Känna av graviditet 24 timmar efter samlag?
Hej tjejer!
Kanske ska börja med att berätta att min senaste mens startade 22/11 och jag skulle enligt P-Tracker appen ha min ÄL 10/12, villket jag även kännde av att jag hade efter som ja hade lite lätt mensvärk någon dag runt 10/12.
Nu är det såhär att jag o min man kör på avbrutet samlag eftersom vi inte riktigt planerar barn men dock skulle vi bara bli glada om ja trotts allt "råkade" bli gravid.
Vi hade avbrutet samlag den 9/12, 3 gånger i rad.
Tänkte inte så mycket på det för ens min tjejmage började strama/spänna dagen efter på ett konstigt sätt som inte känndes som ÄL.
Så ja började söka runt lite och läste att man tydligen kan bli gravid vid avbrutet samlag om man haft det många gånger på rad efter som det kan finnas sperma kvar från förra "rundan".
Nu Har jag haft dessa spänningar + stickningar + ilningar + kurrande, ända sen den dagen efter vi hade samlag och det va nu 8 dagar sedan snart har aldrig haft det såhär innan.
Dessa spänningarna är konstanta bara ibland blir de värre o vissa korta stunder försvinner det helt.
Det känns nästan som att ja har en kula i nedre delen av magen och vid snabba rörelser hugger det till.
I några sekunder kan jag även få väldigt väldigt lätt mensvärks känsla som sedan snabbt går över. Har även haft nån skum lätt värk i nederdelen av ryggen nånstans lite då o då.
Vad säger ni om detta?
Kan ja vara skengravid kanske?
Eller Tror ni att de kan de vara ett litet mirakel där inne?
Min menscykel brukar vara mellan 29-35 dagar, kan på peka osså att min menscykel alldrig gått över 35 dagar. Så det är mellan 4-9 dagar kvar tills min mens är beräknad.
JAG ÄR JÄTTEEE NYFIKEN????????????
Någon som känner igen detta?
eller e de bara en riktigt jobbig mens som jag kan vänta mig:/