• Bondi

Åldersskillnad, hur stor har ni haft och hur stor är er maxgräns?

Hej,

Är lite nyfiken på medlemmarna här vilken den största åldersgräns ni har haft i en sexuell relation samt hur stor ni skulle kunna tänka er?

Jag kan börja..min största skillnad nedåt i åldrarna är en 18år. Hon var 18 år och jag 36 vid tillfället.. övre är mindre..där har jag bara 7 år.. jag var 20 år och hon 27..

Nu er tur...;)

• Svar på tråden Åldersskillnad, hur stor har ni haft och hur stor är er maxgräns?
  • Anonym (Mi)
    Anonym (Maria) skrev 2026-02-04 14:01:13 följande:
    Det gäller väl alltid, oavsett ålder att man bör inte vara en manipulativ skitstövel i förhållandet. Vem vill vara ihop med någon som inte är en fin person, så länge åldersskillnaden inte är för stor...
    Ja, sant det, men man är betydligt mer utsatt om man är yngre och mindre erfaren.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Mi) skrev 2026-02-04 14:44:13 följande:
    Ja, sant det, men man är betydligt mer utsatt om man är yngre och mindre erfaren.
    Då är man det oavsett. Unga och oerfarna kvinnor (eller män) kan bli manipulerade och hamnar i misshandelsförhållanden även med mer jämnåriga. Det handlar om att den andre är en dålig person, inte vilken ålder han har.
  • Anonym (Mi)
    Anonym (Maria) skrev 2026-02-04 14:59:28 följande:
    Då är man det oavsett. Unga och oerfarna kvinnor (eller män) kan bli manipulerade och hamnar i misshandelsförhållanden även med mer jämnåriga. Det handlar om att den andre är en dålig person, inte vilken ålder han har.
    Ja, tro mig, jag vet det. Den här killen är inte den sämsta jag varit med, definitivt inte. Har haft en betydligt sämre relation med en jämnårig person, fast på ett annat sätt. Men åldersskillnaden påverkar ändå dynamiken i relationen, särskilt om den ena inte har byggt upp något och den andra ett etablerat liv. Det bidrar till en maktobalans. Sedan att vissa är måna om att inte utnyttja den är en annan sak.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Mi) skrev 2026-02-04 16:52:58 följande:
    Ja, tro mig, jag vet det. Den här killen är inte den sämsta jag varit med, definitivt inte. Har haft en betydligt sämre relation med en jämnårig person, fast på ett annat sätt. Men åldersskillnaden påverkar ändå dynamiken i relationen, särskilt om den ena inte har byggt upp något och den andra ett etablerat liv. Det bidrar till en maktobalans. Sedan att vissa är måna om att inte utnyttja den är en annan sak.
    Är man en bra person så utnyttjar man inte. Och det hoppas jag gäller de fler än bara "vissa".
  • Amadeus2

Fanns en kvinna i bostadsområdet som föredrog unga killar. Ibland kunde vi komma tre fyra stycken.
    Var aldrig något samlag och hade alltid trosor men ingen bh, hon runkad och sög oss i ca femminuter kunde sin sak så alla kom minst en gång. Vi var i högstadiet
    äv om vi aldrig gick hela vägen var de viktigt för henna att vi var byxmyndig. Hon var väl cs20år äldre än vi var.

• Anonym (kille_21)
    Amadeus2 skrev 2026-02-04 19:24:45 följande:

Fanns en kvinna i bostadsområdet som föredrog unga killar. Ibland kunde vi komma tre fyra stycken.
    Var aldrig något samlag och hade alltid trosor men ingen bh, hon runkad och sög oss i ca femminuter kunde sin sak så alla kom minst en gång. Vi var i högstadiet
    äv om vi aldrig gick hela vägen var de viktigt för henna att vi var byxmyndig. Hon var väl cs20år äldre än vi var.

wow langa hennes nummer direkt
  • Anonym (Usch)
    Amadeus2 skrev 2026-02-04 19:24:45 följande:

