• miranda94

Vi som har BIM idag eller imorgon

Hej!

Tänkte vi kunde följas åt de närmsta dagarna.

Vilka mer har BIM idag eller imorgon och fortfarande inte fått mens?

Vilka gravsymptom har ni och misstänker ni att ni har en babylycka på g? =))

• Svar på tråden Vi som har BIM idag eller imorgon
  • hoppaspåbebis2018

Första gången jAg testar med clearblue digital plus/minus. Är detta ett plus???? Frustrerande! Lust att klaga till clearblue.. köper ju digitalt för att slippa tveka!

• Isathe

Jaha..... Blir så ledsen, hade BIM i fredags, då en cykellängd på 30 dagar. Min längsta cykel har varit på 31 dagar så även under gårdagen kunde mensen kommit. Hade igår kväll som träningsvärk långt ner i magen och kände mig svullen, svårt att ha jeansen knäppta.

Testade imorse med RFSU sticka som är helt blank... Skulle bara vilja gråta. Fy fan va kroppen kan lura en med massa symtom!!!

• bligravid123

Hade Bim igår. Ingen mens men ett väldigt molande i magen.... hoppas hoppas...ska testa imorgon tror jag men rädd att bli besviken. Hoppas många plussar snart <3

• hoppaspåbebis2018
    Isathe skrev 2017-10-15 09:14:41 följande:

Jaha..... Blir så ledsen, hade BIM i fredags, då en cykellängd på 30 dagar. Min längsta cykel har varit på 31 dagar så även under gårdagen kunde mensen kommit. Hade igår kväll som träningsvärk långt ner i magen och kände mig svullen, svårt att ha jeansen knäppta.

Testade imorse med RFSU sticka som är helt blank... Skulle bara vilja gråta. Fy fan va kroppen kan lura en med massa symtom!!!

testa också negativt imorse, bim imorgon... hur länge har ni försökt? vi började denna månaden och gud vad jag är otålig!
  • Isathe
    hoppaspåbebis2018 skrev 2017-10-15 09:35:22 följande:

testa också negativt imorse, bim imorgon... hur länge har ni försökt? vi började denna månaden och gud vad jag är otålig!

Försökt sedan februari. Börjar kännas väldigt hopplöst....
  • Adiadiadi
    miranda94 skrev 2017-10-12 20:28:48 följande:

känner igen mig där.. är en riktig surpuppa här hemma, inte mig likt alls..

Vi får hoppas att det tillför något bra iaf =)

Hur har det gått för dig?
  • Isathe

Hur går de för er alla här inne?

Själv är jag på cd 34 och inte en droppen mens.... Och helt negativt test igår morse på RFSU gravtest, så deprimerande....

Så får stå ut några dagar till och sen testa igen....

• saijda

Hej! Jag och min man är på första försöket. Jag är 23 år och min man 22 år. Jag slutade med mini piller den 9 augusti och hade mens mellan 20-23 september. Chans till gravid enligt appen är mellan 25 september och 5 oktober med ÄL 3 oktober- Hoppas vi prickade in rätt tycker det är rätt svårt när man inte har haft mens och ägglossning på länge.

Just nu är Mina symtom är illamående, känslan av att jag behöver spy/sura uppstötningar, liknande molvärk, brännande känsla i båda äggstockarna (varierande ibland mer i den ena och tvärtom) samt ont i ländryggen. Och brösten är svullna och ömma samt bröstvårtorna är hårda. Spänner i brösten också.

BIM idag men ingen mens i sikte ännu. Hoppas innerligt att det är ett litet frö i magen :o

• Isathe
    saijda skrev 2017-10-18 06:42:54 följande:

Hej! Jag och min man är på första försöket. Jag är 23 år och min man 22 år. Jag slutade med mini piller den 9 augusti och hade mens mellan 20-23 september. Chans till gravid enligt appen är mellan 25 september och 5 oktober med ÄL 3 oktober- Hoppas vi prickade in rätt tycker det är rätt svårt när man inte har haft mens och ägglossning på länge.

Just nu är Mina symtom är illamående, känslan av att jag behöver spy/sura uppstötningar, liknande molvärk, brännande känsla i båda äggstockarna (varierande ibland mer i den ena och tvärtom) samt ont i ländryggen. Och brösten är svullna och ömma samt bröstvårtorna är hårda. Spänner i brösten också.

BIM idag men ingen mens i sikte ännu. Hoppas innerligt att det är ett litet frö i magen :o

Håller tummarna för dig!!

Jag har fortfarande inte fått mens, den skulle kommit i fredags eller lördags och testade negativt i söndags. Har inte testat sen dess och är idag på BIM +5-6 ungefär. Å om det nu är ett litet frö där inne så är jag på 5+1 om jag minns rätt.
  • saijda
    Isathe skrev 2017-10-19 09:20:21 följande:

Håller tummarna för dig!!

Jag har fortfarande inte fått mens, den skulle kommit i fredags eller lördags och testade negativt i söndags. Har inte testat sen dess och är idag på BIM +5-6 ungefär. Å om det nu är ett litet frö där inne så är jag på 5+1 om jag minns rätt.

Tyvärr så kom mensen nu vid lunchtid :(

Håller tummarna för dig vännen! <3
  • Isathe
    saijda skrev 2017-10-19 11:33:31 följande:
    Tyvärr så kom mensen nu vid lunchtid :(

Håller tummarna för dig vännen! <3
    Ååå nej va tråkigt Gråter

Håller tummarna för din nästa ägglossning.

Tack för att du håller tummarna åt mig.
  • saijda
    Isathe skrev 2017-10-19 12:04:04 följande:

Ååå nej va tråkigt

Håller tummarna för din nästa ägglossning.

Tack för att du håller tummarna åt mig.

Ah verkligen man blir ju ledsen även fast man vet att det inte vanligtvis går på första försöket. Men nya tag och funderar på antingen ägglossningstest eller temp. Vad använder du? :)

Kram på dig <3
  • Isathe
    saijda skrev 2017-10-19 13:25:36 följande:
    Ah verkligen man blir ju ledsen även fast man vet att det inte vanligtvis går på första försöket. Men nya tag och funderar på antingen ägglossningstest eller temp. Vad använder du? :)

Kram på dig <3
    Jag tog nyss ett gravtest som var negativt...

Så bara hoppas att mensen kommer snabbt nu så vi kan börja försöka igen
  • saijda
    Isathe skrev 2017-10-19 13:34:50 följande:

Jag tog nyss ett gravtest som var negativt...

Så bara hoppas att mensen kommer snabbt nu så vi kan börja försöka igen

Vännen då! Vi får peppa varandra :) <3
  • saijda

Väldigt märkligt min ?mens? eller vad det var slutade helt plötsligt och det har varit ljusrosa typ.

Vet ju inte om jag har haft så innan, kanske är ägget som fäste eller hur mycket brukar man blöda då? :0

• 1213

BIM idag. Negativt test igår BIM-1. Haft lite mensvärk idag men ingen mens än.

Springer på toa hela tiden för att se om mensen kommit! Haha

Ger det två dagar till, har mensen inte kommit på tisdag så köper jag test och testar på onsdag.

Men förmodligen kommer mensen inatt.

Svar på tråden Vi som har BIM idag eller imorgon