• jos79

Nakenfoto på partner

En stilla fråga till er är ute:
    Hur vanligt är det att man tar foton av sin partner med lite eller utan kläder?
    Går fint att svara anonymt, med signatur eller i ett meddelande.
    Är bara rent nyfiken om det är så vanligt som jag tror.

• Svar på tråden Nakenfoto på partner
  • Anonym (Vån3)

Nej, inga nakenbilder på min partner men d är för att jag inte tycker han är attraktiv tyvärr. Hade def tagit bilder på partnern om HAN på D blev min.. Älskar hans kropp

• aeg
    Anonym (Ja) skrev 2019-11-30 19:24:56 följande:

Har ni visat nakenbilder på er partner för andra?

Ja
    Till några väl valda delar av vänkretsen och på ett par vuxenforum
  • Anonym (Spielberg)

Tog fina nakenbilder på frun i solen på skärgårdsklippor. Men det var många år sen. Vi har lämnat skärgården, och så har sociala medier exploderat. Frun är livrädd att bilder på henne ska börja snurra runt på nätet.

• Hugge47

Har tagit sexbilder med nästan alla mina ex. 
    Inget jag har spridit utan tillstånd från min partner. 
    Men ett par av mina ex har givit tillstånd till att visa för namngiven person. 

Vi har även skickat bilder till varandra. Häftigt att få ett meddelande från tjejen och så är det en bild som visar hur sugen hon är. 
    Då får man bråttom hem. 🙂

Det skall vara kul, annars är det så tråkigt!
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nytändning)

Vårt förhållande och sexliv var så pass dött och dåligt efter nästan 25 år tillsammans. Så vi började att gå i parterapi. 
    Fick igång sexliv och förhållande. Började att använda DS för att utveckla vår BDSM. Efter ett tag så började vi att fota för att lägga upp där.
    Helvete vilken nytändning det blev när folk började att  skriva och gilla våra bilder. 
    Frun har äntligen börjat att trivas med sin kropp  efter lång tid med träning och dieter. 
    Så vi fotar mycket på frun i underkläder. Och inte nå bilder där ansiktet är med
    Det är ju frun som får dom mesta likes. 
    Vi är nykära och kåta som fan 

• Anonym (Hump)

Jag blev filmad utan min vetskap när exet sög av mig (jag hade ögonbindel, hennes idé).
    Hade gjort slut med exet och fick av en slump kontakt med hennes syster via en app och hon berättade vad hon sett, först trodde jag inte henne men alla detaljerna var verkligen på sin plats.
    Det sjuka var allt hon visste, när jag frågade henne hade hon sett några sug/sprutklipp som mitt ex, hennes syster hade visat henne när de träffats.

Bryr mig inte om det, gick vidare för länge sedan, hade det varit i USA hade jag tagit det vidare.

• Anonym (Klara)

Ja, har bilder och klipp på min mans kuk som jag ser på när jag onanerar själv.

• Anonym (M.)

Jag tycker att man ska akta sig för sådant, jag skulle själv aldrig ha gått med på det. Vänner idag är inte vänner i morgon, och det är inte älskare heller, och ofta inte ens äkta män. Vem vet var karl'n publicerar bilderna någonstans då, i rena ilskan? Och sedan när de har spritt sig, så är det för sent att ta bort dem även om han ångrar sig. 

Dessutom kan någon hacka sig in datorn, datorn kan bli stulen (bostadsinbrott), har någon bilderna på mobilen så går det ännu lättare att få den stulen eller tappa bort den. Och tänk om barnen skulle hitta sådant material som ni beskriver här! Spöke Det skulle ju vara det allra värsta. Inget barn vill se sina föräldrar i den situationen. 

• Tom Araya
    jos79 skrev 2017-10-27 00:43:31 följande:
    Nakenfoto på partner

En stilla fråga till er är ute:
    Hur vanligt är det att man tar foton av sin partner med lite eller utan kläder?
    Går fint att svara anonymt, med signatur eller i ett meddelande.
    Är bara rent nyfiken om det är så vanligt som jag tror.

Jag har gjort det med flertalet partners, i alla fall under digitalkamerans tid (jag är ju gammal vettu Skrattande).
  • Anonym (Spielberg)
    Tom Araya skrev 2026-03-19 04:04:48 följande:
    Jag har gjort det med flertalet partners, i alla fall under digitalkamerans tid (jag är ju gammal vettu Skrattande).
    Jag skulle väldigt gärna, om frun vågade. Men som sagt, med digitalkamera i så fall och ingen utläggning på nätet, i mobilen eller OneDrive. 

För andra finns risken för "hämndporr", att någon lägger ut nakenbilder eller videos på exet för att vara taskig. Det skulle jag aldrig göra och det litar nog frun på. Men hon är för blyg.

Vore mysigt att ha film på henne och mig i sängen för ensamma stunder, och kanske titta på tillsammans. Men hon älskar inte med ögonen på samma sätt som jag. 
  • Anonym (Yosefine)

Min sambo och jag har en sida på Reddit där vi lägger upp bilder på mig och interagerar med olika män. 

• Amadeus2

En partner tog en bild av mig med fullt stånd visade för några arbetskamrater vad som väntade på henne hemma. Blev lite för mycket men blev tillslut ihop med hennes lillasyste.

• buffelina

Det är rätt vanligt skulle jag tro, flesta av oss hat säkert hittat bilder på våra föräldrar sen förr och idag med kamera i mobilen torde det vara vanligt.
    Självklart har man tagit foto och blivit fotad och har mängder med foto i mobilen, kvinnor tisslar och tasslar om väldigt mycket så jämföra andras kukar eller bröst osv är ju lika vanligt som män som jämför olika kvinnor.

• Anonym (Ghjkl)

Ja, klart man tagit sådana bilder. Jag har tom nakenbilder på kollegor. 

Svar på tråden Nakenfoto på partner