Ewaa skrev 2018-01-16 15:00:01 följande:
Är lite inne på samma som du.... blir Albyl minor och ProgesteAll creme + folsyra till nästa gång. Annars Aten Har lovat mig själv 10 försök sen är det dags att fundera över plan B!
Jag är 34 men det känns ändå som tiden snabbt rinner iväg....
Jag är 35, första graviditeten blev en dotter i 2015. Sen miste jag 5 ggr - alla i 2017. Är testad för ALLT typ. Ska skicka mensblod till Athen nu, för att kolla för ureaplasma bakterier. Annars visar proven intet (17 olika blodprov... minst!... och kromosomtest på oss bägge, spermietest och vattenscanning...)
Bor i Danmark och här anser de att immunbehandling är det rätta, så på tisdag ska jag få IVIG behandling, och så provar vi därefter.
Är med i en dansk grupp för oss med upprepade spontanaborter, och tyvärr... finns det par som mist mer än 10 ggr :( även de som mist väldigt sent), och de som varit igång i 10+ år. Men varje gång någon föder ett levande friskt barn så får man hopp.
Vi ska nog lyckas... även om våra odds är betydligt lägre att lyckas, så går det.
Lycka till! Hoppas du kan få igång i någon behandling, för om dina prover inte heller antyder något, så kanske immunbehandling skulle kunna vara något...