Olyckligt kär
Jag är olyckligt kär i en 9 år äldre kille. Vi tränar på samma gym och ses där flera gånger i veckan. Han har en flickvän som jag aldrig träffat. Han har aldrig nämnt henne när jag är i närheten, utan det är bara hans vänner som nämner henne ibland. Jag kan inte sluta tänka på honom och mitt liv kretsar ofta kring när och hur jag ska kunna träffa honom igen. Han har sagt till mig att han tycker om mig väldigt mycket och att han tänker på mig på ett sexuellt sätt och att han saknar mig när jag inte är i närheten. Vi har en kysst varandra några gånger och en gång var vi nära att ha sex men jag avbröt det hela innan det hann gå så långt. Jag känner mig som ett tidsfördriv för honom i och med att han fortfarande är tillsammans med sin flickvän.
Situationen har blivit ohållbar, detta har pågått i ett års tid och jag måste helt enkelt komma över honom både för mitt eget bästa men även för att det jag håller på med är fel och elakt gentemot hans flickvän. Jag känner mig så galet patetisk och äcklig som vill vara med honom.
Någon som har tips på hur man kommer över olycklig kärlek? Jag vill inte sluta träna på det gymmet för jag har många vänner där, men jag måste ändå komma över honom...