Att älska nån men vill ha sex med andra!
Behöver nog mest skriva av mig, men oxå gärna bolla med andra. Pallar inte med mig själv mer.
Har varit tillsammans med min gubbe över tio år och vi har barn ihop. Jag älskar honom väldigt mycket, vi har alltid kul ihop och jag mår så bra med honom. Han är min stora trygghet i livet. Men har det senaste halvåret varit så galet intresserad av att träffa andra män för sex, inget annat än sex.
Har hela tiden haft en öppen kommunikation med min sambo om detta och föreslagit öppet förhållande. Till en början verkade han intresserad av tanken, men tids nog sa han att han absolut inte ville. Jag kan tillägga att jag har chattat med andra män under dessa månader men aldrig träffat nån. Och vart ärlig om detta till sambon.
Så i flera månader nu har vårt förhållande vart otroligt stormigt och det har dessutom vart slut mellan oss några veckor, eftersom jag inte kan släppa tanken på att få leka av mig lite trots mina starka känslor för honom. Men lovat nu att jag ska försöka släppa det så vi kan fortsätta ihop, men det går fasen inte. Får panik över tanken att jag bara ska ha sex med min sambo resten av mitt liv! Tänker att jag lever bara en gång och jag kan dö imorgon, så tanken på att vara otrogen finns hela tiden, men jag har ett samvete som tur är! Dessutom är jag sämst på att ljuga så det skulle inte funka ändå.
Jag jobbar på att få bort mina tankar om andra HELA tiden.
Nej jag har inte varit otrogen eller vart med någon trots att det vart slut.
Jag älskar honom och vill leva med honom.
Ja, vi har sex.
Ja, vi exprementerar i sängen, men känner mig inte nöjd, dessutom har jag fått svårare att komma ihop med han nu.
Kan nån bara säga hur fasen jag ska tänka, säga, göra..vafasen som helst för jag kommer inte fram till nå vettigt alls. Puss!