Anonym (Hold your horses) skrev 2017-08-09 00:19:13 följande:
Berätt då gärna vad du motsätter dig? Att man kan "veta", med andra ord känna tydliga symtom, innan men testar är ju rätt välkänt. Finns inte så myclet att bestrida där liksom.
Allvarligt? Jag tycker att du först läser mina inlägg, sedan begrundar de frågor jag ställer som aldrig besvaras. Det ger kanske en fingervisning.
Anonym (Hold your horses) skrev 2017-08-09 00:19:13 följande:
Eftersom att du växlade mellan att svara "känslor" och ssangiss trodde jag att du förväxlade dem. Om inte så gick du rätt hårt med din ton mot "känslor" utan anledning, eftersom inte vart dryg eller svarat undvikande.
Jag är korrekt och saklig utan emotionellt svammel, det är allt. Jag har ingen ton öht utan en egenskap du läser in. Du svarar på ett mycket trist sätt där ordval spelar större roll än budskap. Trist som sagt var.
Jag har inte svarat undvikande utan försökt få svar på mängder av frågor. Jag har besvarat mycket i inläggen men inte precis alla meningar. Det är ett val jag har. Därför, för att inte bli anklagad av dig igen att vara undvikande besvarar jag varenda en av dina meningar. Tror du, på fullt allvar, att det skulle bli hållbart om alla alltid tvingades göra så?
Jag kan diskutera med flera samtidigt. Tack för visad omtänksamhet.
Så. Kan du nu, efter dina excesser i mig som person återgå till sakfrågan i tråden?