• Meriall

Vad tycker ni är absolut roligast att göra med ert barn mellan 6-10 mån?

Vilken aktivitet tycker ni är roligast för er att göra med barnet? Alltså inte det barnet tycker är roligast (men det kan ju vara samma). Skriv gärna hur många månader barnet är också :)

• Svar på tråden Vad tycker ni är absolut roligast att göra med ert barn mellan 6-10 mån?
  • syntharen

Min son är 8 månader nu och jag tycker det är absolut roligast att titta på när han leker själv. Han är väldigt mobil och ålar sig fram som en galning sedan han var 6 månader så det är alltid roligt att se vad han hittar på. Nu börjar han resa sig upp mot möbler så då börjar det bli mindre roligt... Finns snart inga ställen att lägga sina saker känns det som. Annars gillar jag när vi går på babysim. Det är även roligt att gå ut på promenad med vagnen men det uppskattar han nog mindre än jag.

• viseversa

Promenad
    Cafe
    Öppna förskolan
    Träffa vänner
    Träffa mormor

Han själv gillar allt. Älskar att åka vagn och vara med.

• Mandelkanel

Gå till lekplatsen och gunga, krypa i gräset och upptäcka saker ute, promenad, hälsa på kusiner, mormor och morfar, leka tittut.

• As86

Nu är sonen äldre men när han var liten var babysim från 4 månaders ålder det absolut mysigaste. Sen när han började ta sig fram och klätts lite så la jag mig på rygg på golvet och han kröp och tog sig över mig från

Ena sidan till den andra. Det var mysigt för mig och givande för honom. :) i övrigt var det inte alltid så kul att vara hemma den tiden :)

Svar på tråden Vad tycker ni är absolut roligast att göra med ert barn mellan 6-10 mån?