• Anonym (Erica)

Kille vill ha mig men har redan en vid sidan om?

Hur tänker killar?

En kille vill ha kontakt med mig (vi har historia i bagaget) Och han var tydlig med att han vill ha sex. Men när jag väl sexar mig ligger han lågt några efter, och istället pratar om vardagliga saker.

Jag fick sedan reda på att han haft en tjej nu ett tag, inte flickvän men kk som han går till. Varför vill han ha kontakt med mig om han redan går till en annan?

Han ljög om att jag är den enda han pratar med. Har dock inte avslöjat han då jag inte vill han ska tro jag bryr mig om han.

Kan det vara känslor inblandat eller vill han bara ha fler alternativ?

• Svar på tråden Kille vill ha mig men har redan en vid sidan om?
  • Nimzay

Om han vill ha en till tjej som kk och tycker det känns okej är det ju hans val som bör accepteras. Men om han ljuger och är oärlig om det verkar det lite väl lågt av honom, tycker jag.

Försök ställa en fråga rakt ut som handlar om det där med att ha en annan tjej! Svarar han inte ärligt då tycker jag du ska fundera på att dumpa honom...

• Anonym (Erica)

[quote=77732640][quote-nick]Nimzay skrev 2017-06-0

Försök ställa en fråga rakt ut som handlar om det där med att ha en annan tjej! Svarar han inte ärligt då tycker jag du ska fundera på att dumpa honom...[/quote]

Hur kan man fråga på ett bra sätt? Jag är väldigt dryg av mig om jag väl ska konfrontera någon haha.

• Anonym (Erica)
    Tecum skrev 2017-06-05 17:15:08 följande:

Men då borde han vara mer på när hon "sexar sig".

Känner så med. För från början ville han inte babbla med mig sa han, och han skrev sällan, men nu gör han ju det själv. Och hör av sig varje dag.
  • Anonym (Erica)

Jag upptäckte allt går kväll. Då han la upp tjejens katt på snapchat bland annat.

• Anonym (tänker)
    Anonym (Erica) skrev 2017-06-05 20:14:34 följande:
    Känner så med. För från början ville han inte babbla med mig sa han, och han skrev sällan, men nu gör han ju det själv. Och hör av sig varje dag.
    Han ville inte knulla då men vill det nu kanske?
    Vad är det du vill?  ha ett seriöst förhållande eller knulla?
  • Nimzay
    Anonym (Erica) skrev 2017-06-05 20:13:05 följande:

[quote=77732640][quote-nick]Nimzay skrev 2017-06-0

Försök ställa en fråga rakt ut som handlar om det där med att ha en annan tjej! Svarar han inte ärligt då tycker jag du ska fundera på att dumpa honom...[/quote]

Hur kan man fråga på ett bra sätt? Jag är väldigt dryg av mig om jag väl ska konfrontera någon haha.

Vet faktiskt inte heller hur man skulle kunna fråga på ett bra sätt (var nog därför jag skrev ganska otydligt om hur frågan skulle vara haha, bara vad den skulle handla om...).

Men du kanske kan börja med att testa att fråga honom vad han skulle tycka om du knullade med en till kille förutom han, och se vad han svarar då haha?
  • Anonym (Erica)
    Anonym (tänker) skrev 2017-06-05 20:23:55 följande:

Han ville inte knulla då men vill det nu kanske?

Vad är det du vill?  ha ett seriöst förhållande eller knulla?

Seriös e jag. Han vet själv att jag är en sån som vill ha kärlek och inte bara sex.
  • Anonym (tänker)
    Anonym (Erica) skrev 2017-06-05 20:40:07 följande:
    Seriös e jag. Han vet själv att jag är en sån som vill ha kärlek och inte bara sex.
    Dåså, du är väl han inget för dig eller?
  • Anonym (Erica)
    Anonym (tänker) skrev 2017-06-05 20:40:54 följande:

Dåså, du är väl han inget för dig eller?

Mm kanske inte. Men men. Ska låta tiden gå lite till och får jag dålig magkänsla ja då får jag kasta han och blocka honom överallt så han inte når mig igen.
  • Anonym (Erica)
    Nimzay skrev 2017-06-05 20:33:50 följande:

Vet faktiskt inte heller hur man skulle kunna fråga på ett bra sätt (var nog därför jag skrev ganska otydligt om hur frågan skulle vara haha, bara vad den skulle handla om...).

Men du kanske kan börja med att testa att fråga honom vad han skulle tycka om du knullade med en till kille förutom han, och se vad han svarar då haha?

Han var oförskämd och då påpekade jag att han inte är den enda i mitt liv och att jag kan få andra killar och sa att jag skulle träna bredvid andra killar på gymmet. Då blockade han mig haha! Om en kille blockar för en sån sak, blev han arg eller? Haha.
  • Anonym (tänker)
    Anonym (Erica) skrev 2017-06-05 20:51:58 följande:
    Han var oförskämd och då påpekade jag att han inte är den enda i mitt liv och att jag kan få andra killar och sa att jag skulle träna bredvid andra killar på gymmet. Då blockade han mig haha! Om en kille blockar för en sån sak, blev han arg eller? Haha.
    Japp han verkar rätt omogen, men varför vill du ha en sån snubbe?
  • Nimzay
    Anonym (Erica) skrev 2017-06-05 20:51:58 följande:
    Om han är så negativt inställd till att du ska träffa andra killar samtidigt som han verkar ligga med en annan tjej i smyg, verkar han ju ganska knäpp hahaFörvånad Om du är säker på att han verkligen träffar den där andra tjejen i smyg, tycker jag du bör fundera på om han verkligen är något för dig. Du kan säkert hitta en vettigare kille!
Svar på tråden Kille vill ha mig men har redan en vid sidan om?