Killar! Vilken är er favoritställning ?
Skriv gärna varför`?
Skriv gärna varför`?
när hon sitter på sina knän på en pall framåt lutad mot fönstret och jag tar henne analt bakifrån stående, sprutar alltid lite extra då 
Det blir oftast så när vi bor på hotell, hemma håller vi oss till doggy
Missionär. Att titta in i hennes ögon, men ändå känna mig kraftfull. Hon med benen om mina.
Att bli riden, när tjej sitter på huk till skillnad mot om kvinnan har knäna i madrassen traditionellt.
Vinkeln gör mig extra hård i kombination att hon rör sig mycket upp och ned.
Rider gärna ut det till jag inte kan hålla emot längre ett bra avslut.
Men på senare tid har jag börja gilla vanliga ridställningen fast kvinnan böjer dig över ens bröstkort.
Det ger lite känslan man får av doggystyle vilken är rätt skön.
Får väl kanske vara lite tråkig och säga missionären. Inte så sexuellt erfaren däremot.
Bakifrån, helst lite äldre kvinna. Härligt att se kuken glida i den våta fittan samt avsluta med ett sprut över röven och ryggen
Bakifrån, helst lite äldre kvinna. Härligt att se kuken glida i den våta fittan samt avsluta med ett sprut över röven och ryggen
Har ett par favoriter som jag inte kan välja imellan.
Knulla bakifrån för det känns djuriskt..
Älskar i olika varianter missionären för det intima med ögonkontakt, lätt kyssa.
Ridställnigar för det vissuella
Använder hon den stora svarta föredrar jag att ligga på mage med henne ovanpå.
Att bli riden, ha henne över mig, se allt, känna...
Men sked är inte heller så dumt. Eller bakifrån. Och missionären är underskattad, just det där med ögonkontakten.
När hon sitter på en lagom hög bänk, med bra stöd för benen lagom isär. Det är den skönaste ställningen för henne, och som andra här har sagt så är gensvaret det viktigaste. Och på tal om viktigt, så måste båda vara duschade och fräscha, för luktar det dåligt nerifrån kommer doften rakt upp i bådas näsor. Och så måste man ha en handduk under, för annars skvätter hon ner golvet.
I andra hand kommer alla ställningar där jag kan fingra hennes klitoris samtidigt som jag stöter i henne. Det är så hon kommer skönast.
69:an är en favorit. särskilt att börja med och ibland tills det går för henne. Sen gillar vi båda när hon sitter på ett bord eller liknande, men det blir inte lika ofta.
Bakifrån underbart. Hon får gärna sitta över mitt ansikte med sin blöta så jag får slicka underbart med fitta.
När min fru rider mig så jag ser hennes bröst hoppa framför mina ögon. Jag suttar lite på dom och kysser henne. Sen sätter hon sig på mitt ansikte så jag kan smaka på hennes våta fitta sen fortsätter hon rida mig och jag kysser henne. Sen frågar jag om hon kan känna smaken av hennes fitta, vilket hon kan. Och så håller det på tills det går för oss båda...