• Anonym (Sofia Belle)

Vill ha otrogen man

Har ett stort problem som jag inte vet hur jag ska hantera. Har haft ett långvarigt förhållande som är bra och tryggt. Men jag tänder inte på min kille om han inte medger att han vill ha sex med andra kvinnor,

Vill verkligen inte att det ska vara såhär eftersom jag trivs med honom och inte vill ha någon annan. Men sexuellt så går jag inte igång om han inte säger att han vill vara otrogen mot mig. Någon som känner igen sig eller är jag knäpp?

• Svar på tråden Vill ha otrogen man
  • Anonym (Sofia Belle)

Jag har läst på lite om cuckquean och en del saker tycker jag stämmer in rätt bra. Men jag har inte en stor önskan att delta i själva sexlekarna, snarare att få bevis för att min man varit med en annan och få det berättat i detalj efteråt. En av mina sexigaste fantasier är att han skaffar en älskarinna som han träffar några gånger i veckan.

Jag har gjort många subtila saker under många år, för att få honom att förstå vad som tänder mig. Nu vet jag att detta låter extremt underligt men genom att berätta lite så kanske det är någon som förstår eller vet vad det handlar om, för jag har aldrig hört eller träffat någon som resonerar såsom jag gör.

* Jag brukar alltid fråga vad min man tycker om kvinnorna han ser på porrfilm, och vad han skulle kunna tänkas göra med dem om han fick möjlighet. Vill veta inpå minsta detalj.

*Frågar om han inte hellre varit där och haft sex med dem snarare än mig. 

*  Köpt sexleksaker till honom och bett honom tänka att det är en annan kvinna han har sex med.

* En gång när han såg min syster ligga med endast trosor frågat om han inte blev kåt av det. Såklart medgav han inte det förrän jag tjatat om det några gånger, och det tände mig såklart enormt.

* Bett honom anmäla sig till sidor man kan träffa kvinnor på för sex. 

* En annan gång när han var ute och reste pratade han med mig på mobilen när han var ute på en pub, och då försökte jag hjälpa honom att ragga upp en kvinna. Han var dock för feg trots att jag gav honom massa råd hur han skulle gå tillväga.

Nu när jag berättat en del av allt jag gjort så räknar jag såklart med att bli kallad onormal och knäpp, det är ungefär så jag brukar få höra av vänner. Har givetvis aldrig initierat samtalet utan det har kommit upp när vi diskuterat sex. 

• Anonym (Line)

Nä du är inte konstig. Jag personligen skulle tvärtom bli hemskt avtänd av tanken på att min sambo är otrogen, men jag tänder säkert på andra grejer som du skulle finna avtändande. Vi är ju alla olika och det är helt okej. Tankar som att du "inte tillräckligt kär" eller onormal, kasta bara bort dom tankarna! Du bara tänder på att han har sex med andra, det har inget med din kärlek för honom att göra.

Min killkompis tände på samma sak som dig och det tog lång tid innan han tog upp det med sin tjej. Han ville inte dela henne (utöver rent sexuellt ibland) eller ha trekanter eller ens ha ett öppet förhållande i övrigt, men han blev enormt kåt av att hon hade sex med andra. Det gick bra när han berättade tillslut även om det tog kanske nästan ett år innan det blev verklighet. Nu är det längesen jag pratade med honom men jag vet att hon hade sex med en annan man hemma hos dom medan hennes kille (min kompis) tittade på.

Och det är väl inte hela världen, sålänge alla mår bra av det. Jag är själv svartsjuk och skulle aldrig kunna göra detta men hey, vi är alla olika och det är helt okej! Sålänge din kille känner sig trygg med det och också vill så ser jag inga hinder.

Och glöm detta med att du kanske inte är så kär i honom, det har inget med det att göra. Tvärtom är du ju såpass trygg i erat förhållande att du kan dela dina fantasier, det är väl jättebra! Kör på bara

• Anonym (Sofia Belle)
    Anonym (H) skrev 2017-06-24 00:22:18 följande:

Hej Ts,

Jag tänder på det väldigt mycket när jag och min har sex, då vill jag alltid höra att han säger att han vill ligga med andra. Det gör hela akten så mycket bättre och jag njuter 100 gånger mer. Sen vet jag helt ärligt inte om jag hade uppskattat att han hade sex med någon annan i verkligheten, jag gillar det bara under sexet tror jag, älskar att kolla på threesome och har funderat på det här med att låta min man ligga med någon annan. Men tänk om man förstör allt?

Skönt att höra att jag inte är helt ensam om detta!

Jag förstår att det är en svår avvägning för det finns trots allt risker. För egen del försöker jag tänka att riskerna alltid finns även om vi skulle vara monogama, dvs. att min man skulle kunna lämna mig. Men som sagt så är riskerna kanske större om de träffar andra med ens tillåtelse, eller så är det helt tvärtom :)

Jag antar att jag aldrig kommer få svar på det förrän det händer, men jag tror att jag känner mig redo och villig att ta risken. Har funderat så många år, och tänkt efter vilka risker det innebär. För min del är problemet mest att få med mannen på noterna :)

Jag är ändå nyfiken på vad det är som driver en: Är det spänning, tristess, brist på känslor eller skönt att bara släppa kontrollen? 

