• Anonym (Horny chocolate)

Hur ragga på dessa äldre underbara damer?

Är en kille runt 30 år som börjat känna pulsen inför lite äldre damer,runt 35-49 år.

Visst tittar dom in mig men det känns som att dom är så ordentliga, företagsamma att man inte vågar flörta eller säga något när ingen har druckit t ex.

Känner mig nervös inför att dom bara skulle skratta ut mig p ga egen "rädsla", då jag ser så ung ut ca man skriker ju inte ut sin ålder direkt :p

Önskar tips på hur man raggar dessa företagsamma damer tack!

:D

• Svar på tråden Hur ragga på dessa äldre underbara damer?
  • Fjäril kär

Jag tror att du kanske menar någon som är sofistikerad och kan föra sig och därmed utstrålar attraktion.

Det är egenskaper en tjej kan ha vare sig de är 29 eller 57.

• Anonym (Reptilhjärnor)
    Fjäril kär skrev 2017-06-30 09:20:33 följande:

Jag tror att du kanske menar någon som är sofistikerad och kan föra sig och därmed utstrålar attraktion.

Då är nog risken större att en 57-årig kvinna kan föra sig än dagens 29-åriga, enormt krävande, så kallade kvinnor.
  • Smecker
    Fjäril Vingad skrev 2017-06-29 21:49:07 följande:

Äldre DAM?! Kalla mig det och jag torkar ihop alldeles därnere. Så här blev det inget ligga iaf.

Äldre damer är typ 80-90 bast, just saying.

Tant Fjäril kanske behagar dra ner mameluckerna så tant kan emottaga vad nu dagens ynglingar har att erbjuda?
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Fjäril Vingad
    Smecker skrev 2017-06-30 09:35:23 följande:

Tant Fjäril kanske behagar dra ner mameluckerna så tant kan emottaga vad nu dagens ynglingar har att erbjuda?

*frust*
  • Smecker
    Fjäril Vingad skrev 2017-06-30 10:02:53 följande:

*frust*

Det är väldigt o-tantigt att frusta. Seså.
  • Fjäril Vingad
    Smecker skrev 2017-06-30 10:28:27 följande:

Det är väldigt o-tantigt att frusta. Seså.

*måttar ett slag med tunga handväskan*
  • Smecker
    Fjäril Vingad skrev 2017-06-30 10:49:41 följande:

*måttar ett slag med tunga handväskan*

Akta så du inte trasslar in dig i mameluckerna. Det är väldigt o-tantigt att stupa som en fura och slå sig i örat med pattarna.
  • Mila76
    Anonym (Horny chocolate) skrev 2017-06-30 00:07:25 följande:
    Antar det beror på ur vilka ögon man ser.

Onödigt beteende dock, du måste antingen vara en riktig kvinna då antar jag? Oavsett vad du är så är det precis denna attityd jag inte söker!

Kanske bra att använda ordet dam.. Då man verkar märka vilka som är en riktigt härlig dam eller inte!
    Att du har unkna åsikter om kvinnor påverkar liksom inte verkligheten. Dina "damer" existerar enbart i ditt huvud. 

Men för all del. Lev i din fantasivärld. 
    Antalet kvinnor i SD:s riksdagsgrupp är lägre än antalet kvinnor i Iraks parlament. Är du nöjd med det, Jimmie Åkesson?
  • Fjäril Vingad
    Smecker skrev 2017-06-30 11:06:46 följande:

Akta så du inte trasslar in dig i mameluckerna. Det är väldigt o-tantigt att stupa som en fura och slå sig i örat med pattarna.

Det är när man riskerar slå sig själv medvetslös med pattarna man bör vara försiktig med trasslandet!
  • Anonym (Jo)
    Fjäril Vingad skrev 2017-06-30 12:39:42 följande:
    Det är när man riskerar slå sig själv medvetslös med pattarna man bör vara försiktig med trasslandet!
  • Anonym (Treat me like a queen)
    Anonym (51) skrev 2017-06-30 09:08:44 följande:
    Intressant. Jag är kvinna i samma ålder som du och passar inte heller in i tantbeskrivningen, vare sig till utseende eller sinne. Det är få av mina jämnåriga vänner som gör det när jag tänker efter. Klart tveksamt dock om en 30-åring skulle tycka att jag är snygg/vacker. Är du vältränad, fast i kroppen? Jag är bara nyfiken, undrar om det generellt är en förutsättning för framgång hos de yngre.
    Den där klassiska tanten med handväskan är nog ett minne blott iallfall innan 70-80 kan jag tänka mig. Idag är allting så sexualiserat och ungdomsfixerat, kan vara svårt att skilja klädstilar och mode åt.
    Skönhet ligger i betraktarnas ögon heter det och jag har blilvit överraskad många gånger av just yngre män och deras lust för mig och många av mina väninnor.
    Ja jag är nog ganska vältränad eller åtminstone behållit min flickaktiga form och storlek även om huden  aldrig blir som när jag var 20 igen då allting pekade uppåt även om jag kan se väldigt bra ut har jag förstått. Tror inte skönhet är en förutsättning för att gå hem hos yngre även om det kan göra utbudet större. Tror det snarare är blicken och utstrålningen och att man ser ut att gilla sex! Och sen vad man kan göra med dem i sängen så klart;) De går igång på erfarhet och självförtroende...
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Treat me like a queen) skrev 2017-06-30 13:08:56 följande:

Den där klassiska tanten med handväskan är nog ett minne blott iallfall innan 70-80 kan jag tänka mig. Idag är allting så sexualiserat och ungdomsfixerat, kan vara svårt att skilja klädstilar och mode åt.

Skönhet ligger i betraktarnas ögon heter det och jag har blilvit överraskad många gånger av just yngre män och deras lust för mig och många av mina väninnor.

Ja jag är nog ganska vältränad eller åtminstone behållit min flickaktiga form och storlek även om huden  aldrig blir som när jag var 20 igen då allting pekade uppåt även om jag kan se väldigt bra ut har jag förstått. Tror inte skönhet är en förutsättning för att gå hem hos yngre även om det kan göra utbudet större. Tror det snarare är blicken och utstrålningen och att man ser ut att gilla sex! Och sen vad man kan göra med dem i sängen så klart;) De går igång på erfarhet och självförtroende...

Så talar en respektabel människa. Bekräfta iaf från min synvinkel som yngre man ditt påsåtående från "Tror det snarare är..." och nedåt.
    Smecker skrev 2017-06-30 09:35:23 följande:

Hahaha sjuk du är inte riktigt så jag menade XD

Skratta högt iallafall, tack!
    Fjäril kär skrev 2017-06-30 09:20:33 följande:

Jo men visst, så e det o det är en dam för mig o äldre dam e runt 45-50 o inte tant men visst en kvinna.. Bara gilla ordet dam mer. Typ askungen e också en dam lixom

Tack för hjälpen iallafall :)
  • Anonym (Helst)
    Anonym (Tips) skrev 2017-06-29 15:23:23 följande:

Var charmig, med åldern så uppskattar vi kvinnor charmiga killar med glimten i ögat.

Jag själv är en kvinna på 35 år, pluggar och där är en del yngre killar. Skulle aldrig få gör mig en yngre kille men man kommer långt med charm.

Vill du helst umgås med äldre herrar
  • Anonym (....)

Det är bara att ragga på dom. 

• Hjelm

Du är 30 och tycker att en kvinna som är 35 är en "äldre dam"?

Good lord.

Svar på tråden Hur ragga på dessa äldre underbara damer?