Är det fel av mig att bli SUR?!
Jag har nu inte träffat killen jag dejtar på 15 dagar, vi har endast daglig kontakt och det brukar aldrig gå såhär lång tid emellan och vi sa att det skulle ändras.
Han har mycket med jobbet på veckorna men trots hans lediga helger prioriterar han festandet före mig och det finns inte en HELG då han inte är ute och festar på förfest för att sedan dra ut på klubben.
Har haft en diskussion om hur han egentligen tänker kring hans festande och om jag kan lita på honom, och han påstår att han bara tycker det är kul och festa men att han har mig, därför söker han sig inte ens efter andra tjejer.
Han hör alltid av sig under kvällarnas gång men jag börjar typ tröttna på det här nu, jag vet aldrig vad han gör och jag känner inte att man kan lita på en sådan till 100%
Jag fattar inte heller att han har sånt sug efter att festa varje helg, att han inte känner att han gör fel och skäms när han inte träffas med tjejen på 15 dagar liksom. Tänker han inget kring mig?
Det är klart att han får festa, men han frågar aldrig heller om vi ska festa tillsammans någon gång, eller att han för en gång skull väljer mig istället för alkoholen.
Visst, han är 22, men är det fel av mig och bli irriterad och inte svara på hans fyllebilder som skickas?
Tycker ni jag är paranoid som anser att hans turnè festande är fel? och speciellt när han jobbar så mycket?
Han verkar ju inte direkt sakna mig iallfall.