Gift man med barn vill ha sex med mig, ska jag ringa hans fru?
Hej, litet dilemma här..
Kort bakgrundsinfo: Jag är en ung tjej som står i kassan på den centrala McDonalds i min stad på helgkvällarna. En man som är på afterwork beställer från mig, han är trevlig, skämtsam och salongsberusad precis som alla andra kvällsgäster, jag tar hans beställning och tänker inte mer på det. När jag sedan slutar så har jag fått ett sms från denna snubben. Hur han fått mitt nummer visste jag inte då, men fick veta senare att han frågade en medarbetare vad jag hette i efternamn och att han därefter sökt upp mig. När jag får hans sms, frågar jag hur han fått mitt nummer samt jag vad han ville, sedan cyklade jag hem och somnade. Dagen därefter vaknar jag till en rad sms där han förklarar att han tyckte att jag var jättesöt och gullig, gav bra service för att sedan skriva att jag hade en tight röv. Till att fråga hur gammal jag är ooch ifall jag skulle vara intresserad av att ses och ha sex, eller som han själv sade '' Så (mitt namn) , när skall vi ses och älska lilla du? ;)'' Tyckte detta var extremt obehagligt, sökte upp hans nummer, ringde företaget hans nummer var kopplat till och fick därefter reda på att han hade fru och barn och alla deras nummer.
Nu till mina frågor. Vad skall jag göra? Om ni hade varit hans fru, hur hade ni velat att jag skulle agera, jag som fick dessa sms? Skall jag ringa hans fru och berätta? Eller är det oönskat, kanske vill man inte veta? Eller är det att låta honom komma undan? Ignorance is bliss?