Lika fel även om man är byxmyndig. Vuxna ska inte ligga med barn. Moral är viktigare än lag i det avseendet. Folk borde känna instinktivt att man inte ligger med barn. 
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Usch) skrev 2026-02-05 14:44:34 följande:
    Lika fel även om man är byxmyndig. Vuxna ska inte ligga med barn. Moral är viktigare än lag i det avseendet. Folk borde känna instinktivt att man inte ligger med barn. 
    Om du vill prata om instinkter så är väl det mest grundläggande instinkten att man ska försöka sig. Och beträffande moral så följer väl folk sin egen moral framför din. Tror du de där "pojkarna" tog skada av att söka upp den där kvinnan i hennes hem för sexuella aktiviteter?
  • Anonym (Usch)
    Anonym (Maria) skrev 2026-02-05 16:40:23 följande:
    Om du vill prata om instinkter så är väl det mest grundläggande instinkten att man ska försöka sig. Och beträffande moral så följer väl folk sin egen moral framför din. Tror du de där "pojkarna" tog skada av att söka upp den där kvinnan i hennes hem för sexuella aktiviteter?
    Varför i helvete säger stora massan att en 14 åring tar skada av en 20 årig pojkvän, men en 15-17 åring kan ligga runt med 55 åringar utan problemet? 

Hur ni själva hur ogrundade era åsikter är? 
  • Anonym (Usch)
    Hur kan man försvara en moral som förespråkar sex med minderåriga, kanske uppenbart att flickor tar illa av det så detsamma borde väl gälla pojkar. 
  • Anonym (Usch)
    Jag blev våldtagen av en 55 åring som 17 åring. Jag var ett barn. Eller du kanske tyckte det han gjorde var rätt?
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Usch) skrev 2026-02-05 17:03:56 följande:
    Varför i helvete säger stora massan att en 14 åring tar skada av en 20 årig pojkvän, men en 15-17 åring kan ligga runt med 55 åringar utan problemet? 

Hur ni själva hur ogrundade era åsikter är? 
    Det sa jag inte alls, jag frågade DIG, men det kunde du tydligen inte svara på...
  • Anonym (Usch)
    Anonym (Maria) skrev 2026-02-05 17:19:35 följande:
    Det sa jag inte alls, jag frågade DIG, men det kunde du tydligen inte svara på...
    Jag står upp för 15-17 åringar rättigheter eftersom jag vet hur jävla ont det gör att vara utsatt I den åldern och se hela vuxenvärlden säga "Men du var ju byxmyndig"

Vad fan spelar ens byxmyndighet för roll i sammanhanget. Övergrepp mot barn är fortfarande övergrepp mot barn
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Usch) skrev 2026-02-05 17:13:58 följande:
    Hur kan man försvara en moral som förespråkar sex med minderåriga, kanske uppenbart att flickor tar illa av det så detsamma borde väl gälla pojkar. 
    Det var väl i så fall lagen som förespråkade det i det fallet, och de var inte minderåriga i den bemärkelsen eftersom de hade uppnått sexuell myndighetsålder, de ansågs tillräckligt mogna att ta egna beslut om vem de hade sex med
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Usch) skrev 2026-02-05 17:14:31 följande:
    Jag blev våldtagen av en 55 åring som 17 åring. Jag var ett barn. Eller du kanske tyckte det han gjorde var rätt?
    Nej, nu handlade det inte om våldtäkt.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Usch) skrev 2026-02-05 17:23:08 följande:
    Jag står upp för 15-17 åringar rättigheter eftersom jag vet hur jävla ont det gör att vara utsatt I den åldern och se hela vuxenvärlden säga "Men du var ju byxmyndig"

Vad fan spelar ens byxmyndighet för roll i sammanhanget. Övergrepp mot barn är fortfarande övergrepp mot barn
    Fast det var inte svar på vad jag frågade.
Svar på tråden Åldersskillnad, hur stor har ni haft och hur stor är er maxgräns?