Tre timmars besök hos frisör, är det rimligt?
Jag var hos en ny frisör igår. Ny för mig, min vanliga har semester och det blev panik att få en tid. Jag valde en tjej som jag hört gott om. I vanliga fall brukar det ta max en timma när jag bara klipper håret, men nu tog det drygt tre timmar!
Hon svarade i telefonen (privata samtal) ringde själv samtal, kompisar till henne kom in och snackade om vad de skulle göra eller hade gjort, hon fixade fika till sina barn som kom dit mm Jag påpekade flera ggr att det tog lång tid men fick knappt svar. Bara lite charmiga skratt och bortförklaringar om att hon har fullt upp i livet. Jag var riktigt irriterad när jag gick därifrån.
Ifrågasatte om jag skulle betala vanligt pris (650 kr) men hon vägrade ge sig.
Till råga på allt hade hon mage att be mig recensera på hennes fb-sida vilket jag gjorde. Gav en trea i betyg för klippningen men skrev tydligt vad jag tyckte om tiden och hennes nonchalans mot mig som kund.
På kvällen blev jag uppringd. Hon var skitarg för vad jag skrivit och skrek åt mig. Sa att jag var en så tråkig kund så jag skulle bara fatta att hon verkligen inte gjort sitt bästa med mitt hår. Mitt hår och min stil var bara så hemsk osv
Går ju givetvis inte dit igen men ska jag bara låta detta bero?