• Anonym (Cabe 580)

Hur mycket knullas/swingas det på campingar?

Hur vanligt är det med sex på campingar? Och då tänker jag kanske mest på partnerbyte, swing, trekant och sånt man kanske inte gör hemma med sin partner normalt. Finns det någon kod för hur man ser att man är tillgänglig för sex med andra så att säga? Finns det speciella campingar där detta är vanligare?

Tänker att man bor tätt, det är sommar, fint väder och lite alkohol gör att man testar någon ny eller låter sin partner testa någon ny.

Någon med erfarenhet?

• Svar på tråden Hur mycket knullas/swingas det på campingar?
  • Anonym (Flamingo)

Kolla efter flamingos vilket är en kod för swingers. Problemet är att det är en vanlig detalj numera för vanligt folk. 
    En röd scarf på dragkroken sägs betyda att man är  tillgänglig. Kan inte verifiera det dock. Att jag hört det betyder inte att det stämmer. 

Nora camping på midsommarafton kan vara värt att forska vidare på. 

• Anonym (Jahaja)

Åkt en del husvagn med mitt ex som alltid höll benen i kors utom en gång per semester, hahaha oavsett Teneriffa eller husvagn.
    Min nya kvinna tycker det är pinsamt om alla kan se hur antennen gungar men .. vi har ju kunnat njuta av varandra ett antal gånger ändå. :)

• KimLinnefeldt

Har för länge sen knullat i ett lågt tvåmanstält. Försökte vara tysta och inte röra tältduken. Väldigt begränsat ljud och rörelse. Kan ju också vara läckert...

• Anonym (Kvinna 49)

vi är inget fan av swingande men älskar att ha sex med min man.
    när vi campar utan barn så är det vår helg där det rent ångar om oss och har väldigt mycket sex i husbilen.

men när vi reser med barnen så är det respekt som gäller och blir väldigt uppfinningsrika, vi väljer campingar där det finns avskildhet och ställen man kan lätt smyga iväg till utan att nån märker. När vi väljer plats tittar vi på varandra och ler då vi båda hittat dolda stenar gropar, skogspartier man lätt kan smyga in i när mörkret fallit.
    på vanliga campingar är det mycket barnfamiljer (så även vi) man får vara påhittig helt enkelt.

senast vi var på campingtur 3 nätter, så såg vi till att sex låg i luften mellan oss och åkte vagnen iväg för att köpa glass tex var vi redo för en snabbis då dörren låstes..☺️
    på kvällen när de lagt dig gick vi promenad, letade upp en undskymd plats, la ut filten och sexade av oss i detfria, superhärligt och hett. Nu i augusti är det mörkt ute så? när vi var klara och skulle packa ihop hör vi att det knakar i skogen och det var inget djur? någon hade nog smygtittat och fått se en rejäl show utan vår vetskap. Vi gick fnissande tillbaka till vår husbil och hoppades att personen svullnat rejält därnere😂

ett annat tips är att smyga in i familjeduschen sent på kvällen, jättemysigt att duscha tillsammans och stilla frustrationen hos varandra.

sexa loss

• Anonym (Gurra)

Jag campade med tält tidigare i perioder och vid ett tillfälle campade jag och min dåvarande tjej med ett annat par. Vi hade varsin tvåmannatält och trots att de gjorde allt för att inte höras hörde vi hur det andra paret knullade i deras tält. Jag blev förstås kåt av det och försökte att få igång tjejen, men hon var alldeles för pryd och jag ville inte pressa henne. Jag tog faktiskt upp det detta med den andra killen när vi var på tu man hand och sa skämtsamt att ni tycks ha det mysigt på kvällarna. Jag nämnde även min tjejs ovilja och då sa han att är du sugen är det bara att komma över.

Än idag undrar jag om han menade allvar eller bara skämtade, men det blev förstås inget. Dels hade tjejen aldrig accepterat att jag knullade med andra, dels hade det inte gått att dölja. Dessutom älskade jag henne trots att hon var en smula pryd. På hemmaplan var hon dock underbar i sängen. Men det här är det närmaste jag har kommit när det gäller knull med andra på camping.

• Anonym (Man)

Så Nakenbad, kallbad, och nu även camping? Varför ska allt detta förstöras av en massa lönnfeta medelålderskrisande par som ska äckla sig och hålla på? Om ni nu vill ligga och stöna över en annan kvinna eller man i 15 sekunder så gör det i ert hem, eller möjligtvis på en klubb långt borta från allmänheten. Inte på offentliga ytor.

