Regeringen/säpo vill tvinga mig till kriminellt?
Hej,
Jag har haft ett mycket komplicerad liv där jag led av depression och dåliga vänner som i sin tur gjorde att jag började med droger. Som senare i sin tur ledde till att jag umgicks med kriminella.
Jag har än idag ingenting kriminellt på registret varken hos polisen eller någon annanstans och jag har (handen på hjärtat) inte alls gjort något kriminellt MEN jag har varit nära.
Det hände två gånger då jag skulle göra något kriminellt för att kunna gå med det gänget, jag var på plats och det enda som saknades för att utföra arbetet var mitt sanna jag som skulle ta steget fram och göra det kriminella, men jag backade undan båda gången och blev utskälld av kriminella som hade koll på mig medan jag skulle utföra jobbet.
Första gången kunde jag inte för att mitt hjärta sa bara nej. Men dumma berusade jag går tillbaka till de kriminella för att jag inte hade några vänner, så jag faller för deras grupptryck igen och ska göra någonting kriminellt på nytt.
Så, andra gången fick jag ny-fräscha droger som jag skulle sälja och i mitt område hänger det ganska mycket civilpoliser, det fick jag höra från mina kriminella "vänner" och de beskrev för mig hur civilpoliser pratar med sina "mikrofon" insydd ("talkie walkie") och ifall man skulle se en sådan person luta sitt huvud/mun mot en kroppsdel som där de har sin mikrofon, skulle man peka ut de för alla kriminella så att de har bättre koll i framtiden på vilka som är civilpoliser och inte. Det var mer än bara var de har sin mikrofon som jag fick veta, men det räcker med att bara berätta om det för att beskriva hur det gick andra gången när jag skulle sälja de nya fräscha dyra drogerna.
Dagen kom och jag gjorde inte det, jag backade undan igen. Jag hade drogerna i handen men mitt hjärta slog i 180 när jag fick höra hur två civilpoliser var tight nära varann och viskade "vi tar honom på plats". Dessa kriminella brydde sig inte var, när och hur de gav mig drogerna. Det kunde ha varit mitt emot polisstationen.
Alltså platsen där jag skulle möta två personer som skulle köpa ifrån mig, för att det då polisen kunde ha gripit mig och skulle kunna sagt "du är gripen för droghandel". Hade de tagit mig när jag fick de av de kriminella hade jag bara kunnat sagt "för eget bruk".
De jag umgicks med var kända hos polisen och hade civilpoliser runt om kring sig hela tiden, klart jag också blir känd hos polisen då. Det var en kriminell som sa att inte umgås med de kriminella som jag umgås med, för civilpoliser tar kort i smyg och du är med på deras lista, det fanns en anledning till att han sa så men det är orelevant att skriva här varför han sa som han sa.
Jag blev rädd för det som jag hörde från civilpoliser och tänkte de är ju för fan överallt så det ingen idea att hålla på med sånt. Och så sa jag nej till de kriminella för andra gången och de tog ett seriöst snack med mig efteråt och var nära bli misshandlad, men jag gick ur deras umgänge och aldrig mer med de har jag varit igen, brukar se de ibland och då är det bara nicka med huvudet och säga säg och ibland inte ens det.???Detta var för 2 år sedan. Nu mår jag mycket bättre och är skötsam, har läst upp mitt betyg från gymnasiet och ska läsa vidare på universitetet nästa termin.
Nu till frågan.
Jag har sett civilpoliser SEN DESS (de två åren) ha ett extra öga på mig. Nej jag är inte paranoid jag är bara vaken. Jag fick jättemånga "vänner" via de olika jobb som jag har jobbat på och i skolan som verkade helt normala och skötsamma men inte utanför jobb/skolan.?De "vänner" ville att jag skulle ta droger, flertal gånger och jag tackade nej alla gånger men umgicks med de ändå. De var alltid nyfikna på mina lösenord överallt, FB, Insta, Snap, Hotmail osv. Och de frågade om lösenord osv på ett skämtsamt sätt men repeterande och jag tänkte de bara beter sig så. Men jag började bli misstänkt och tänkte det kan va de! (regeringen/säpo). För att vem fan frågar om sånt hela tiden och vill vara en vän som man kan lita på? De var duktiga på grupptryck och hela tiden tipsade mig om serier/filmer/låtar som hade med regeringens mörka sida att göra, de ville få mig att bli paranoid och frågade mig hela tiden om mitt liv vad jag tyckte/visste om regeringen i Sverige.
På söndagar är det mindre folk på biblioteket och det är då jag brukar testa dessa (Jag vet fan inte längre om det är regeringen/säpo eller annan organisation) som följer mig. Det är sååå tydligt! Nej, jag tittar inte på om de ska prata i mikrofon utan jag testar med att först gå in i biblioteket och sedan ut igen under 5 min... och sedan in igen i 15min och ut igen... Och jo, det är då jag märker vem som följer med mig in och ut. Det låter inte sjukt, inte för mig i alla fall för att jag ser det.??Men för dig kanske är det så för att du inte ser sånt på tidningar eller magasiner eller vad som helst, kanske endast på thriller/fantasy filmer.
Det är väldigt konstigt att det är så. Det är väldigt väldigt förvirrande att ens stat ska göra sånt mot eget folk och säg inte för att det är för säkerhet. Jag vill ingen eller inget ont men de förstör för mig och jag har väldigt svårt nu att lita på folk. Men varför? Vad vill de mig? De vill att jag ska göra någonting kriminellt Vilket Jag A L D R I G kommer att göra, aldrig. Jag litar på staten för eget säkert osv, men detta är för gör för långt, detta är 'pure' infiltration och jag är trött.. Vem ska jag vända mig till? Regeringen? Polisen? Vad tror ni de kommer att säga? Jag är helt förvirrad och tänker jättemycket inombords, jag må må bra på utsidan, men på insidan är jag väldigt fundersam. ?Jag skriver dikter för att lätta på stressen.???Jag har valt att inte berätta detta för någon för de skulle tro jag är CRAZY haha... speciellt mina nära och kära, de skulle säkert tro att jag bara berättar en historia men detta är en stor tragedi med en historia bakom.