Anonym (51) skrev 2017-06-30 09:08:44 följande:
Intressant. Jag är kvinna i samma ålder som du och passar inte heller in i tantbeskrivningen, vare sig till utseende eller sinne. Det är få av mina jämnåriga vänner som gör det när jag tänker efter. Klart tveksamt dock om en 30-åring skulle tycka att jag är snygg/vacker. Är du vältränad, fast i kroppen? Jag är bara nyfiken, undrar om det generellt är en förutsättning för framgång hos de yngre.
Den där klassiska tanten med handväskan är nog ett minne blott iallfall innan 70-80 kan jag tänka mig. Idag är allting så sexualiserat och ungdomsfixerat, kan vara svårt att skilja klädstilar och mode åt.
Skönhet ligger i betraktarnas ögon heter det och jag har blilvit överraskad många gånger av just yngre män och deras lust för mig och många av mina väninnor.
Ja jag är nog ganska vältränad eller åtminstone behållit min flickaktiga form och storlek även om huden aldrig blir som när jag var 20 igen då allting pekade uppåt även om jag kan se väldigt bra ut har jag förstått. Tror inte skönhet är en förutsättning för att gå hem hos yngre även om det kan göra utbudet större. Tror det snarare är blicken och utstrålningen och att man ser ut att gilla sex! Och sen vad man kan göra med dem i sängen så klart;) De går igång på erfarhet och självförtroende...