• Anonym (AB)
    Anonym (Cabe 580) skrev 2017-07-02 13:30:38 följande:
    Hur mycket knullas/swingas det på campingar?

Hur vanligt är det med sex på campingar? Och då tänker jag kanske mest på partnerbyte, swing, trekant och sånt man kanske inte gör hemma med sin partner normalt. Finns det någon kod för hur man ser att man är tillgänglig för sex med andra så att säga? Finns det speciella campingar där detta är vanligare?

Tänker att man bor tätt, det är sommar, fint väder och lite alkohol gör att man testar någon ny eller låter sin partner testa någon ny.

Någon med erfarenhet?

Här har du den information som behövs i ämnet:
    www.expressen.se/nyheter/sverige/nya-sexkoderna-pa-campingen-och-stranden/
  • Anonym (Toktant)

Det finns ex sidor och facebook grupper där likasinnade stämmer av med varandra om vilka som ska vara på vilken camping och om man kan tänka sig att ses.
    Eller så vet man vilka som är swingers och ev händer det saker i vagnar och tält eller så händer det ingenting mer än vanlig social samvaro med kläderna på.

De flesta campingar och även naturistcampingar är familjecampingar och om man uppträder olämpligt så blir man utkastad.

• Anonym (Kvinna 49)
    Anonym (Man) skrev 2025-08-19 09:56:54 följande:

Så Nakenbad, kallbad, och nu även camping? Varför ska allt detta förstöras av en massa lönnfeta medelålderskrisande par som ska äckla sig och hålla på? Om ni nu vill ligga och stöna över en annan kvinna eller man i 15 sekunder så gör det i ert hem, eller möjligtvis på en klubb långt borta från allmänheten. Inte på offentliga ytor.

Så länge ingen blir störd av det så skadar det inte! Jösses vad trångsynt en del kan vara. Blir man kåt så blir man ju kåt😂 vi smög iväg där ingen kunde se eller höra oss så vi störde ingen?. Utom personensom vi hörde knaka i skogen men det var kanske det hen sökte eftersom hen inte sa något🤷?♀️

har du själv aldrig njutit sex utanför sovrummet? Älskar friluftsliv och leva ut i det fria. Man behöver varken vara ful eller störa andra för det så det är nog du som bör skrolla vidare och låta oss andra njuta ifred.
  • Anonym (Kvinna 49)
    Anonym (Gurra) skrev 2025-08-19 09:56:03 följande:

Jag campade med tält tidigare i perioder och vid ett tillfälle campade jag och min dåvarande tjej med ett annat par. Vi hade varsin tvåmannatält och trots att de gjorde allt för att inte höras hörde vi hur det andra paret knullade i deras tält. Jag blev förstås kåt av det och försökte att få igång tjejen, men hon var alldeles för pryd och jag ville inte pressa henne. Jag tog faktiskt upp det detta med den andra killen när vi var på tu man hand och sa skämtsamt att ni tycks ha det mysigt på kvällarna. Jag nämnde även min tjejs ovilja och då sa han att är du sugen är det bara att komma över.

Än idag undrar jag om han menade allvar eller bara skämtade, men det blev förstås inget. Dels hade tjejen aldrig accepterat att jag knullade med andra, dels hade det inte gått att dölja. Dessutom älskade jag henne trots att hon var en smula pryd. På hemmaplan var hon dock underbar i sängen. Men det här är det närmaste jag har kommit när det gäller knull med andra på camping.

Spännande? kanske kommer fler tillfällen i framtiden
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kvinna 49) skrev 2025-08-19 16:15:57 följande:
    Så länge ingen blir störd av det så skadar det inte! Jösses vad trångsynt en del kan vara. Blir man kåt så blir man ju kåt😂 vi smög iväg där ingen kunde se eller höra oss så vi störde ingen?. Utom personensom vi hörde knaka i skogen men det var kanske det hen sökte eftersom hen inte sa något🤷?♀️

