Femma88 skrev 2017-08-26 08:15:36 följande:
Ja, det var synd! Men vi flyttade samtidigt till ett nybyggt parhusområde så här är det småbarn överallt, jättemånga att umgås med. Hittade några att umgås med på öppna förskolan och i föräldragruppen också så jag klarade mig ändå, haha!
Vi klippte till ett pussel så fick mamma ena biten av mig som ett "kort" när hon fyllde år och det andra av min sambo lite senare. Wish är ju fantastiskt, kan inte sluta shoppa där. Synd att det är lång frakt bara!
Ja, testa imorgon! Och visar det inget är inget för sent förrän menaen kommer! Jag tror verkligen att du är gravid. Mensvärk över en vecka innan mens verkar ju så tycker jag!
Skönt! Öppna förskolan är mycket bra både för barn och vuxna :)
Åh vilken rolig idé. Nu har dom ju redan blivit mormor och morfar iofs, men man kanske kan spinna vidare på den idén och skriva något annat :)
Ja, alltså jag undrar ju lite vad molvärken skulle vara annars liksom. Sen är det ju det där testet på BIM -2 som känns lite som att det kanske inte är något ändå. Varför skulle vi ha sån tur att vi lyckades på första försöket dessutom? Men samtidigt.. Jag brukar aldrig ha dem här känningarna i magen såhär.
Haha, man kan analysera i en evighet. Imorgon är det ändå BIM. Och som sagt, så länge mensen håller sig borta så finns det en chans! :)