• Hejida1989

    Föräldrar sover ni med era barn på dagen?

    Jag undrar om jag är den enda som sover på dagen med mitt barn (oftast)? Vi går upp runt 08 och sedan vill hon sova i 1,5 h runt 10 tiden och då passar jag också på för det är så mysigt att sova ihop. Fler än jag? ????

  • Svar på tråden Föräldrar sover ni med era barn på dagen?
  • Sophan

    Jag kan ligga och vila, men jag somnar aldrig dagtid. Kan helt enkelt inte även om jag är skittrött.

  • Anotherone

    Vissa dagar när nätterna varit tuffa med många matningar och få timmars sömn så behöver jag det. Andra dagar är jag piggare och pysslar med annat medan han sover.

    Min son är 4 månader.

  • Alvina

    Ibland, beroende på hur trött jag är. När jag sover får han ligga i spjälsängen och sova där. Han somnar hos mig och sedan bär jag över honom till hans säng.

  • fluu

    Jag sov ofta med dottern. Både när hon var pyttebebis och när hon var i tvåårsåldern.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • GravidFetaMorsan

    Det beror på.. är vi hemma å jag inte har nått att göra, typ städa el sånt som inte är akut, så lägger jag mig å sover med plutten (brukar bli 2h). Är oftast helt död om jag inte fått sova på dagen Plutten är 15 månader :)

  • Wilbo80

    Ibland! Har kommit nu när han är runt 1 år. Tidigare gjorde jag aldrig det.. Kan iofs vara för att jag är gravid nu och extra trött.. E glad att man har lyxen med ett barn som sover långa pass :)

  • Gravitation

    Japp, nästan alltid. Från hon var pytte till hon slutade sova middag runt 2,5 saknar det då jag jämt är så trött, alltid vart även om jag sover bra på nätterna.

  • 12345hopp

    Här är en till som gärna tar sig en lur! Det är ju hur mysigt som helst att sova ihop. Dessutom har jag märkt att dottern sover längre stunder om jag ligger i sängen, då vaknar hon bara till och ser att jag är kvar och somnar om, annars flyger hon upp på en gång och ropar :) Städning och annat gör jag när hon är vaken för att göra nåt "kul" av det istället för att tassa runt när hon sover.

  • elyse

    Ja, om det bara är Lilla hemma. Om Stora också är det blir det oftast att de sover i vagnen när jag är ute och går.

Svar på tråden Föräldrar sover ni med era barn på dagen?