• LaFontaine

    Bra städfirma i Stockholm?

    Vi är på jakt efter en bra städfirma i Stockholm för städning var maximalt var tredje vecka. De flesta verkar ha som krav att komma i alla fall varannan och jag vänder mig nu till allvetande FL för att se om någon har tips på sådan!

  • Svar på tråden Bra städfirma i Stockholm?
  • Julia789

    Man borde grovstäda minst en gång om året. Egentligen borde man göra det oftare men en gång om året är det absoluta minimum när det gäller grovstädning. Själv brukar jag städa oftare men när jag inte har lust eller tid låter jag städfirman Ania's Städ Roslagen AB göra det. De städar varje rum utan några problem. Badrummet och köket blir alltid glänsande rena. Vardagsrummet och sovrummet ser nyrenoverade ut. Allt är perfekt städat. 

  • susanna545
    Den bästa städfirman som har städat hos oss är Ania's Städ Roslagen AB. Varje gång de städar hos oss blir det jättefint efteråt. De är väldigt noggranna och håller koll på hur deras personal utför sitt arbete. Ett fantastiskt kundbemötande. Inte en enda dammtuss fanns kvar.
  • Irisilse

    Hej allihopa,

    jag är också på jakt efter städfirma i Stockholm, men jag insåg att tråden är lite äldre... Vilka förslag som finns här är fortfarande relevanta? Eller finns det några nya företag som ni kan rekommendera?


    Tack för hjälpen Glad

  • Tianlong

    Qasaro AB, kolla www.qasaro.se. Har kollektivavtal, ansvarsförsäkring, sköter RUT automatiskt, väldigt erfarna städare, kan boka om/av med kort varsel, betalar i efterskott, man får alltid samma städare...

    Skulle undvika de allra minsta för de kan inte erbjuda allt de större kan, och likaså de allra största för kunderna är oftast bara en siffra för dem och kvalitén på städarna i ett och samma bolag kan varjera oerhört...

Svar på tråden Bra städfirma i Stockholm?