• Lalalinda1234

Vi som har BIM 20-25 Juni

Tänkte att vi skulle följas åt den här månaden, detta är vårat tredje försök, nu hoppas man lite extra:)

• Svar på tråden Vi som har BIM 20-25 Juni
  • Lykkeliv
    ostarihavet skrev 2017-06-12 18:48:07 följande:

Är detta Spök?

Svårt att säga, sträcket syns ju på båda! Hur många dagar till bim?
  • ostarihavet
    Lykkeliv skrev 2017-06-12 19:07:21 följande:

Svårt att säga, sträcket syns ju på båda! Hur många dagar till bim?

8 haha så alldeles för tidigt egentligen
  • Sofiamy
    Jsundberg skrev 2017-06-12 12:49:24 följande:

Hej! Jag har BIM den 19 juni, hittade ingen grupp för mig, är det okej om jag hakar på här? :)

Självklart! Varmt välkommen!
  • Milou3
    ostarihavet skrev 2017-06-12 19:41:59 följande:

8 haha så alldeles för tidigt egentligen

Har du symptom?
  • ostarihavet
    Milou3 skrev 2017-06-12 21:30:28 följande:

Har du symptom?

Jaa, har galet ont i bröstvårtorna. Illamående av morgonkaffe som jag vanligtvis baljae. Helt sinnessjukt trött, gäspar hela dagarna. Träningsvärk typ från armhålorna till brösten. Mycket flytningar, kissar ofta (va på krogen i två timmar i helgen och kissade 7 gånger)

Allt detta kan givetvis vara vanlig pms, man letar ju Verkligen efter tecken nu..
  • Lykkeliv
    ostarihavet skrev 2017-06-12 21:37:44 följande:

Jaa, har galet ont i bröstvårtorna. Illamående av morgonkaffe som jag vanligtvis baljae. Helt sinnessjukt trött, gäspar hela dagarna. Träningsvärk typ från armhålorna till brösten. Mycket flytningar, kissar ofta (va på krogen i två timmar i helgen och kissade 7 gånger)

Allt detta kan givetvis vara vanlig pms, man letar ju Verkligen efter tecken nu..

Håller alla tummarna! För det låter ju lovande :)) när ska du testa igen?
  • ostarihavet
    Lykkeliv skrev 2017-06-12 21:52:17 följande:

Håller alla tummarna! För det låter ju lovande :)) när ska du testa igen?

Det blir väl imorgon haha, försöker hålla mig men det är såååå svåååårt
  • regndroppe

Jag hoppar gärna in i denna tråd :) Jag har bim 19-20-21 juni. Fick positiva äl-test både 5 och 6 juni. Planerar att testa morgonen den 19e :) Har inga symptom direkt., men det behöver man ju inte ha :)

• Abbi321

Hänger med här om det är okej. Har bim den 26/6. Detta blir vårt 6e försök :)

• Lykkeliv
    ostarihavet skrev 2017-06-12 22:11:47 följande:

Det blir väl imorgon haha, försöker hålla mig men det är såååå svåååårt

Ja det är ju det :)

Jag tester nog första gången i början på nästa vecka!
  • Milou3
    ostarihavet skrev 2017-06-12 21:37:44 följande:

Fast brukar du inte känna så en vecka innan BIM så är det mer symptom och inte pms:)
  • Jsundberg

Nu har jag 6 dagar till bim och jag blir tokig på mina bröst som är så otroligt ömma så jag knappt kan ha bh på mig! Brukar aldrig känna så innan mens, speciellt inte en vecka innan. Man går ju å letar efter massa symtom nu.. Hoppas hoppas!

• Lalalinda1234

Då är jag på äl+7, och vi är på vårat tredje försök. De andra två månaderna har jag haft massor med symtom som mycket molvärk, ont i ryggen, öm i brösten men nu ingenting. Det enda jag kan ana är att jag har en känsla av att något händer nere i livmodern men ingen molvärk av något slag bara en känsla av något, svårt at sätta fingret på. Konstigt hur det kan skilja så månad till månad men det är ju ca 1 vecka kvar till bim så får se.

• Malcolm idah

Hade ägglossning nionde eller tionde, bim 24 juni. Håller på att bli galen tror jag, kan ju knappt tänka på något annat. :P Vet till exempel mycket väl att det inte är troligt att man får ett tillförlitligt resultat förrän dagarna innan bim, men fortsätter ändå att googla, och läsa, och argumentera med mig själv om att det nog ändå, kanske, eventuellt, skulle kunna gå att testa redan nu... xP

• Sofiamy

Slänger in en uppdatering, fortsatta spottings varje dag och igår kom det lite färskt blod, imorse spottings, bruna tunnflytande. Det är sannerligen min konstigaste cykel! Men snart är det dags för utredning så jag kanske kan få veta vad det är för fel på min kropp! Hur går det för er andra?

• Lykkeliv

Jag ställer in hjärnan nu på att det blir ett nytt försök i juli. Har inga känningar alls som jag hade sist (som slutade i missfall) känns ingenting i brösten och de var mitt tydligaste tecken sist och då enl cd redan för några dagar sedan.

Hoppas såklart, men tror tyvärr att mensen kommer till helgen.

Jäkla hopp och hjärna som slåss mot varandra och allt analyserande efter tecken på en graviditet.

Hur går de för er andra? Några tecken?

• Milou3
    Lykkeliv skrev 2017-06-17 15:07:45 följande:

Jag ställer in hjärnan nu på att det blir ett nytt försök i juli. Har inga känningar alls som jag hade sist (som slutade i missfall) känns ingenting i brösten och de var mitt tydligaste tecken sist och då enl cd redan för några dagar sedan.

Hoppas såklart, men tror tyvärr att mensen kommer till helgen.

Jäkla hopp och hjärna som slåss mot varandra och allt analyserande efter tecken på en graviditet.

Hur går de för er andra? Några tecken?

Vi ses ju lite i 38+ tråden :) är på äl+11 och känner nada!

Uvi och rejäl förkylning är det enda jag känner av samt illamående i morse men så kan jag få i bland. Brösten är nästan mer oömma än direkt efter mens. Börjar bli såå less på att det inte blir bebis för oss. Testade neg med ett ev ultrasvagt torkstreck på äl+9, har inte testat sen dess och kommer inte slänga ut mer pengar på det!

Kommer inte mensen på onsdag så kommer jag ändå inte testa. En av mina graviditeter upptäckte jag först i V.8, så hoppas lite på en sån omgång. Men svårt när man nu så innerligt vill och försökt i snart ett år :(
Svar på tråden Vi som har BIM 20-25 Juni