• Almis

Missfall

Är det någon här som har fått blödningar tidigt under graviditeten och hur länge blödde ni i så fall?

Är gravid i v 6 och i fredags fm var jag ute och lekte med min dotter när jag plötsligt kände något rinna mellan benen. Så fort vi kom hem gick jag in på toaletten och såg till min stora skräck att det var brunrött blod.

Längre framåt dagen blev det mer klarrött och kom i större mängder. Nu rinner det lite grann för att sedan försvinna, men jag fyller lätt upp nästan en hel binda på en dag. 

Är det helt kört eller finns det åtminstone en liten gnutta hopp?

Är tacksam för alla svar jag kan få!

• Svar på tråden Missfall
  • Jsv17

Jag hade det precis i början, väldigt lite och sedan blödde jag igen i 3 veckor från v.12 (11+3 till 14+3)

Så svårt att säga, när jag hade mina blödningar googlade jag sönder det och läste MASSOR med trådar, och det verkar verkligen vara 50-50, för hälften är det MF och för andra halvan blir det en liten bebis.

Jag tillhör den positiva halvan är i v.22 nu med en sparkande liten pojke i magen

Håller tummarna att det går bra för dig med! <3

Gravid med en liten pojke, 1:a barnet BF 7/12 -17
  • Jag är bara jag

Blödde v.7 och efter  4 missfall och inga barn var jag övertygad om att det var m.f igen. En binda en dag, sen trosskydd en vecka- gick från klarrött till brunt. Men jag fick barn!  Solig  Vid m.f har jag blödit mängder och haft jätteont.

• Almis
    Jsv17 skrev 2017-07-31 16:21:03 följande:

Jag hade det precis i början, väldigt lite och sedan blödde jag igen i 3 veckor från v.12 (11+3 till 14+3)

Så svårt att säga, när jag hade mina blödningar googlade jag sönder det och läste MASSOR med trådar, och det verkar verkligen vara 50-50, för hälften är det MF och för andra halvan blir det en liten bebis.

Jag tillhör den positiva halvan är i v.22 nu med en sparkande liten pojke i magen

Håller tummarna att det går bra för dig med! <3

Grattis till pojken! <3 Vad räknar du som "väldigt lite"?
  • Almis
    Jag är bara jag skrev 2017-07-31 17:42:11 följande:

Blödde v.7 och efter  4 missfall och inga barn var jag övertygad om att det var m.f igen. En binda en dag, sen trosskydd en vecka- gick från klarrött till brunt. Men jag fick barn!  Solig  Vid m.f har jag blödit mängder och haft jätteont.

Var du och kollade upp det i v 7?
  • Jag är bara jag
    Almis skrev 2017-07-31 19:59:58 följande:
    Var du och kollade upp det i v 7?
    Nej, vågade inte och var ändå för tidigt. Jag tog hcg-prov varannan vecka och det visade bra värden så jag gick på det och gjorde VUL först v.13.
  • Jsv17
    Almis skrev 2017-07-31 19:54:03 följande:

Grattis till pojken! <3 Vad räknar du som "väldigt lite"?

Tack

Mest brunt blod, som början på en mens ungefär där i början, under de andra veckorna senare var det ganska mycket som en vanlig mens typ
    Gravid med en liten pojke, 1:a barnet BF 7/12 -17
Svar på tråden Missfall