• Anjav8

Vi med BIM 10-18 juli

Hej!

ÄL igår och förhoppning om en marsbaby.. fler där ute? Ska vi följas åt?

ÄL igår BIM 11 juli

• Svar på tråden Vi med BIM 10-18 juli
  • 78Suss
    Norrlandstjejen skrev 2017-07-20 08:39:11 följande:

BIM + 4 :). Stort fett plus. Sååå spännande. Nu håller vi alla tummar och tår att allt kommer gå bra!

Grattis!
  • VickanK
    Norrlandstjejen skrev 2017-07-20 08:39:11 följande:

BIM + 4 :). Stort fett plus. Sååå spännande. Nu håller vi alla tummar och tår att allt kommer gå bra!

Åh Grattis! Jag plussade igår! ????
  • VickanK
    Norrlandstjejen skrev 2017-07-20 11:24:26 följande:

Men VA KUL! GRATTIS! 

Tack detsamma! Äntligen! Blir det första barnet för dig? :)
  • Norrlandstjejen
    VickanK skrev 2017-07-20 15:44:47 följande:
    Tack detsamma! Äntligen! Blir det första barnet för dig? :)

Nix. Andra barnet. Hon är nu exakt 1 år så det blir ganska tätt om allt går vägen :).

Vi försökte i 8 månader med första så är så paff att det gick så enkelt nu på första försöket :)!
    Är det första för er?

• VickanK
    Norrlandstjejen skrev 2017-07-20 20:06:59 följande:

Nix. Andra barnet. Hon är nu exakt 1 år så det blir ganska tätt om allt går vägen :).

Vi försökte i 8 månader med första så är så paff att det gick så enkelt nu på första försöket :)!

Är det första för er?

• VickanK
    Norrlandstjejen skrev 2017-07-20 20:06:59 följande:

Är det första för er?

Okej vad mysigt :) så roligt med syskon. Vi har också en flicka men hon blir snart 2 år :)
  • cara84

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge... Eller hur gick den?!

Mensen lyser med sin frånvaro, enligt appen är jag 5+4 idag.. Gjorde grav test just men fortfarande negativt, sover typ igenom hela min semester vad ska jag göra? Orka vänta... Mår illa, toaletten är välbesökt, inget kaffe och molvärk då o då, har visst blivit lite finnig..

Vad säger ni??

• Norrlandstjejen
    cara84 skrev 2017-07-22 20:22:52 följande:

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge... Eller hur gick den?!

Mensen lyser med sin frånvaro, enligt appen är jag 5+4 idag.. Gjorde grav test just men fortfarande negativt, sover typ igenom hela min semester vad ska jag göra? Orka vänta... Mår illa, toaletten är välbesökt, inget kaffe och molvärk då o då, har visst blivit lite finnig..

Vad säger ni??

Märkligt att grav.testet fortfarande är negativt. Vilket märke? Om ingen skillnad på en vecka till skulle jag ringa mvc för att få prata med någon.
  • cara84
    Norrlandstjejen skrev 2017-07-24 06:58:09 följande:

Märkligt att grav.testet fortfarande är negativt. Vilket märke? Om ingen skillnad på en vecka till skulle jag ringa mvc för att få prata med någon.

Jag tror att jag kan vara en låg hormonare. Läste att de flesta plussar i vecka 7. Är 6+0 idag så håller mig lite till , magen blir större på kvällarna så jag hoppas på att plussa snart, ringer iaf till bm när jag kommer hem igen för att locka till mig ett VUL :) Är sjukt trött hela dagarna och kissar typ en gång i timmen, idag kunde jag inte äta kyckling som jag älskar :( nåt e pågång..
Svar på tråden Vi med BIM 10-18 juli