• Anonym (Man)
    Anonym (Sofia Belle) skrev 2017-06-24 00:26:30 följande:

Jag har läst på lite om cuckquean och en del saker tycker jag stämmer in rätt bra. Men jag har inte en stor önskan att delta i själva sexlekarna, snarare att få bevis för att min man varit med en annan och få det berättat i detalj efteråt. En av mina sexigaste fantasier är att han skaffar en älskarinna som han träffar några gånger i veckan.

I alla fall med cuckold (manliga motsvarigheten) så är det vanligt att tjejen är ensam o dokumenterar det som sker (typ skickar mms på vad de gör i sängen) till sin partner som är hemma å sådant, berättar i detalj efteråt vad som skett osv. Det behöver absolut inte bara en trekant bara för att det är på cuckold/cuckquean temat.

Om du vill prova hur det känns, men ta det sakta, för att känna efter kanske ni kan gå på sexklubb, och låta nån t.ex. suga av honom.

Men hur intresserad verkar han vara av sex med nån annan då? En risk är förstås att han tycker sexet är bättre med nån annan, sådant händer ju. Kan ju bli känslor och så också.
  • Anonym (Sofia Belle)
    Anonym (Line) skrev 2017-06-24 00:31:38 följande:

Nä du är inte konstig. Jag personligen skulle tvärtom bli hemskt avtänd av tanken på att min sambo är otrogen, men jag tänder säkert på andra grejer som du skulle finna avtändande. Vi är ju alla olika och det är helt okej. Tankar som att du "inte tillräckligt kär" eller onormal, kasta bara bort dom tankarna! Du bara tänder på att han har sex med andra, det har inget med din kärlek för honom att göra.

Min killkompis tände på samma sak som dig och det tog lång tid innan han tog upp det med sin tjej. Han ville inte dela henne (utöver rent sexuellt ibland) eller ha trekanter eller ens ha ett öppet förhållande i övrigt, men han blev enormt kåt av att hon hade sex med andra. Det gick bra när han berättade tillslut även om det tog kanske nästan ett år innan det blev verklighet. Nu är det längesen jag pratade med honom men jag vet att hon hade sex med en annan man hemma hos dom medan hennes kille (min kompis) tittade på.

Och det är väl inte hela världen, sålänge alla mår bra av det. Jag är själv svartsjuk och skulle aldrig kunna göra detta men hey, vi är alla olika och det är helt okej! Sålänge din kille känner sig trygg med det och också vill så ser jag inga hinder.

Och glöm detta med att du kanske inte är så kär i honom, det har inget med det att göra. Tvärtom är du ju såpass trygg i erat förhållande att du kan dela dina fantasier, det är väl jättebra! Kör på bara

Tack för svar! 

Underbart att höra andras erfarenheter och tankar. Ja, vi är alla olika och det är så skönt att inte enbart höra fördömande kommentarer. :)

Det lustiga är att min rädsla baseras mycket på att jag själv skulle finna det väldigt avtändande om min man hade velat att jag skulle ha sex med andra killar. Ännu värre om det endast var det som gjorde att han fick lust för att ha sex med mig. Jag förstår honom på så vis att jag nog också skulle bli osäker över hans känslor för mig om det vore han som drev det hela.

• Anonym (Sofia Belle)
    Anonym (Man) skrev 2017-06-24 00:43:10 följande:
    I alla fall med cuckold (manliga motsvarigheten) så är det vanligt att tjejen är ensam o dokumenterar det som sker (typ skickar mms på vad de gör i sängen) till sin partner som är hemma å sådant, berättar i detalj efteråt vad som skett osv. Det behöver absolut inte bara en trekant bara för att det är på cuckold/cuckquean temat.

Om du vill prova hur det känns, men ta det sakta, för att känna efter kanske ni kan gå på sexklubb, och låta nån t.ex. suga av honom.

Men hur intresserad verkar han vara av sex med nån annan då? En risk är förstås att han tycker sexet är bättre med nån annan, sådant händer ju. Kan ju bli känslor och så också.

