• sodisa

Ung & planerar barn 2017!

Finns det några här som har lust att bolla lite tankar? 

Vi har börjat försöka med syskon till vår pojke som blir 2 år under sensommaren. ÄL  i helgen och BIM 16/7. 

Vore så roligt med fler som kanske försöker just nu, väntar barn eller planerar att börja försöka under året? Hade en liten mammagrupp här på Familjeliv med sonen och var så mysigt att följas åt hela vägen. 

/Isabell

• Svar på tråden Ung & planerar barn 2017!
  • NKO
    Jassan123 skrev 2017-07-02 09:51:07 följande:
    BIM idag, så om mensen inte kommer så får det bli ett test imon:)
    Åh vad spännande! Håller tummarna att du får ett plus! :) 
  • Jassan123
    NKO skrev 2017-07-02 10:13:07 följande:

Åh vad spännande! Håller tummarna att du får ett plus! :) 

Tack så mycket :D
  • Isabella.ostojic

Dold och hemlig fb grupp, självklart! Har inte heller berättat för någon att vi försöker :)

• XAHHA92
    Isabella.ostojic skrev 2017-07-02 16:41:06 följande:

Dold och hemlig fb grupp, självklart! Har inte heller berättat för någon att vi försöker :)

Du får gärna skapa en :)
  • 1994
    Isabella.ostojic skrev 2017-07-01 13:35:05 följande:

Skulle ni vara intresserade av en FB grupp? Jag tycker det är lättare att hålla koll på fb, är lite dålig att kika in med jämna mellanrum här på FL :)

Intresserad jag med !
  • Isabella.ostojic

Iom att det blir en hemlig och dold grupp så kan jag bara lägga till er om vi är vänner, om ni vill kan ni lägga till mig, Isabella Ostojic, en stund så kan jag lägga till er i gruppen:)

• XAHHA92
    Isabella.ostojic skrev 2017-07-02 19:57:57 följande:

Iom att det blir en hemlig och dold grupp så kan jag bara lägga till er om vi är vänner, om ni vill kan ni lägga till mig, Isabella Ostojic, en stund så kan jag lägga till er i gruppen:)

Skickade precis ett PM, du får gärna bekräfta att det är du :) haha
  • Alvert

Jag vill också vara med! Skickade en vänförfrågan ;)

Mamma till Vincent, Augusti -14
  • Isabella.ostojic

Jag har lagt till er nu :)
    Om det är fler som vill vara med är det bara o lägga till mig, så blir ni tillagda :)

• Lillafisfia

är gärna med i fb grupp, är 27 men kanske kan få vara med ändå, första barnet!  Fick mf i april i v 8, gravid direkt, tidigt mf igen v4 i maj... Nu har jag haft en mens och BIM är 16/7! Kär med NC!

• Yopas

Jag vill gärna vara med ocskå! 23 år och försöker fortfarande med första. Har försökt sedan oktober 2015. Har ett tidigt mf och ett ma i vk 12 i bagaget. Nu är vi igång igen med bebisverkstad efter vårt ma i mars! Hoppas på en tredje gången gillt!

• sodisa

Åh vad roligt med en facebookgrupp! Håller med, mycket enklare! Jag lägger till dig som vän nu Isabella så får du väldigt gärna lägga till mig  

Wow vad roligt att vi blivit så pass många redan som kan följas åt!! 

• sodisa
    sodisa skrev 2017-07-05 20:05:58 följande:

Åh vad roligt med en facebookgrupp! Håller med, mycket enklare! Jag lägger till dig som vän nu Isabella så får du väldigt gärna lägga till mig  

Wow vad roligt att vi blivit så pass många redan som kan följas åt!! 

Jag heter Isabelle, så du vet som lagt till dig ;) 
  • sodisa
    Jassan123 skrev 2017-07-02 09:51:07 följande:
    BIM idag, så om mensen inte kommer så får det bli ett test imon:)
    Har du testat ännu?! :D 
  • Familj1

Jag hade gärna med velat vara med ???? Är 23 år, missfall för ca 1 månad sen på första graviditeten. Vi försöker igen. / Madelene

Svar på tråden Ung & planerar barn 2017!