    Om dom inte är bi, utan lite homofobiska och även om de är bra vänner så tycker de att hela grejen är obekväm att vara nakna inför varandra och ha sex mig samtidigt. Men så är jag så het att de så gärna vara med mig att de gör det ändå. Så skulle jag vilja att de kände. Oj vad specifik jag är i mina önskemål :D Är nog lättare med din preferens än min. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kan tänka mig det) skrev 2019-03-25 05:37:56 följande:

    Om dom inte är bi, utan lite homofobiska och även om de är bra vänner så tycker de att hela grejen är obekväm att vara nakna inför varandra och ha sex mig samtidigt. Men så är jag så het att de så gärna vara med mig att de gör det ändå. Så skulle jag vilja att de kände. Oj vad specifik jag är i mina önskemål :D Är nog lättare med din preferens än min. 


    Ändå inte sagt att dina preferenser inte går att uppfylla. Hoppas du får möjlighet till det någon gång när tiden är rätt.
  • Anonym (Rödluvan)
    Anonym (Kan tänka mig det) skrev 2019-03-25 05:37:56 följande:

    Om dom inte är bi, utan lite homofobiska och även om de är bra vänner så tycker de att hela grejen är obekväm att vara nakna inför varandra och ha sex mig samtidigt. Men så är jag så het att de så gärna vara med mig att de gör det ändå. Så skulle jag vilja att de kände. Oj vad specifik jag är i mina önskemål :D Är nog lättare med din preferens än min. 


    Känns lite som att du då söker bekräftelse i deras lust till dig. Inget fel i det. Jag var mer så när jag var yngre.

    Finns många som gjort det du beskriver i ren lust. Känner flera kompispar (killar) som hamnat där...
  • Anonym (Kan tänka mig det)
    Anonym (Man) skrev 2019-03-25 12:38:53 följande:

    Ändå inte sagt att dina preferenser inte går att uppfylla. Hoppas du får möjlighet till det någon gång när tiden är rätt.


    Tack ja det är svårt. Jag har haft trekanter med två män förut. En gång kändes det som att de var smyggay bägge två och jag var mest nån slags grej för att de skulle kunna vara med varandra utan att vara gay. De tittade varandra i ögonen hela tiden. High fivade varandra och boxade varandra på axeln lätt som killar gör när de gillar varandra och inte kan uttrycka det på ett vettigt sätt. Jag ville nästan skrika det är ok att ni är gay. Ni behöver inte mig. Den andra gången jag testade med två andra kändes det bara förnedrande som att de såg ner på mig de tände på mig men det kändes som att de äcklades av mig med. Brydde sig inte utan bara tog för sig, bara vred runt mig till olika ställningar och kallade mig fula saker. Jag grät efter det. Jag gillar när jag känner mig fin, och att de ser upp till mig inte ser ner på mig. När jag har vanlig sex med en kille vill jag ha det så. Det gör inte så mycket om det inte är så bra bara det är fint och jag känner mig uppskattad och åtrådd. Det hade jag gärna delat med två vanliga fina killar.
  • Anonym (wilma)
    Pussan skrev 2019-03-24 22:45:40 följande:

    Är du den som ska avgöra det?


    Ska du verkligen delta i ett diskussionsforum om du inte tål input från andra?
  • Anonym (Grejt!)
    Anonym (TS) skrev 2017-05-11 14:58:42 följande:

    Hej. Jag kvinna, 32 år. Tillsammans med världens bästa kille. Jag älskar honom och han är faktiskt min bästa vän och jag är kär i honom. Vi har en djup känslomässig relation och alla korten ligger på bordet utom ett.

    Jag insåg det inte när jag var yngre och singel för dumt nog trodde jag att de va något att skämmas för. Jag vill ha trekant med två män! Jag har fantiserat i flera år.

    Tittar på porr ibland, det vet min kille om och han tycker bara att det ör sexigt. Speciellt om han är borta och jag messar honom att jag onanerat precis. Då kan de bli åka av när han kommer hem.

    Han vet inte riktigt exakt vad för porr jag tittar på men han hade nog inte blivit ledsen.