Låter läskigt likt mina fantasier :)

Jag är nog inte så rädd för att han ska få känslor för någon annan kvinna. Då var det nog menat i vilket fall som helst. 
    Om han däremot skulle tycka att sexet var skönare med någon annan så får han väl fortsätta träffa henne oftare, jag kräver inte så mycket tid för egen del såvida det blir mer spännande sex (kvalite framför kvantitet). Så länge han inte vill sluta ha sex med mig, för då får jag väl hitta en annan vid sidan om jag med :)

• Anonym (Sofia Belle)
    Anonym (H) skrev 2017-06-24 00:22:18 följande:

Hej Ts,

Jag tänder på det väldigt mycket när jag och min har sex, då vill jag alltid höra att han säger att han vill ligga med andra. Det gör hela akten så mycket bättre och jag njuter 100 gånger mer. Sen vet jag helt ärligt inte om jag hade uppskattat att han hade sex med någon annan i verkligheten, jag gillar det bara under sexet tror jag, älskar att kolla på threesome och har funderat på det här med att låta min man ligga med någon annan. Men tänk om man förstör allt?

Glömde fråga hur din kille/man reagerar när du vill att han ska säga sånt under sexet? Blev lite nyfiken för min reagerade först med enorm misstanke, och efter ett tag trodde han att det berodde på att jag ville ligga med andra killar. 
  • Jonte71
    Anonym (Sofia Belle) skrev 2017-06-23 21:02:48 följande:

Underbart att höra att man inte är knäpp, men känner mig ovanlig som verkligen vill och pushar på att han ska fantisera och vilja vara med andra kvinnor. :)

Vill inte bli av med honom men tänder enormt på att han skulle vara med andra kvinnor, och önskar att han skaffar en älskarinna. Har sagt till honom att jag tänder på tanken men han verkar osäker och räd att bli av med mig trots att det är jag som drar upp ämnet. Men är det inte knäppt att jag "endast" tänder på tanken av honom med andra? Betyder det att jag inte är tillräckligt kär i honom även om det inte känns så för mig?

Nu vet jag inte om andra redan sagt det då jag bara läst ditt inlägg ännu.

Enligt mig så hänger kärlek och sex ihop till en viss del men du kan ha lust och kåthet som inte har något med kärlek att göra. Jag vet inte hur många det är som driver på sin man att han ska ha sex med någon annan, tror inte det är så många men skulle inte heller bli förvånad om det är fler än man tror.

Varför inte försöka göra detta tillsammans, att du hjälper honom att fixa till att han får en annan kvinna och att du är där och ser på alternativt drar dig undan när det börjar hetta till. Ni ska självklart vara med på det alla tre.

Är nyfiken hur det går för dig så berätta gärna!
  • Jonte71

Nu har jag läst resten av meddelandena.

Min personliga uppfattning om detta är att det inte är otrohet, det är ju du som partner som vill att han gör det så visst är han trogen om han har sex med en annan kvinna, ta bort det begreppet för det gör det mer laddat än vad det behöver vara.

Du är varken knäpp eller tokig, må hända lite ovanlig men det är vi alla. Du kanske också är spänningssökare men det finns massor av människor som söker spänning på andra sätt.

Jag tror at du skulle behöva föra fram detta i en avslappnad diskussion där det inte finns risk för att han uppfattar det som ett test, han kan mycket väl fått veta tidigare att det är fel att ens se på andra kvinnor. Det kan till och med vara så at ni ska testa att gå till en parterapeut som ni har som samtalsstöd, det är inte fel att gå till en och det behöver inte ens vara kris i förhållandet

• Anonym (M)
    Anonym (Sofia Belle) skrev 2017-06-24 00:36:21 följande:

Skönt att höra att jag inte är helt ensam om detta!

Jag förstår att det är en svår avvägning för det finns trots allt risker. För egen del försöker jag tänka att riskerna alltid finns även om vi skulle vara monogama, dvs. att min man skulle kunna lämna mig. Men som sagt så är riskerna kanske större om de träffar andra med ens tillåtelse, eller så är det helt tvärtom :)

Jag antar att jag aldrig kommer få svar på det förrän det händer, men jag tror att jag känner mig redo och villig att ta risken. Har funderat så många år, och tänkt efter vilka risker det innebär. För min del är problemet mest att få med mannen på noterna :)

Jag är ändå nyfiken på vad det är som driver en: Är det spänning, tristess, brist på känslor eller skönt att bara släppa kontrollen? 

Jag är man och tänker precis som dig men tvärtom. Jag vill att min tjej har sex med andra. Tänder på det. Så konstig är du inte men det är relativt ovanligt att höra/läsa om tjejer som har dessa fantasier. Hade varit kul att höra om flera och inte bara oss killar som önskar se sin tjej ligga med andra.
  • Anonym (ComicCon)
    Anonym (Sofia Belle) skrev 2017-06-23 20:45:42 följande:

Har ett stort problem som jag inte vet hur jag ska hantera. Har haft ett långvarigt förhållande som är bra och tryggt. Men jag tänder inte på min kille om han inte medger att han vill ha sex med andra kvinnor,

Vill verkligen inte att det ska vara såhär eftersom jag trivs med honom och inte vill ha någon annan. Men sexuellt så går jag inte igång om han inte säger att han vill vara otrogen mot mig. Någon som känner igen sig eller är jag knäpp?

Alla vi är knäppa så det är ingen fara.
Svar på tråden Vill ha otrogen man