uska81 skrev 2017-08-01 10:50:59 följande:
Spelar ingen roll vad jag hade för syfte med tråden. Så länge det inte är en tråd som innehåller hat, rasism eller nåt annat olämpligt.
Det ursäktar inte dåligt beteende från vuxna människor. Och om du nu tycker min tråd är fånig kanske du ska välja att svara i andra trådar.
Därför jag svara att jag ville få det bekräftat var för att jag handlade i affekt efter visst frågasättande.
Och jag är ensamstående med min son och ville bara få andra vuxnas åsikter då jag inte delar föräldraskapet med någon.
Men tydligen får man välja sina ord här inne i PMS djungeln.
Jag kan tycka det är ganska viktigt att få fram sitt syfte med tråden i trådstarten. Grundläggande för att ett forum ska funka enligt mig. Och jag tyckte inte den var fånig - därför jag gick in och läste och svarade. Däremot tyckte jag det blev fånigt. Och jag anser inte att du blev särskilt dåligt bemött innan du "handlade i affekt". Det var efter ditt svar om bekräftelse som svaren blev lite hårda. Tål du inte de inte särkilt ifrågasättande svaren du fick initialt ska du nog inte starta trådar. Tänk på att alla sitter bakom en dator och man beter sig inte på samma sätt som irl utan är lite mer direkt i sin kommunikation.