• KarinIngrid

Vi med BIM 22-30 maj 2017

Hej alla som väntar och längtar.

Jag tänkte starta en tråd för oss som har BIM nu i slutet på maj och verkligen inte vill att mensen ska komma!
    Min son är född i mars 2015 och vi jobbar på ett syskon och hoppas så att det har tagit sig denna gång.

BIM torsdag 25 maj! Än så länge inga tecken på mens!

• Svar på tråden Vi med BIM 22-30 maj 2017
  • KarinIngrid
    Norrlänning86 skrev 2017-05-27 11:07:15 följande:

Gjorde ett test igår och kunde ana ett streck... tog ett till nu på morgonen som var svår att titta på för själva pinnen var skrovlig så tog ett nytt för en timme sen och visar detta!! Måste köpa ett digitalt idag och testa i morgon.. haha har så svårt att lita på billiga test och tror att det är ett spöktest så vill ha ett digitalt som verkligen ger besked!

Grattis!!!

Jag väntar till imorn med test !!!
    Vågar inte idag :)
  • Milou3

[quote=77707453][quote-nick]OctoberC skrev 2017-05-27 12:57:51 följande:[/quote-nick][/quote]

Vilken lycka!!

Stort grattis

• Norrlänning86
    KarinIngrid skrev 2017-05-27 14:14:12 följande:

Grattis!!!

Jag väntar till imorn med test !!!

Vågar inte idag :)

Haha jag hade massa billiga test så kunde inte hålla mig. Men köpt digitalt nu men ska försöka hålla mig till i morgonbitti. :) hoppas du får ett plus i morgon :)
  • WendelaW
    OctoberC skrev 2017-05-27 12:57:51 följande:
    Norrlänning86 skrev 2017-05-27 11:07:15 följande:

Gjorde ett test igår och kunde ana ett streck... tog ett till nu på morgonen som var svår att titta på för själva pinnen var skrovlig så tog ett nytt för en timme sen och visar detta!! Måste köpa ett digitalt idag och testa i morgon.. haha har så svårt att lita på billiga test och tror att det är ett spöktest så vill ha ett digitalt som verkligen ger besked!

Ojojoj, vad det plussas. Skrattande
    Stooort grattis till er båda!

• Norrlänning86
    WendelaW skrev 2017-05-27 17:24:02 följande:

Ojojoj, vad det plussas.

Stooort grattis till er båda!

Tack så mycket! Tog ett digitalt som visade gravid 1-2 och gömde testet i sambons teburk. För vet att han alltid har te till frukost. Hörde hur han kokade upp vatten och tog ner burken.. kom sedan direkt in till sovrummet och var lite i chock. Vi hade planerat att skaffa barn rätt tätt men sen tänkte vi att vi skulle vänta 2-3 månader till eftersom vi bor utomlands och ska flytta tillbaka till Sverige i vinter. Så nu får vi nog rappa på lite. :)
  • WendelaW
    Norrlänning86 skrev 2017-05-28 10:14:31 följande:
    Tack så mycket! Tog ett digitalt som visade gravid 1-2 och gömde testet i sambons teburk. För vet att han alltid har te till frukost. Hörde hur han kokade upp vatten och tog ner burken.. kom sedan direkt in till sovrummet och var lite i chock. Vi hade planerat att skaffa barn rätt tätt men sen tänkte vi att vi skulle vänta 2-3 månader till eftersom vi bor utomlands och ska flytta tillbaka till Sverige i vinter. Så nu får vi nog rappa på lite. :)
    Haha, underbart. Skrattande
  • WendelaW
    KarinIngrid skrev 2017-05-28 09:56:53 följande:

Inatt kom mensen med dunder o brak.

Vad tråkigt! Rynkar på näsan
    Nya friska tag nästa månad.
  • Trollungen16

Tjena! Jag fick positivt glad gubbe på ägglossningstest den 13:de maj och ännu inget positivt grav test än:/ på appen ska mensen vara tre dagar sen men inget pluss.. är nog inte gravid denna gången ????

• Milou3
    KarinIngrid skrev 2017-05-28 09:56:53 följande:

Inatt kom mensen med dunder o brak.

Usch :(

Får starta en ny tråd med BIM! Har BIM runt 23-24 juni själv.
Svar på tråden Vi med BIM 22-30 maj 2017