har du själv aldrig njutit sex utanför sovrummet? Älskar friluftsliv och leva ut i det fria. Man behöver varken vara ful eller störa andra för det så det är nog du som bör skrolla vidare och låta oss andra njuta ifred.
    Jag är inte trångsynt. Har bara ingeng tolerans för massa kärringar och gubbar som ska äckla sig bland normalt folk, eller ännu värre, där det finns barn. Blir man kåt kan man hålla på det om man inte är ett efterblivet djur, eller liknande.
  • Anonym (Kvinna 49)
    Anonym (Man) skrev 2025-08-19 16:29:09 följande:
    Jag är inte trångsynt. Har bara ingeng tolerans för massa kärringar och gubbar som ska äckla sig bland normalt folk, eller ännu värre, där det finns barn. Blir man kåt kan man hålla på det om man inte är ett efterblivet djur, eller liknande.
    Jag har aldrig sett att det swingars på en vanlig camping med blandade människor. Däremot om det låtit från ett tält/vagn/husbil så unnar jag dem en skön kväll så länge de sköter det snyggt.
    personligen skulle jag aldrig kunna knulla i ekipaget när barnen är med så därav smög vi ut för att busa till det och njuta i det fria när mörkret fallit,,,, ser faktiskt inget fel i det! Hoppas fler gör lika.

ska det swingars på det sättet du antyder till så tror jag det sker på andra campingar där varken du eller jag står så du behöver nog inte vara orolig att du blir inbjuden eller behöver utstå stt andra har sex
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kvinna 49) skrev 2025-08-19 16:52:44 följande:
    Jag har aldrig sett att det swingars på en vanlig camping med blandade människor. Däremot om det låtit från ett tält/vagn/husbil så unnar jag dem en skön kväll så länge de sköter det snyggt.
    personligen skulle jag aldrig kunna knulla i ekipaget när barnen är med så därav smög vi ut för att busa till det och njuta i det fria när mörkret fallit,,,, ser faktiskt inget fel i det! Hoppas fler gör lika.

ska det swingars på det sättet du antyder till så tror jag det sker på andra campingar där varken du eller jag står så du behöver nog inte vara orolig att du blir inbjuden eller behöver utstå stt andra har sex
    Ja, gör de det i sitt täl/husvagn och ingnen annan märker så kan jag vara okej med det såklart. Är bara negativ till det som gör det till en sport at bli upptäckta, det är bara äckligt.
  • Anonym (Campare)

Jag är mest fundersam hur man får till det rent praktiskt med flera i en husvagn. 
    Har haft mycket sex med mannen där och även trekant ett par gånger, inte på camping dock... Men det är ju inte jättegott om plats att ta ut svängarna 😊

• Anonym (Kvinna 49)
    Anonym (Man) skrev 2025-08-19 16:55:44 följande:
    Ja, gör de det i sitt täl/husvagn och ingnen annan märker så kan jag vara okej med det såklart. Är bara negativ till det som gör det till en sport at bli upptäckta, det är bara äckligt.
    Åh, då är jag med i ditt resonemang.☺️
  • Anonym (Kvinna 49)
    Anonym (Campare) skrev 2025-08-19 18:00:06 följande:

Jag är mest fundersam hur man får till det rent praktiskt med flera i en husvagn. 
    Har haft mycket sex med mannen där och även trekant ett par gånger, inte på camping dock... Men det är ju inte jättegott om plats att ta ut svängarna 😊

Inte alls om man reser med familj tycker jag utan rekomenderar att smyga iväg dit ingen kan se när lusten faller på, man får vara påhittig och det blir bara härligt
  • Anonym (Toktant)
    Anonym (Campare) skrev 2025-08-19 18:00:06 följande:

Stor vagn med queensbed, bra förtält med insynsskydd samt bra soffa i tältet.
  • Anonym (Mansy)

när jag var i 30-årsåldern lyckades jag ragga upp en gilf på 70 år när hennes man var iväg på nån marknad i närheten. satte på henne i mitt tält som låg 30 meter från deras husvagn. Det märktes att hon inte fått knulla med mannan på länge. innan jag drog vidare på min semester satte jag på henne en snabbis bakifrån med kläder på inne på ett omklädningsrum på området. Jäklar vad hon var härlig! detta var 2005 :)

• Anonym (Gurra)
    Anonym (Kvinna 49) skrev 2025-08-19 16:16:53 följande:
    Spännande? kanske kommer fler tillfällen i framtiden
    Vi får väl se. Man kan ju aldrig veta .
Svar på tråden Hur mycket knullas/swingas det på campingar?