Jag är skrev 2017-08-21 06:20:22 följande:
Oj hopo vad mitt inlägg rörde upp tankar och känslor!
Ville bara ha tips. Givetvis är jag inte tappad bakom en ladugårds dörr som en del verkar tro ????
Att läsa på och ha nya idéer om saker och ting är väll aldrig fel. Jag är ambitiös och lägger alltid 100% i mitt jobb.
Har förmånen att folk bevisligen håller med och ger mig chanser.
Nu får ni "fortsätta bråka på" med varandra! Recept tar jag gärna emot fortsättningsvis. För jag gillar utmaningar och tror på att jag kan lära.
Har den perfekta "testaren" mitt barn går på skolan så nu ska vi pröva recept och hoppas det går hem inför jobb start om några veckor.
Om du har mig i åtanke på mig, så är den fel.
Det jag ifrågasätter var att man tog personal som man borde vetat inte har kompetensen, jag har inte kompetensen heller i utbildning.
Och skulle finna det udda om man hade frågat mig, även om jag har gedigna kunskaper om mat(även om just dietik var ett tag sedan jag pyssla med).
Men du är engagerad och det är bra, och den jag dissat har aldrig varit dig.
Hur många barn och vuxna ska ha mat totalt?
Så får man en hum i hur matlagningen kommer gå till, då det är stor skillnad och laga mat till 15-20 personer och 100 personer.
Sen recept är bra och följa, men alltid upplevt att desto mer portioner som man tillagar.
Att detta kräver att man smakar av oftare, för nå ett bra slutresultat.
Och vissa storkök verkar inte göra detta, med tanke på hur fadd maten kan vara ibland.