• jos79

    Nakenfoto på partner

    En stilla fråga till er är ute:
    Hur vanligt är det att man tar foton av sin partner med lite eller utan kläder?
    Går fint att svara anonymt, med signatur eller i ett meddelande.
    Är bara rent nyfiken om det är så vanligt som jag tror.

  • Svar på tråden Nakenfoto på partner
  • Anonym (Fotograferar)
    Marshmallowgirl skrev 2019-12-02 11:40:44 följande:

    För att han är en del av det man håller på med kanske ;)


    Jag antar att tjejerna frågar om lov först
  • Marshmallowgirl
    Anonym (Fotograferar) skrev 2019-12-02 11:57:16 följande:

    Jag antar att tjejerna frågar om lov först


    Jag kan ju inte svara för andra såklart, men med tanke på att mitt "offer" ofta själv höll i kameran så torde han ha haft vetskap om det :D
  • Anonym (Jo)

    Jag och min älskare skickar ofta naket till varandra!!! Vågar skicka till honom för jag vet att de raderas så fort arbetsdagen är slut... Hade inte uppskattat att det cirkulerade nakenbilder på mig bland folk jag knappt känner!

  • Areola

    Tycker det är ett spännande och kryddigt inslag i både vardag och sexliv. Jag kan erkänna att jag är lite av exhib, men älskar också att tända min man. Speciellt då han eller jag är borta på jobb så brukar vi skicka lite naken selfies till varandra...:)

    Händer också att vi "leker" och gör riktiga fotosessioner med mig som modell och min make som fotograf.

    Vi brukar också emellanåt som lite utmaning ta bilder när vi är på resa till någon annan stad eller så och ha något känt i bakgrunden... Smyga ut på kvällen och jag ställer mig framför objektet och tar isär kavajen exempelvis och har då givetvis inget under... ;) Rolig och spännande lek!!

    Jag är absolut inte rädd att bilderna kommer i orätta händer. Har också blivit fotad naken tidigare av ex pojkvänner. Om de nu sparat bilderna skulle jag känna mig stolt. Skulle de läcka så tror jag de skulle försvinna i all mängden porr på internet. Och dessutom säger det mer om dem än om mig :)

  • Anonym (Fotograferar)
    Anonym (Ibland) skrev 2019-12-02 16:29:44 följande:

    Älskar att fota naket.


    Fotar du Killen din
  • Anonym (Ja)

    Har visat bilder på min killes kuk för tjejkompisar när jag varit på fest. Bästa kompisen har visat sin killes kuk på bild. Så spännande med kuk- och fittbilder.

  • par6

    Vi är ett par som fotat och filmat en del. 
    Bla har vi filmat när jag rider min kille. Kameran står mellan hans ben och man ser precis hur min grotta rytmiskt rör sig upp och ner på hans påle. Det är så häftigt att efteråt se och samtidigt höra det smackande ljudet och som avslutning när det till slut går samtidigt för oss...

    Vi fantiserar om en till person eller par som kan vara med och hålla i kameran för att lättare kunna byta vinkel :)

  • aeg
    Anonym (Ja) skrev 2019-11-30 19:24:56 följande:

    Har ni visat nakenbilder på er partner för andra?


    Yes, med handen på hjärtat så hade mitt ex och jag en rätt ovanlig relation till en av mina närmaste vänner  . De sista åren vi var tillsammans hade vi en kontinuerlig "dialog" på nätet med honom där vi, involverade honom i våra gemensamma fantasier som handlade om att min vän och jag turades om att ha sex med mitt ex. . .och vid de tillfällen våra samtal tog ordentlig fart så inkluderade vi ofta ett antal väl valda bilder för att se hur långt vi kunde ta vår tankelek tillsammans med honom, eftersom vi med tiden blev alltmer "konkreta" i våra fantasier. 
  • Anonym (P-Lisa)

    Har ej fotograferat varandra. Vi har filmat när vi har sex och det kan vi titta på tillsammans Det blir några justeringar till nästa film för det mesta.

  • Anonym (Vån3)

    Nej, inga nakenbilder på min partner men d är för att jag inte tycker han är attraktiv tyvärr. Hade def tagit bilder på partnern om HAN på D blev min.. Älskar hans kropp

Svar på tråden Nakenfoto på partner