• bullen1984

    Vad gör du idag?

    Berätta lite om din dag. Hur du mår, vad du gör, vad du ska göra.

    Jag är kvinna 32 år. Inga barn, och inga planerade. Sambon i London.
    Hade en tjejkompis hemma över natten. Vi drack massa vin och pratade, men nu har hon åkt. Tog en lite längre promenad med hunden förut, men nu är vi hemma igen och jag korkade upp en flaska bubbel och dricker nu ett glas i min ensamhet.

    Jag mår bra. Myser av att vara lite ensam och ledig. Jobbar annars 7 dagar i veckan med mitt egna företag, men tog "långledigt" (3 dagar) nu när sambon skulle iväg. Mest för hundens skull. 

    Vad gör ni?

  • Svar på tråden Vad gör du idag?
  • limoncellos

    Jag tog mig också ett glas bubbel.. väntar på att min sambo ska komma hem. Ligger i sängen med datorn och slösurfar lite grann.

  • limoncellos
    limoncellos skrev 2017-09-23 15:09:55 följande:

    Jag tog mig också ett glas bubbel.. väntar på att min sambo ska komma hem. Ligger i sängen med datorn och slösurfar lite grann.


    Mår bra gör jag också. Ibland är det skönt att vara ensam lite.
  • riboflavin

    Idag jobbar jag, helgtjänstgöring. Ganska skönt att vara på jobbet utan en massa möten och mail att ta hänsyn till. Kan bara planera min dag utifrån mig själv.

    Tog lite sovmorgon idag och överlämnade hunden i sambons vård.

    Tanken för resten av dagen är att gå på bio ikväll, innan dess är det lite småsaker som middag och tvätt som ska skötas. Färsfyllda paprikor står på menyn.


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Rebecca1987

    Jag sitter med två barn på en läkarjourmottagning. Hoppas på att få åka hem om ett tag och laga mat med familjen och sen spela lite spel.

  • bullen1984
    limoncellos skrev 2017-09-23 15:09:55 följande:

    Jag tog mig också ett glas bubbel.. väntar på att min sambo ska komma hem. Ligger i sängen med datorn och slösurfar lite grann.


    Det är något skumt lyxigt med att känna att man kan ta ett spontant glas på dagen. :) ingen fylla, men avkopplingen. 
  • bullen1984
    riboflavin skrev 2017-09-23 15:10:46 följande:

    Idag jobbar jag, helgtjänstgöring. Ganska skönt att vara på jobbet utan en massa möten och mail att ta hänsyn till. Kan bara planera min dag utifrån mig själv.

    Tog lite sovmorgon idag och överlämnade hunden i sambons vård.

    Tanken för resten av dagen är att gå på bio ikväll, innan dess är det lite småsaker som middag och tvätt som ska skötas. Färsfyllda paprikor står på menyn.


    Älskar också att jobba helg. Inga kollegor och lugn och ro. 
    Vad har du för hund? 
  • bullen1984

    Vad har hänt?


    Rebecca1987 skrev 2017-09-23 15:13:53 följande:

    Jag sitter med två barn på en läkarjourmottagning. Hoppas på att få åka hem om ett tag och laga mat med familjen och sen spela lite spel.


  • limoncellos
    bullen1984 skrev 2017-09-23 15:17:32 följande:

    Det är något skumt lyxigt med att känna att man kan ta ett spontant glas på dagen. :) ingen fylla, men avkopplingen. 


    Jag håller med :)
  • Rebecca1987
    bullen1984 skrev 2017-09-23 15:19:20 följande:

    Vad har hänt?


    Två barn med 40 graders feber som inte vill ge med sig.
  • IsDimma

    Vi flyttat nästa helg så denna dag har jag hittills spenderat med att städa färdigt köket. Nu ska jag ta itu med att städa garderoberna.
    Tvättar gör jag också.
    Mår bra men känner mig helt tröttare än vanligt.
    Vi städar nog två timmar till sen blir det slötitta på någon serie i soffan resten av kvällen

  • Kristina1958

    Idag är jag ledig. Tvättar och tar hand om blommorna.


    Jobbar inom sjukvården i Norsjö.


    Flyttade hit upp under 2020.
    Har mina barn och barnbarn spridda över vårt vackra land.

Svar på tråden Vad gör du idag?