• Bondi
    Äldre 9 Aug 16:02
    93992 visningar
    284 svar
    284
    93992

    Åldersskillnad, hur stor har ni haft och hur stor är er maxgräns?

    Hej,

    Är lite nyfiken på medlemmarna här vilken den största åldersgräns ni har haft i en sexuell relation samt hur stor ni skulle kunna tänka er?

    Jag kan börja..min största skillnad nedåt i åldrarna är en 18år. Hon var 18 år och jag 36 vid tillfället.. övre är mindre..där har jag bara 7 år.. jag var 20 år och hon 27..

    Nu er tur...;)

  • Svar på tråden Åldersskillnad, hur stor har ni haft och hur stor är er maxgräns?
  • Anonym (Leffe­)
    Wed 18 Oct 2023 15:36
    Anonym (M) skrev 2023-10-18 15:30:36 följande:
    Det var frivilligt. Alla över 35 är ju gubbar och inte tänder jag på samma sätt på dem som killar i min ålder. Men kan vara kul att leka ibland 😜 55-åringen är typ miljonär och bjuder på sjukt lyxiga restauranger och annat kul
    Men du tänder på gubbar? Hur leker du annorlunda med jämnåriga jämfört med gubbar? Skulle du ha träffat en gubbe som inte är miljonär?
  • Anonym (M)
    Wed 18 Oct 2023 15:43
    Anonym (Leffe) skrev 2023-10-18 15:36:15 följande:
    Men du tänder på gubbar? Hur leker du annorlunda med jämnåriga jämfört med gubbar? Skulle du ha träffat en gubbe som inte är miljonär?
    Alltså typ 99,999% av alla gubbar skulle jag aldrig ha sex med
  • Wed 18 Oct 2023 15:49
    Anonym (M) skrev 2023-10-18 15:30:36 följande:
    Det var frivilligt. Alla över 35 är ju gubbar och inte tänder jag på samma sätt på dem som killar i min ålder. Men kan vara kul att leka ibland 😜 55-åringen är typ miljonär och bjuder på sjukt lyxiga restauranger och annat kul
    Okej, så en laglig version av prostitution alltså.
  • Anonym (M)
    Wed 18 Oct 2023 17:20
    felicityporter skrev 2023-10-18 15:49:38 följande:
    Okej, så en laglig version av prostitution alltså.
    Alltså jag är inte säker vad jag ska tänka nu!! Har ju inte sett på det som prostitution. Skulle knappast ha sex med honom om jag inte skulle få den lyx han ger. Men inte skulle jag heller ha sex med honom om jag inte hade lust till det. Det är liksom hela grejen med helt overklig lyx, dyra kläder, hotellsvit med jacuzzi och en svinrik äldre man som .... ja alltså svårt att beskriva det här men det är ju den här känslan jag vill ha och jag gör det ju inte för att tjäna på det utan för att det känns helt overkligt och spännande. Jag kallas ju hora typ varje dag så brukar inte bry mig mer om det, men nu är jag faktiskt lite osäker!! Är det prostitution??
  • Wed 18 Oct 2023 17:51
    Anonym (M) skrev 2023-10-18 17:20:40 följande:
    Alltså jag är inte säker vad jag ska tänka nu!! Har ju inte sett på det som prostitution. Skulle knappast ha sex med honom om jag inte skulle få den lyx han ger. Men inte skulle jag heller ha sex med honom om jag inte hade lust till det. Det är liksom hela grejen med helt overklig lyx, dyra kläder, hotellsvit med jacuzzi och en svinrik äldre man som .... ja alltså svårt att beskriva det här men det är ju den här känslan jag vill ha och jag gör det ju inte för att tjäna på det utan för att det känns helt overkligt och spännande. Jag kallas ju hora typ varje dag så brukar inte bry mig mer om det, men nu är jag faktiskt lite osäker!! Är det prostitution??
    Ja det är det. Du har sex med honom för att leva i lyx och få dyra kläder och skriver ju också att du inte hade gjort det om han inte erbjudit dig den lyxen. Det är prostitution helt solklart, om än maskerad i laglig skrud.
  • Anonym (Bus)
    Wed 18 Oct 2023 18:05
    +1

    Jag flyttade hemifrån när jag var 15 och var en man i samma lägenhet som mig som blev min kk och var med han jag experimentera med allt  han var 49 och hade familj och barn. 

  • Anonym (M)
    Wed 18 Oct 2023 18:35
    felicityporter skrev 2023-10-18 17:51:28 följande:
    Ja det är det. Du har sex med honom för att leva i lyx och få dyra kläder och skriver ju också att du inte hade gjort det om han inte erbjudit dig den lyxen. Det är prostitution helt solklart, om än maskerad i laglig skrud.
    Men alltså för mig är det inte ännu solklart. Det att jag får leva i lyx är ju det som fick mig att fundera lite när du sa att det är prostitution. Har tidigare bara sett honom som typ en jätte speciell kk eller nåt. Men alltså om du har en sexuell relation med nån utan kärlek inblandat, finns det väl alltid nånting mer än bara sex med random person som får dig att välja just den killen? I mitt fall är det den lyx han lever i. Jag har inte sex med honom för att få lyxen, jag träffar honom för att få en upplevelse där lyx och sex på helt otroliga platser ingår. Det är så overkligt att det känns typ lite som nån slags role play, men där vi spelar oss själva. Men jag vet inte, kanske jag lurar mig själv? Var går gränsen till prostitution?
  • Anonym (Maria­)
    Wed 18 Oct 2023 19:00
    Anonym (M) skrev 2023-10-18 18:35:35 följande:
    Men alltså för mig är det inte ännu solklart. Det att jag får leva i lyx är ju det som fick mig att fundera lite när du sa att det är prostitution. Har tidigare bara sett honom som typ en jätte speciell kk eller nåt. Men alltså om du har en sexuell relation med nån utan kärlek inblandat, finns det väl alltid nånting mer än bara sex med random person som får dig att välja just den killen? I mitt fall är det den lyx han lever i. Jag har inte sex med honom för att få lyxen, jag träffar honom för att få en upplevelse där lyx och sex på helt otroliga platser ingår. Det är så overkligt att det känns typ lite som nån slags role play, men där vi spelar oss själva. Men jag vet inte, kanske jag lurar mig själv? Var går gränsen till prostitution?
    Prostitution är när ni har avtalat om att han ska få sex i utbyte mot något han ger dig.Att du måste leverera sex till honom för att du får din ersättning. Han köper alltså sex från dig i utbyte mot någon form av ersättning.
  • Anonym (M)
    Wed 18 Oct 2023 19:15
    Anonym (Maria) skrev 2023-10-18 19:00:50 följande:
    Prostitution är när ni har avtalat om att han ska få sex i utbyte mot något han ger dig.Att du måste leverera sex till honom för att du får din ersättning. Han köper alltså sex från dig i utbyte mot någon form av ersättning.
    Ok. Tack! Vi har absolut inte något avtalat om sex mot ersättning!!
  • Anonym (MN)
    Thu 19 Oct 2023 09:25

    Är 32 år och man. Svårt att säga var gränsen går men har varit väldigt attraherad av flera kvinnor i 45-50 års åldern. Upplever att personkemin ofta stämmer bättre med kvinnor som är äldre än mig. När det gäller yngre så tänker jag kanske runt 22-23.

  • Anonym (Bapim­)
    Fri 20 Oct 2023 06:48

    Strunt samma vilken ålder,  18 eller 60 spelar ingen roll så länge brösten är riktigt stora.

Svar på tråden Åldersskillnad, hur stor har ni haft och hur stor är er maxgräns?