Dardi007skane skrev 2026-01-06 13:25:26 följande:
då är det kört för oss gamla gubbar 38 + hahah
Neheej!
Nu har jag inte läst hela tråden men håller verkligen inte med de andra tjejerna här!
Jag är tjej, heterosexuell och började kolla på porr som 11-12 åring. På den tiden var det inte lika lätt att hitta (innan internet kom) och man kan kanske kalla mig lite porrskadad...
Jag har fortfarande perioder när jag tycker att jag missbrukar porr och onani, dvs håller på mer än jag vill.
Jag vill se porr där tjejen är så tyst, lugn och apatisk som möjligt. Men hon måste se bra ut, vara smal men ha snygga, inte för små bröst (de får gärna vara piercade, men inte med ring utan ett rakt smycke). Hon får inte vara hårig mellan benen. Hon får inte vara för ung eller gammal och inte likna någon jag känner, sen vill jag inte se för mycket av henne heller, absolut inte mycket ansikte!
Jag älskar när hon blir tagen av flera män! Helst i alla hål och männen får vara hur gamla och tjocka som helst! Bäst är det om mannen låter mycket, naturligt, och ser riktigt grotesk ut! Ju hårigare desto bättre!
Han ska ha en ordentlig kuk, den får gärna ha mycket förhud och innan han kommer ska den vara synligt hård (den får vara lite åt det mjukare hållet, men bara vid oralsex, och inte för länge). När han knullar aktivt ska kuken se stenhård ut och det ska synas och höras att han älskar det! Hans ansikte vill jag gärna se ordentligt. Han ska vara lagom bestämd, på gränsen till hårdhänt men inte våldsam. Dynamiken ska liksom vara rätt för att jag ska komma.... Det är inte ofta jag hittar porr nuförtiden som checkar alla boxar...