finns det frisörsalonger i sthlm som kvinnor i slöja kan gå till?
Hej.
Är det någon som vet var man kan gå och fixa håret i sthlm när man har en slöja?
Hej.
Är det någon som vet var man kan gå och fixa håret i sthlm när man har en slöja?
Hur har du gjort hittills TS undrar jag? Under den tid du varit troende. Klippt själv, blivit klippt av vän?
Alla ni som kom med förslag TACK TACK! Och alla ni som har nåt innanför pannbenet och försöker få ignoranta och hopplösa idioter att tänka lite och vara lite mer mänskliga TUSEN TACK! Det värmer att se att det finns fina människor bland rötägg som man ibland glömmer när fördomarna är som värst.
Och "söder" det är jobbigt och tråkigt med alla kränkande och hånfulla kommentarer ja :( men får dom mig att ändra mig och ta av mig slöjan? NEJ verkligen inte, snarare tvärtom blir jag bara ännu starkare i mig själv och mitt val, vem är dom som tror att dom kan bestämma hur jag ska klä mig och vad jag ska tro på. Jag låter dom hållas, till slut blir dom trötta nör dom märker att deras åsikter varken rör mig i ryggen eller kan få mig att öbdra mig :)
Ja jag menade ju då under de här sex månaderna. Har du inte klippt dig alls?
Hur gör andra som har slöja?
Blir irriterad av alla korkade inlägg så jag hoppar till slutet,
Kan du inte försöka boka en tid efter stängningsdags någonstans så det bara är du och frissan där?
Blir irriterad av alla korkade inlägg så jag hoppar till slutet,
Kan du inte försöka boka en tid efter stängningsdags någonstans så det bara är du och frissan där?
Vilken bra ide ? men tror det skulle vara svårt att hitta någon som är villig faktiskt, det skulle ändå inte kännas bra för mig att frisören jobbade övertid pga mig. Tack för tipset ändå!
Finns i Fittja/Alby/Hallunda.