Vi med BIM 10-18 juli
Hej!
ÄL igår och förhoppning om en marsbaby.. fler där ute? Ska vi följas åt?
ÄL igår BIM 11 juli
Hej!
ÄL igår och förhoppning om en marsbaby.. fler där ute? Ska vi följas åt?
ÄL igår BIM 11 juli
BIM + 4 :). Stort fett plus. Sååå spännande. Nu håller vi alla tummar och tår att allt kommer gå bra!
BIM + 4 :). Stort fett plus. Sååå spännande. Nu håller vi alla tummar och tår att allt kommer gå bra!
Men VA KUL! GRATTIS!
Nix. Andra barnet. Hon är nu exakt 1 år så det blir ganska tätt om allt går vägen :).
Vi försökte i 8 månader med första så är så paff att det gick så enkelt nu på första försöket :)!
Är det första för er?
Nix. Andra barnet. Hon är nu exakt 1 år så det blir ganska tätt om allt går vägen :).
Vi försökte i 8 månader med första så är så paff att det gick så enkelt nu på första försöket :)!
Är det första för er?
Är det första för er?
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge... Eller hur gick den?!
Mensen lyser med sin frånvaro, enligt appen är jag 5+4 idag.. Gjorde grav test just men fortfarande negativt, sover typ igenom hela min semester vad ska jag göra? Orka vänta... Mår illa, toaletten är välbesökt, inget kaffe och molvärk då o då, har visst blivit lite finnig..
Vad säger ni??
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge... Eller hur gick den?!
Mensen lyser med sin frånvaro, enligt appen är jag 5+4 idag.. Gjorde grav test just men fortfarande negativt, sover typ igenom hela min semester vad ska jag göra? Orka vänta... Mår illa, toaletten är välbesökt, inget kaffe och molvärk då o då, har visst blivit lite finnig..
Vad säger ni??
Märkligt att grav.testet fortfarande är negativt. Vilket märke? Om ingen skillnad på en vecka till skulle jag ringa mvc för att få prata med någon.