trueblood93 skrev 2017-08-21 06:27:37 följande:
Det är inget konstigt med bruna flytningar de är gammalt blod. Jag hade det en gång i förra grav. De kom rosa också. Helt ofarligt. Blev dock en abort då. Men de var inger farligt med en liten blödning. Sen kan jag berätta om min kompis som fick en sjuhelvetes blödning i v.9 och var övertygad att de var missfall. Hon sa de forsade blod. Några veckor senare ville hon undersöka saken så allt "kommit ut" hos BM. När de gjorde ett ultraljud han hon inte mer än in med staven så dunkade de högt i hela rummet av ett litet hjärta! Hon var i vecka 14 och allt var FINT :) så blödningar kan vara skrämmande och onda. Men du borde få en klump ut om de är MF. Och de småblöder inte vad jag vet. De kommer mycket blod. Sen vet man tydligen aldrig till 100% säkerrt.
Jag är själv i vecka 5(4v+6) och min mage värker. Molvärk. Otroligt läskigt. mf eller normalt... man vet inte för de blir sådär halvdant. Tänker hålla mig lugn och hoppas de stannar kvar där inne

hoppas de går bra för oss båda två :) <3 omöjligt, jag vet men försök att inte oroa dig. Var glad för att hon eller han är där inne nu. Blir de något annat så tar man det då därifrån

Jag är i v 4+6, testade positivt igår morse. Har haft mensvärk i ett par dagar, och i eftermiddags kom lite bruna flytningar. Inte så mycket som tur är, men jag blir orolig. Först mensvärk och sen flytningar!