Sommarlovsmorgon - jobbar de varje dag?
Barnen älskar sommarlovsmorgon, oerhört bra och engagerande program!
Men, jag fattar inte. Jobbar dessa programledare varje dag i tio veckor i sträck? Hur orkar de det?
Barnen älskar sommarlovsmorgon, oerhört bra och engagerande program!
Men, jag fattar inte. Jobbar dessa programledare varje dag i tio veckor i sträck? Hur orkar de det?
Helgprogrammen är ju förinspelade.
Är det sant? Hade jag helt missat. Så de spelar in typ tre program på fredagarna?
Varför skulle de inte orka det? Det finns gott om människor som jobbar varje dag under långt mycket längre perioder än så.
När jag jobbade på lager i mina yngre dar jobbade jag och flera arbetskamrater dagligen i över ett år. 9 timmar om dagen, sju dagar i veckan, ingen sjukfrånvaro (för min del). Visst var det slitigt, men inga problem om man lägger manken till och slutar tycka synd om sig själv.
Alltså faktiskt är det extremt få som jobbar varje dag i lång tid i sträck. Faktiskt är det inte ens lagligt...
Alltså faktiskt är det extremt få som jobbar varje dag i lång tid i sträck. Faktiskt är det inte ens lagligt...