Detta är ju lite sent men tips till andra i alla fall.
När min gud dotter var liten så var intresset för potta /toalett helt noll.
Hon hade inget intresse eller var nyfiken.
Jag hade skojat med henne till och från sen hon var 1,5-2 år att när man fyller 3 år så är man stor tjej går på toaletten och inte har blöja.
Går man på Toaletten på sin födelsedag och slutar ha blöja så får man en pappers peng av alla som kommer.
Senast kvällen innan så var det fortfarande noll intresse och inte en torr natt blöja på länge.
Födelsedagen kommer hon kliver upp tar av sig sin torra blöja och går på toaletten med motiveringen att hon nu är stor tjej och då får man papper peng.
Hon har sen den dagen inte haft nå olyckor.
Men det var väl inte alla som var så glada över hennes kalas för så fort nån kom så stod hon där med ett stort leende och sin älskade spar gris och släppte inte in nån paketen var o intressanta hon ville ha sin papper peng för hon var ju stor flicka.de flesta lyckades ge henne en tjuga eller femtiolapp då var hon nöjd.
Jag kom på em oförberedd som alla andra samma gällde mig där stod hon och log.
Var mara ta fram plånboken och titta minsta som fans var en hundralapp och hade ju inget val var bara ta upp den och berömma henne var ju en då min dumma ide hon var jätte glad.
På kvällen kom hennes pappa som jag inte tål och det är många som har svårt för honom.
Han kom gav henne ett stort paket ( dockhus) Hon var inte intresserad hon ville ha sin pappers peng men pappan försökte byta ämne och fråga om hon inte skulle öppna paketet men hon gav sig inte,
till slut tar han fram plånboken och säger då att hon kan få det en annan dag.
Hon blir skit sur och slutar inte tjata så vi på minner han.
Han morrar och tar fram sin femhundring och frågar om nån har växel alla ruskar på huvudet och jag säger jo men jag fick ge en hundring.
Han viker ihop den och ger den till henne hon blev överlycklig och kunde öppna sitt dockhus och bli extra glad.
Så ja så här kan man också få barn torra men kan bli j dyrt om man inte informerar alla vänner och bekanta.