    Däremot känns det ju helt onödigt att uttrycka den här önskan eftersom jag aldrig skulle vilja sätta oss i den positionen. Jag tror nämligen att de hade förstört lite av vår närhet. Förhoppningsvis så kommer vi att vara ihop resten av livet så jag kommer aldrig att testa

    Men jag är ändå nyfiken. Har inga vänner som haft en sån trekant. Hur är det och hur känns det? Är det extra skönt?


    Nej. Vill ha tre afghaner i mig samtidigt.
  • Pussan
    Anonym (wilma) skrev 2019-03-25 19:20:23 följande:
    Ska du verkligen delta i ett diskussionsforum om du inte tål input från andra?
    ¨Jag, jag , jag. Men så ta DITT ansvar över DITT liv och var inte hans kvinna längre¨
    Jag kallar inte det för input. Jag kallar det för att döma
  • Anonym (wilma)
    Pussan skrev 2019-03-25 22:34:24 följande:

    ¨Jag, jag , jag. Men så ta DITT ansvar över DITT liv och var inte hans kvinna längre¨

    Jag kallar inte det för input. Jag kallar det för att döma


    Om jag hade sagt samma sak när en kvinna klagar på att hennes man bara spelar tv-spel och låter henne sköta allt, hade det också varit att "döma". Eller är det som vanligt bara frågor om sex och moral som är känsliga för dig?
  • älskamigmucho

    Go for it.... jag älskar att va flera.... har haft trekanter m typ alla mina kk o boyfriends... blandat två män o två kvinnor... har du gjort det? Testa annars. Med eller utan din man.... om du tror det förstör för er.....

  • Pussan
    Anonym (wilma) skrev 2019-03-31 14:59:13 följande:
    Om jag hade sagt samma sak när en kvinna klagar på att hennes man bara spelar tv-spel och låter henne sköta allt, hade det också varit att "döma". Eller är det som vanligt bara frågor om sex och moral som är känsliga för dig?
    Jag förstår inte riktigt vart du vill komma. Det var din skrivning som jag kallar för att döma, oavsett vad det gäller.
  • Anonym (Q40)

    Jag har en del erfarenhet och jag tycker det är underbart.
    Bland det allra bästa, tycker både jag och min man, är att vår närhet och ömhet till varandra ökar och vår egen kärlek blir djupare när han ibland delar mig med en annan man, detta trots att jag som kvinna ibland utvecklar lite djupare känslor och känner förälskelse även för den andra mannen.
    Jag är fullt och fast övertygad att man kan älska två.

    Om min kärlek skulle vara begränsad till ett visst mått och då bara räcka till min egen man, skulle då kärleken till min man blir mindre för att jag älskar våra barn? nej självfallet inte!

  • elimo

    Jag var haft det med två män samtidigt. Skulle faktiskt vilja ha det igen. Art få känna en kuk i munnen och en i fittan samtidigt är helt underbart

  • Anonym (Man)
    Anonym (Q40) skrev 2019-04-04 00:03:59 följande:

    Jag har en del erfarenhet och jag tycker det är underbart.

    Bland det allra bästa, tycker både jag och min man, är att vår närhet och ömhet till varandra ökar och vår egen kärlek blir djupare när han ibland delar mig med en annan man, detta trots att jag som kvinna ibland utvecklar lite djupare känslor och känner förälskelse även för den andra mannen.

    Jag är fullt och fast övertygad att man kan älska två.

    Om min kärlek skulle vara begränsad till ett visst mått och då bara räcka till min egen man, skulle då kärleken till min man blir mindre för att jag älskar våra barn? nej självfallet inte!


    Låter fantastiskt! Jag skulle vilja dela min sambo med en annan man. Dels för hennes skull och att hon får uppleva detta men även att jag vill se henne bli knullad av någon annan. Jag tror att vårt förhållande skulle stärkas ännu mera om vi har en gemensam, lite hemlig och udda upplevelse tillsammans.
Svar på tråden Kvinnor, vad tycker ni om trekant med två män?