Jag har läst på lite om cuckquean och en del saker tycker jag stämmer in rätt bra. Men jag har inte en stor önskan att delta i själva sexlekarna, snarare att få bevis för att min man varit med en annan och få det berättat i detalj efteråt. En av mina sexigaste fantasier är att han skaffar en älskarinna som han träffar några gånger i veckan.
Jag har gjort många subtila saker under många år, för att få honom att förstå vad som tänder mig. Nu vet jag att detta låter extremt underligt men genom att berätta lite så kanske det är någon som förstår eller vet vad det handlar om, för jag har aldrig hört eller träffat någon som resonerar såsom jag gör.
* Jag brukar alltid fråga vad min man tycker om kvinnorna han ser på porrfilm, och vad han skulle kunna tänkas göra med dem om han fick möjlighet. Vill veta inpå minsta detalj.
*Frågar om han inte hellre varit där och haft sex med dem snarare än mig.
* Köpt sexleksaker till honom och bett honom tänka att det är en annan kvinna han har sex med.
* En gång när han såg min syster ligga med endast trosor frågat om han inte blev kåt av det. Såklart medgav han inte det förrän jag tjatat om det några gånger, och det tände mig såklart enormt.
* Bett honom anmäla sig till sidor man kan träffa kvinnor på för sex.
* En annan gång när han var ute och reste pratade han med mig på mobilen när han var ute på en pub, och då försökte jag hjälpa honom att ragga upp en kvinna. Han var dock för feg trots att jag gav honom massa råd hur han skulle gå tillväga.
Nu när jag berättat en del av allt jag gjort så räknar jag såklart med att bli kallad onormal och knäpp, det är ungefär så jag brukar få höra av vänner. Har givetvis aldrig initierat samtalet utan det har kommit upp när vi diskuterat sex.