• Vyssanlull

Attraheras av andra?

Hej!
    Jag funderar på en sak, är det så att de flesta kollar in och attraheras av andra än sin partner, även om man är riktigt kär?
    Är det skillnad mellan tjejer och killar?
    Jag frågar för att för mig har det varit så tidigare, men i mitt nuvarande förhållande sedan ca två år, så är jag totalt ointresserad av andra killar än min egen. Fortfarande löjligt kär i honom (givetvis går det upp och ner), så jag blir inte ens attraherad av andra killar. Visst tittar jag till om jag ser en snygg kille, men inte mer än så. Blir inte sugen på dem, tänker inte på att ha sex med andra killar, ingenting sånt. Tycker min kille är världens sexigaste och finaste så andra existerar i stort sett inte. Men när jag hör mina tjejkompisar prata så är verkar det som de ofta spanar in andra killar, både irl och på bilder på nätet. I mina tidigare förhållanden har jag som sagt spanat in andra killar ibland med det här med att sitta och surfa på nakna killar har jag aldrig förstått mig på, det är ju bara platta bilder, haha.
    Kan tillägga att jag är 30 år...

• Svar på tråden Attraheras av andra?
  • New  Dawn
    Anonym (Slyna) skrev 2017-06-20 20:56:35 följande:

Jag har varit ihop med min kille i fyra år och varit otrogen.

Jag älskar det! Jag älskar (egot) att se hur män blir sugen när jag raggar på dom, retas och ger pikar.

Jag älskar spänningen och det förbjudna. Jag älskar att få leka med en för mig ny kuk.

Samtidigt som jag inte vill ge upp det fina och trygga jag har hemma. Min sambo är inte lika sexuell som mig och har aldrig varit. Moralkakor undanbedes. Hade jag kunnat ha ett öppet förhållande hade det varit det ultimata.

Okej inga moralkakor.... Men några frågor...

Du som gillar sex, varför är du tillsammans med en kille som inte är så sexuell.....?

Hur ofta får du till det med "nya kukar"?. Ett tips. Om du gillar sex, välj någon som också gillat sex. Tänk så mycket du får knulla!

.... Eller om du vill ha nya hela tiden.... Ett tips... Lev som singel, eller träffa någon som delar din syn på öppna förhållanden.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Slyna)

Visste inte om hans sexuella sida när vi träffades.

Han är fantastisk på alla sätt och jag kan inte tänka mig ett liv utan honom men jag måste få dom där kickarna hur dumt det än låter.

• Rambo69
    Anonym (Slyna) skrev 2017-06-20 21:19:29 följande:

Visste inte om hans sexuella sida när vi träffades.

Han är fantastisk på alla sätt och jag kan inte tänka mig ett liv utan honom men jag måste få dom där kickarna hur dumt det än låter.

Kan du leva med det?
  • Rambo69
    Anonym (Slyna) skrev 2017-06-20 21:29:29 följande:

Självklart.

Skulle du kunna tänka dig att vara med ett par?
  • falukorv

Jag brukar inte vara så intresserad av andra killar när jag har en. Visst finns det män som jag attraheras av även när jag har förhållande, men det hålls på en relativt neutral nivå. Jag sitter inte och aktivt spanar in andra killar, jag är ganska lojalt lagd så det ligger liksom inte i min natur att hålla på så.

• Anonym (Slyna)
    Rambo69 skrev 2017-06-20 21:31:27 följande:

Skulle du kunna tänka dig att vara med ett par?

Vilken oväntad twist! :D

Har aldrig provat, jag gillar att tjejer/killar var för sig.

Svaret på den blir att jag faktiskt inte vet. Känns som de skulle bli väldigt prestigefyllt...
  • Rambo69
    Anonym (Slyna) skrev 2017-06-20 21:36:53 följande:
    Vilken oväntad twist! :D

Har aldrig provat, jag gillar att tjejer/killar var för sig.

