Benyamin skrev 2017-05-21 01:16:10 följande:
Jag hade bara en fundering och nu ser jag redan många som gått i försvarsställning. Det är förväntat måste jag säga, eftersom homosexualitet är Sveriges och Europas nya heliga kor. Det ska bara applåderas och får inte ifrågasättas . Den som inte gör det , alltså inte tycker att det är inte medfödd kallas för idiot och trångsynt. Det vet vi alla. Det pratas och skrivs om att det är medfödd, ok. Finns det några vetenskapliga bevis för det, nej vetenskapen har ännu inte kunnat bevisa . Däremot visar forskningen" Analsex kan leda till inkontinens- även om du bara provat det en gång"- länk nyheter24.se/nyheter/forskning/829940-forskning-analsex-kan-leda-till-inkontinens-aven-om-du-bara-provat-det-en-gang
Samkönade mäns sex är analsex och det är väl hälsosamt och naturlig. Läs artikeln ovan.
En annan argument är homosexuella har sexuella känslor för egna kön. Visst kan man ha känslor och få ibland massa konstiga tankar som snurrar i huvud på en, men inte man väl går ut och förverkligar dem. Pedofiler kan också säga att de får sexuella känslor för barn, och är det då rätt att säga de är födda så, näe tror inte det.
För min del och många många människor som kommit till Sverige är det här något vi kommit i kontakt med eller hört här förstå gången. Har själv bott i fyra länder innan jag kom till Sverige men har aldrig sett eller har hört talas om. Men vi respekterar såsom mina kollegor respekterar min tro, trots att de innersta inne tycker att det är bara påhittad dumhet osv.
Jag och många andra har inte det minsta hat mot dessa människor. Jag personligen har inte atom vikt av hat i mitt hjärta. Med andra ord jag är en frisk människa. En människa som har mycket hat i sitt hjärta är enligt mig en sjuk människa. I mina ögon är alla människor lika mycket värda oavsett: hudfärg, nationalitet, etnicitet, religion, fattig eller rik.
Jag har aldrig sett någon aplodera homosexualitet, däremot utsätts homosexuella för en hel del hatbrott. I Ryssland tar man barnen från sina homosexuella föräldrar, homosexuella arresteras och misshandlas och mördas medan polisen tittar åt ett annat håll.
Varför är du så besatt av hur andra människor har sex? Vad har du med det att göra? Analsex har dessutom inget med honosexuallutet att göra, för du tror väl inte att analsex är det ända sättet två män har sex på, eller att heterosexuella aldrig har analsex? Vad hände med lesbiska, har inte vi sex alls? Den största grejen med honosexuallitet är ju kärlek, att man är kär i någon av samma kön och har ett förhållande. På vilket sätt skadar honosexuallitet någon? En pedofil skadar barn för livet, det går inte ens att jämföra.
Du tycker helt uppenbarligen inte att alla är lika mycket värda och du bär på en hel del hat, men jag tror inte det har med bögar att göra även om de är de du skriver om här.