• Anonym (Kärisvägerskasman)

GALET!

Vet att det låter helt galet, men det är sant! Jag är upp över öronen förälskad i min svägerskas man! Han är snygg och rolig och ibland mäts våra blickar för en sekund men då känns det som att det blir pinsamt för oss båda. Men saken är att det är jobbigt. Jag vill inte känns såhär, det är totalt förbjudet område. Jag har sedan tidigare haft ett väldigt dåligt förhållande med min make men nu känns det som mina dagar går åt att tänka på den andre! Inget har hänt mellan oss men tankarna finns där! Vad betyder blickarna och jag vet att jag inte borde men vill ha han så!

• Svar på tråden GALET!
  • Anonym (sertiöst)
    Aikido skrev 2017-06-18 17:51:24 följande:
    Ikea? Jysk?
    Två av sverige största förvaringsanstalter för folk med problem och dålig smak så antaligen 

Folk har verkligen svårt att hålla sig till ämnet!

• Rambo69
    Anonym (Kärisvägerskasman) skrev 2017-06-18 21:24:07 följande:

Folk har verkligen svårt att hålla sig till ämnet!

Vad var ämnet?
  • Anonym (Ny tråd?)

Kan inte låta bli att tro att TS än en ggn är den samme som är kär i sin mans bror..! Och som varit det i smyg under lång tid... det var också denna "ögonkontakt" etc etc...

I de andra trådarna kanske svaren inte var de önskade så du försöker med en ny, med en "ny" släkting?

I syfte att få bolla dina förbjudna tankar..?

Hmm, nope!

• Svägerskansman

Sitter i samma sits. Fast i mitt fall är jag "svägerskans man", Tankarna far hejvilt, och man försöker på alla sätt och vis att behärska sig själv. Kan ju bli en jäkla fars utav allt om man försäger sig eller gör något olämpligt. Men ack, jag vill så mycket.

• Linux1003
    Anonym (Ny tråd?) skrev 2017-06-18 23:28:14 följande:

Kan inte låta bli att tro att TS än en ggn är den samme som är kär i sin mans bror..! Och som varit det i smyg under lång tid... det var också denna "ögonkontakt" etc etc...

I de andra trådarna kanske svaren inte var de önskade så du försöker med en ny, med en "ny" släkting?

I syfte att få bolla dina förbjudna tankar..?

Om du följde den tråd som du syftar på så hade ts och hennes svåger slutligen pratat om sina känslor men inte i den här tråden.
  • knarhilde

Jag förstår dig precis myket väl. Jag känner nåt lknande för min mans kusins son. Han är 18 år yngre änn mig, och detta blir för dumt, jag vet. Dolda kåtblickar och tilnärming i smyg. Atraktionen börjar bli outhållig

• Anonym (:))

Ikea? Jysk?

Du är så himla bra :)
  • Honk
    Anonym (Kärisvägerskasman) skrev 2017-06-18 17:46:40 följande:

Vad gör man för att hålla tankarna endast som tankar. Är rädd att man kanske skulle råka säga något efter några glas vin !

Du gör den enklaste saken - ingenting alls.
  • Anonym (Next to me)
    Anonym (:)) skrev 2017-06-22 16:52:55 följande:
    Du är så himla bra :)
    Jag är också kär i Aikido. Förbjuden frukt smakar bäst ;)
  • Anonym (Dp)

Jag tycker du ska göra nått, du lever bara en gång, för vad? Att du ska hålla emot?

Nej du, tycker du ska köra ner hans kuk långt i halsen

• annabellelee

Men vilket svar vill du ha? Naturligtvis bör du sluta titta på mannen i fråga! Håll tankarna i styr!

• Anonym (TantVit)
    Ikea? Jysk?
    Aikido, du är helt underbart knasig. :)
Svar på tråden GALET!