Svaret på den blir att jag faktiskt inte vet. Känns som de skulle bli väldigt prestigefyllt...
    Jag tycker att du ska ta reda på det Flört du kan tex prova att vara med mig å min fru Tungan ute
  • Anonym (Ja)

Ja det är fullt normalt men man ska inte agera på det 

• Tukt

Förutom att någon försöker kapa tråden och fasa in den på ännu en otrohetstråd på familjeliv, så....
    Attraherad är väl en sak, men man kan väl se detaljer?  Tycka att ett par händer är sexiga, eller att ett klädesplagg lyfter en person på ett bra sätt. Saker som i sig kan vara attraktiva, även om man inte attraheras av personen i sig.

• Anonym (Busig)

Tråden är gammal men ämnet aktuellt.

När man är förälskad och/eller har varit tillsammans ett fåtal år och dessutom är 30 och alla ens vänner är inne i gifta sig/och skaffa barn-stadiet - nej då kollar man inte runt så mycket. Då håller man i sin partner nästintill krampaktigt och då tänker man att otrohet - det kommer aldrig att hända mig. Eller man tänker - va? Kolla på andra när man har någon - vem f-n gör det som inte är dum i hela huvudet.

Sen när alla är 40 och har en liten 40-årskris och har tröttnat lite efter alla år ihop och skrikiga ungar och mer än 100 % i arbetstid varje vecka - ja då blir andra män rätt attraktiva helt plötsligt och man själv blir lite mer uppmärksam på bekräftelse från andra. En del skiljer sig, andra håller tillbaka känslorna och vissa är otrogna. Av de som är otrogna blir vissa upptäckta andra inte - ja så håller det på.

De som är otrogna eller de som bara kollar runt lite kan älska sin fru/man exakt lika mycket som man själv älskar sin man och de kan tycka hon/han är vackrast och underbarast egentligen - på samma sätt som man kanske själv ser på sin man. Men - 20 eller mer år ihop med allt vad det innebär gör en uppmärksam på andra. Sugen på andra och det är lättare att vara lite förälskad än att kavla upp ärmarna och diska. Eller något i den stilen. Vissa nöjer sig med att spana. Nu ska jag till gymmet och göra just det - spana lite (och träna).

• Dirtyminded
    Anonym (Slyna) skrev 2017-06-20 20:56:35 följande:

Jag har varit ihop med min kille i fyra år och varit otrogen.

Jag älskar det! Jag älskar (egot) att se hur män blir sugen när jag raggar på dom, retas och ger pikar.

Jag älskar spänningen och det förbjudna. Jag älskar att få leka med en för mig ny kuk.

Samtidigt som jag inte vill ge upp det fina och trygga jag har hemma. Min sambo är inte lika sexuell som mig och har aldrig varit. Moralkakor undanbedes. Hade jag kunnat ha ett öppet förhållande hade det varit det ultimata.

Äntligen en tjej som är öppen med att hon lever ut sin sexualitet! Tungan ute
    Jag blev lite kär... och kåt, av att läsa! Skrattande
  • Anonym (Slyna)
    Dirtyminded skrev 2021-04-29 11:17:08 följande:

Äntligen en tjej som är öppen med att hon lever ut sin sexualitet! 

Jag blev lite kär... och kåt, av att läsa! 

Haha ja även vi tjejer är sexuella varelser ;)
  • Underhill
    Anonym (Slyna) skrev 2021-04-29 18:53:12 följande:
    Haha ja även vi tjejer är sexuella varelser ;)

Har oxo hört detta...ryktesvägen :)
  • Anonym (Slyna)
    Underhill skrev 2021-04-29 19:02:31 följande:

Har oxo hört detta...ryktesvägen :)

Mhhmm ;) Tyvärr kan man ju inte då allt här i livet så man får sitta här otillfredsställd
  • Underhill
    Anonym (Slyna) skrev 2021-04-29 19:09:29 följande:
    Mhhmm ;) Tyvärr kan man ju inte då allt här i livet så man får sitta här otillfredsställd

Inte bara sugen, även klok :)...tillfredsställd vill man ju gärna vara och bli.
Svar på tråden Attraheras av andra?